EMO FILLINGS

ICQ: 460106159

8/2008

פעם ראשונה בסופרלנד

אווקי אני כבר מזמן לא עידכנתי אז אין לי כוח לכתוב על כל מה שהיהי אז אני יכתוב רק על אתמול..
יאללה טווב אתמול היה בסדר בבוקר אני ואחותי הלכנו לקניון היא היתה צריכה ליקנות משהו ואני משעמום באתי איתה ואז חיקינו שעה שלמה לאבא שלי שיבוא לקחת אותנו מהקניון ובנתיים משעמום אני ואחותי היצתלמנו חח... טווב אחרי זה היהי משעמם היה פקקים כל הדרך.. ואז אחרי לא יודע כמה זמן הגנו לסופרלנד ניכנסנו והדבר הראשון שאחותי רצתה לעלות עליו זה הסופרכאר אומשהו כזה כאילו WTF למה היא רוצה לעלות על דר כזה עם יש לה מלאה מיתקנים מגניבים לעלות טווב אז עלינו והיהי משעעעמם למעלה חח.. ואחרי זה הלכנו לגלגל הענק ואחותי צעקה בגלגל הענק כי היא פחדה מהגובה חח..
אחרי זה עלינו לביג קניון ואחותי ווהורים שלי צעקו שכאב לי האוזנים ואחותי מחצה לי לזרוע מפחד .. היה בסדר אחרי זה הלכנו למפלי האימה וכאילו זה היה כ"כ מטומטם.. ויצאתי מלאה במיים.. חח.. ועוד שנייה היתי נופל למים ביגלל שחשבתי על סתיו היתגעגתי עליה כ"כ היא היתה חסרה ליי טווב נירתבתי לפחות חשבתי להביא לעצמי חולצה נוספת.. טווב אחרי זה .. הלכנו לקונגו ואמא שלי ואחותי פחדו שם והיה צחוקים.. וכן כמו שסיפרו לי חופרים שם מאווווודד... חובה להחזיק בעגה,אסור לעמוד.. ,אסור לעמוד.. וכולם שם חיכו אותם חח. אהה וילד אחד שהוא יצא מהמתנקן הוא החליק למים חח..xP טווב אחרי זה הלכנו למי מיתקן שעושה סיבבים שלמים וזה סגור עם סורגים גם למעלה את זה אהבתי והיהי שמה כמה פריקים שישבו לידי אז הרמנו ידיים וירקנו לערסים שבצד השני של המיתקן חח.. הערסים לא ידעו מי ירק עלייהם חח.. טווב אחרי זה עליתי שוב עםם הורים שלי כשה הם מצוא אותי חח.. טווב ואחותי צעקה כאילו היא הולכת למות וכאילו יש לה רמקולים זה היה ממש חזק חח.. ואז הם לא רצו לעלות איתי על הקומבה אבל אני עליתי וגם אחותי והיא צעקה חח.. היהי מצחיק ועשיתי תקומבה שלוש פעמים.. ואחרי זה נישארנו שם חזרנו על המיתקנים שוב ושוב עד שסגרו תסופרלנד חח.. טוב אחרי זה נסענו לבת ים חח.. היהי מוזר טוב לא משנה ואז חזרנו לבית והיתי מת מעייפות וכאב לי הראש מהצעקות של המישפחה שלי בסופרלנד היום הזה היה בסדר אבל היתי רוצה שהחברים שלי יבוא איתי לא המישפחה כי איתם זה משעמם והיא אפשר להישתגע וכל זה טווב לא נורא רק באמת חבל שלא היתי עם החברים ועם סתיו אני היתגעגעתי כ"כ וראיתי פנדה חמודה חח... ר-מ-ז..
והתמונות מהבוקר עם אחותי בקניון חח..

אחותי לבד (אימו)

אני לבד ד"א אהבתי את מה שיצא לי בעניים חח.. מהאור

ואני ואחותי (האימו) ביחד אחותי היתבישה והורידה תראש חח..

היה לי משעמם אז הרכתי תתמונה שלי לבד..

נכתב על ידי _-^-_AngeLover_-^-_ , 22/8/2008 11:04
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט