חפש בבלוג זה

כמה תמונות משעמום..

ברק הבין לאן הוא ניכנס xP

והתמונת אימו של זה חח.. משעמום
היה גדול מידי אז קישור חח..

תמונה חמודה ^.^
ולא היה לי מה לעשות אז עשיתי תמונת פתיחה לבלוג של סתיו חח..
התמונה הרגילה

והתמונה של הבלוג של סתיו xP

עוד כמה תמונות!!..

וכמה תמונות שלי ישנות.. ומכוערות כמו תמיד!

טווב חפרתי מספיק משעמם לי כ"כ חח.. ^_^
נכתב על ידי _-^-_AngeLover_-^-_ , 15/8/2008 13:06
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ^IN LOVE WHIT A ANGEL^ ב-15/8/2008 14:36

חודשיים.. שאני מאושר!!

14.8 היום היה לי ולסתיו חודשיים.. =) בבוקר היה לי משעמם והלכתי לקניון.. היסתובבתי שם ופגשתי את רחלי הינו קצת בקניון היא הכירה לי את אמא שלה.. ואמא שלה נחמדה מאווד מאווד מאודד אבל עדיין קצת מפחידה (סורי רחלי עם נעלבת) אחרי זה רחלי בא איתי לחפש משהו וקנינו משהו חח..
טווב אחרי זה הלכתי עם רחלי ואמא שלה קצת בסופר עזרתי קצת בקניון כי היה לי משעמם ואז היתי צריך ללכת לבית וחזרתי ויצאתי שווב בשלוש ופגשתי את כנפו והוא חפר וחפר וחפר חח.. ואז הוא הלך ופגשתי את סתיוו'ש ואז היא נתנה לי פרה אדומה וחמודה.. ואני נתתי לה תארנב עם הלב חח.. והינו קצת בפארק ואז איתן בא.. ואז גם רחלי וכנפו.. ואז הלכנו עם רחלי שווב לסופר חח.. חזרנו ופגשנו את אוניל בג"ש אחרי זה הינו שם קצת ואז דיברנו על אנה וכמו שאומרים כלבים באים כשה קוראים להם וכמובן שאנה בא.. חח.. כי היא כלבה..! =) טוב אחרי זה הלכנו היצקנו לה קצת לקחתי לה תקשתת  ואז לותם בא ואמרה שנחזיר לה את זה ובלה בלה בלה.. ואז חזרנו עם אוניל והשאר היה בסדר.. ואז הלכנו לפארק ישבנו עם כולם היה שקט .. ואז גם גל ועמית באו. ועידן..אחרי זהה.. הלכנו למנצי'ס ואז בדרך אבא שלי היתקשר אלי וצעק ובלה בלה בלה.. הלכתי עם כולם עד למאנצי'ס והיתי שם קצת ואז הלכתי וכנפו בא איתי לבית של הילל היה לו יום הולדת.. =) הוא בן 15 חח.. טוב אחרי זה חזרנו לבית שלי וגם כנפו בא אליי ואז סתייווו'ש ארבל דודי ואופיר באו גםם.. היה כיף איתם ואז הם ביקשו מאחותי לצאת לשחק חח.. אמרו לה " אנחנו לא נושכים ולא אוכלים אנשים רק חתולים בירח מלאה" חח..xD טווב אחרי זה אבא שלי צעק עליי וכנפו ראה את זה בושות חח.. אחרי זה סתיו דודי ואופיר הלכו לפארק בחזרה לרחלי וכנפו כבר הלך איתם.. ואז ניכנסתי לבית שלי והיה לי משעמם אז הידכנתי תבלוג עכשיו ח.. טווב חפרתי מספיק !!
נכתב על ידי _-^-_AngeLover_-^-_ , 15/8/2008 00:37
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט

13.8 אתמול ברק ישן אצלי היה כיף.. בלילה היה צחוקים וגם סתיו בא אליי .. בלילה עם ברק.. וואי היה כייףף.. וסתיו ממש היתביישה טווב לא נורא חח..
אחרי זה הינו קצת בחדר שלי ובחדר האחורי ברק וסתיו לא הבינו לאן הם הולכים חח.. ואז סתיו היתה צריכה לחזור לכולם =( טווב אז ליווינו אותה עד לירידה של השביל לבמה.. וברק הביא את הגיטרה שלי ושר כל הדרך "הכוס שלי פתוח..." חח.. והיה צחוקים איתו אני היתגעגע אלייו הוא ממש חבר טווב.. ואז יותר מאוחר בלילה היתקשרנו לסתיו והיה צחוקים חח.. ואז ברק נירדם והמשכתי לדבר עם סתיו עד שלוש ועשרה והיא התחילה ליראות פילים גיטרותת פרות נקודות.. ואני ראיתי נקודות שחורות וארנבים... חח.. אחרי זה היא הלכה לישון כי הינו עייפים ועשיתי שיחה של שעה וחצי חח... ההורים שלי יהרגו אותי טווב לא נוראא.. אחרי זה בבוקר למחרת ברק ואני קמנו אכלנו ארוחת בוקר ואז סתיו בא.. והיא ישבה איתנו ואז יצאנו ופגשנו את ארבל ורחלי בקניון נסענו לעיר ולמקום כל שהו חח.. פגשנו שם חבר של ארבל.. והיה כיף.. אני ורחלי מתנו מרעב אז קנינו בורקאסים והם לא היו כ"כ טעימים חח.. ואז נסענו לעיר וקנינו דברים וסתיו וארבל נישארו וראו את החבר של ארבל .. שבא מאולנד ניראה לי ובאו לתכנה המרכזית ברגל.. אני וחרלי וברק נסענו לתחנה וחיקינו שם.. ואז אני ורחלי הלכנו לעשות סיבוב הי המצחיק ואז ירדנו לשירותים הכי מסריחים בעולם איכס ועוד צריך בישביל להיכנס קוד חח.. xD טווב אחרי זה פגשנו את ארבל וסתיו ונסענו למעלה אני ורחלי ירדנו לפני וחזרנו לבית אני היתי ליד הבית שלי.. ואז רחלי אמרה לי לבוא לבמה והיא היתה עם איתן אנה (הבת זזונה) וחברה שלה (גם זונהה) ואז הלכנו ל"כוס" חח.. והיא פתחה נרגילה ואז סתיו בא ואיתן הלך.. ואז גם עידן וארבל באו .. היה מצחיק כיף ואז גם אלה ורוטם באו .. היה כיףף דוווקא .. ואז דניאל.. ויוני באו ואני היתי צריך ללכת.. ואז אמרתי כזה אני הולך אני הלך.. וסתיו לא נתנה לי ללכת ^_^ חח.. טוב אחרי זה היא כבר וויתרה והיא נתנה לי ללכת.. והלכת ואז היה לי משעמם בבית מאודמאוד מאוד.. ואז נירדמתי חח..

נכתב על ידי _-^-_AngeLover_-^-_ , 14/8/2008 14:13

=/

11.9 היום היה ככה ככה בבוקר היהי משעמם יצאתי ופגשתי את דודי ויוני עשינו קצת פרקור ואחרי זה גם יוהן בא.. והלכנו עשינו פרקור ואחרי זה הלכנו לסקייטפארק ועשינו גקא'ס חזק חחח.. ב**חסווויייייי** ואז הלכנו לקניון טיפסנו את המדרגות הכחולות בחוץ טוב יוני עלה רגיל ודודי עד האמצע ואז עשינו שויות בקניון.. שיחקנו במעלית שמנו תצפירה ועמדנו בשורה במעלית וכשה אמרו כומה משהו אז אמרנו כזה אולוהים אזה אתה ח...xD ואחרי זה צעקו עליינו אז יצאנו ועשינו משחקים בארומה.. וגם שם צעקו עליינו אז הלכנו.. ואז הינו סתם בקניון יוה ודודי הלכו אני ויוני חזרנו לפארק היהי משעמם ואז חזרנו לקניון בדרך איזה שניי בנות צעקו לי אתה חתיך ואז המשכנ ויוני היסתכל לאחור והבנות אמרו לו לא אתה הוא טווב בעצם גם אתה חח.. והלכנו לקניון והן באו אחרינו טווב אחרי זה זה היהי כזה מפחיד הלכנו לחאן שהוא והן באו לשם ואז יצאנו מהקניון וישבנו למטה ואז הן באו והבלונדינית ליטפה לי תראש ותיד ואז יוני זז משם מפקיר אחד והיא ליתפה לי תפנים ולא נתנה לי לקום והיא ניסתה לנשק אותי!! וזזתי והיא כימת נפלה חח.. אחרי זה הלכנו לבית כל אחד והי משעמם ואז שווב יצאנו ופגשתי את יוני דודי דביר זיו דניאל(אני שונאה אותה) ויעל והלכנו לאוניל והיה צחוקים ואז הלכתי לבית והיהי משעמם אווף זה לא פייר אני לא ראיתי אותך היום אני היתגעגעתי אני חשבתי עלייך אני רציתי אותך איתי לחבק אותך לנשק אותך ליהיות איתך את הית חסרה לי כ"כ סתיו תביני את האושר שליי החצי השניי שלי את הכל בישבילי אני אוהב אותך כ"כ את לא מבינה כמה !!3> אני מקווה שאני יראה אותך מחר.. חודשיים כבר עוברים ואנחנו ביחד ואני מקווה שנמשיך כי אני ממש שמח איתך ואני אוהב אותך !! ואני יתן בישבילך הכל העיקר ליהיות איתך כי את נותן לי אושר כשה אני עצוב אני רואה אותך אני מחייך וניהיה שמח.. את מביא אור לחשכה לאפלה.. ד"א לא למדנו עדיין חשבון חח.. טווב שיהיה יש לי עדיין שבועיים לילמוד וואי עבר מהר עוד שבועים חוזרים ללמוד !! לא מאמין.. טוב חפרתי מספיק.. תמונה שצילמתי משעמום שישבתי לבד בפיל.. ^_^

וסתם כי אני רוצה לצועק את זהה בכל מקום !!..

סתיו אני אווווווהב אותך כ"כ את הכל בישבילי..
ושום דבר לא ישנה את זהה!!
נכתב על ידי _-^-_AngeLover_-^-_ , 12/8/2008 00:33

עידכון

9.8 הינו בבית בבוקר היה משעמם ואז הדסה בא לבית שלנו והינו קצת אצלינו בבית ובטעות נפלתי על אחותי וינישפח עלייה מים והיא הרביצה לי והחזרתי לה ואז ממש הלכנו מכות חח.. וירד לי דם מהאף והיא הלכה ליבכות בשירותים והיא לא הבינה שזה היה בטעותת טווב לא אכפת ליי... אחרי זה הלכנו לבית של הילל ואכלנו אצלם אני אכלתי רק קצת סלט.. ושתיתי ואז נישפח לי כל היין עליי ועל אבא שליי.. ואז אני והילל הלכנו לבית שליי.. והחלפתי מכנסיים ויצאנו על הסקייט היה משעמם כי הילל לא רצה לעשות כלום -_- טווב אחרי זה חזרנו לבית שלי והלכנו לעשות קצת פרקור.. ואז סתיו יצאה הלכנו ליפגוש אותה בTREE ואז גם ארבל בא ^_^ והיא היתה עם הפוני הורוד שלה ורסתה ירוקה(זה יצא כ"כ מגניב) ואז הלכנו סתם ישבנו לנו ב....(שם מתריד חח..xD) אחרי זה אלי בא (איזה ילד אחד טיפה שמן חח..) והינו שםם דיי הרבה זמןן.. ואז הילל הלךך.. לבית ד"א ביום חמישי יש לו יום הולדת הוא יהיה בן 15 ביום שיהיה לי ולסתיו חודשיים טווב אחרי זה הלכנו לבית של ארבל הינו קצת בחדר שלה אני וסתיו בזמן שהיא אכלה וסתיו שמה לי שחור בעניים חח.. טיפה יותר מידי ואז ארבל בא והיה כיף והן ניסו להרחיק ממני משהו... וזה פשוט נפל עליי TT^TT טווב שיהיה .. ואז יצאנו לפארק ופגשנו את עידן דוי רחלי והשאר בנתיים ארבל ניסתה לכבות עמודים חח.. ואז ישבנו על הדשאה אני וסתיו שכבנו ודיברנו חח.. ואחרי זה ראינו כולם כוכבים זזים ואז ירדנו לג"ש ורחלי באה עם כמה פרחות שהיו דיי מתרידות שניים מהן אמרו שהן ורחלי שלישיית ציצים כאילו WTF? טווב שיהיהי ואז אני היתי צריך ללכת ואז רחלי צילמה אותנו חח.. טווב שיהיה ואז סתיו ליווה אותי למינרה ולא רציתי ללכת רציתי להישאר אית הויא הסכימה ונישארתי איתה קצת יאיי.. חח. ואז גל באה.. ורחלי עברה עם כל הפרחות ואמרה לנוו טווב מה כמה אתם מיתחרמנים ? חח.. טווב אחרי זה כבר היה ממש מאוחר וסתיו וגל ליוו אותי גל לא הרגישה טווב אז היא חזרה לביית סתיו ליווה אותי בסוף לא היה אצלי אף אחד אז ישבנו בער שלייד הבית שלי ודיברנו ואיי זה כיף לדבר איתה יש לה קול ממש חמוד ^_^ טווב אחרי זה הורים שלי באו וכעסו קצת חח..  טווב ואז סתיו הלכה והיתי ממש עצוב :( טווב אחרי זה היתי בבית משעמוםפ נירדמתי..

10.8 היהי יום צום ארבל לא הרגישה טווב אז בסוף לא נסענו לעיר אני היתי עד חמש בבית והיה כל כך משעמם שעיצבתי כל מיני דברים משעמום חח.. טווב אחרי זהה.. פגשתי את יאנה הלכנו לקניוןן וסתיו באה יותר מאוחר יאנה בנתיים רדפה אחרי והיה בסדר ואז סתיו בא והיה מצוייןן ואז היא הרגישה לא כל כך טווב וממש דאגתי פחדתי שיקרה לה משהו אז ניסיתי ללכת להביא לה מיים אבל היא חיבקה אותי ולא נתנה לי לקום או ללכת חח.. ואז ברחתי והבאתי לה מיים ובסוף היא גרמה לי לישתות חצי מזה והיא שתה את החצי השניי טוו אחרי זה איתן באא.. והיה כיף. ואז יאנה ניסתה להלחיץ אותנו שניתנשק בקניון מול החנות ספורט וסתיו קצת נילחצה חח.. ואז היתנשקנו משהו כמו שלוש ארבעה פעמים חח.. ואז הלכנו למדרגות ויאנה וסתיו היתנשקו חח.. ואני היתי צריך להיתנשק עם איתן אבל הוא לא רצה חח..  טווב אחרי זה הלכנו לפיל ואיתן הלך לסקייטפארק והחליף תסקייט שלו לסקייט ממש טווב איזה כיף לוו טווב אחרי זה יאנה הלכה ונישארנו אני וסתיו ואז ראינו את יוני ודניאל טווב אחרי זה ראינו את עידן הוא בא ואז גם רחלי ואז אני היתי צריך לחזור בשמונה וחצי כי אבא שלי רצה לדבר איתי על משהו .. טווב אחרי זהה אני היתי ממש עצוב כי לא רק שאני חוזר ממש מוקדם אלה אני גם לא יראה את סתיו עד מחר בשש שבעה :( טווב אני מקוה שהיא תעשה כיף מחר.. אחרי זה הלכתי לבית והיה משעמם ואבא שלי דיבר איתי ובלה בלה .. הלכתי לחדר שלי היה משעמם עיצבתי תמונה של חבר ואז אמא שלי ניכנסה שווב לחדר והתחילה ליצוק עליי כמו פעם שהברה דיי נימאס אני רוצה שזה יגמר כל הקטים האלה היא אומרת שאני כמו האחים שלי שעם המילים וההסברים לא עוזרים אולי העייריה תעזור והממשלה כי הם יכולים להחזיק אותי ובלה בלה .. דיי אני כבר מת לבקש פסיכולוג ניראה מה הם יגידו אזז ניראלי אני משתגעה יותר ממה שאני כבר .. אני לא עומד בזה.. אני רוצה פשוט לעזוב הכל לישכוח הכל וללכת למקום חשוך ושקת לחשוב על הכל ולנסות לפתור את זה אבל אין לי מקום כזה כל מה שישאר לי לעשות זה ליבכות בחושך ליפני שאני נירדםם .. זה הזמן היחדי החשוך היחדי שיש לי וזה לא עוזר אני צריך להוציא את הרגשות שלי אני רוצה שהכל יצאה נימאס לי לשמור את הכל ביפנים אני שבור אבל אני לא מראה את זה כי רק אני יודע איך אני מרגיש מבפניים!! :( טווב חפרתי מספייק !!!  סתיו לאב יווו מלאך קטן שלי 3 >

משעמום כמה תמונות שעיצבתי חח..

דודי אימו חח...

סליפנוט

H.I.M
נכתב על ידי _-^-_AngeLover_-^-_ , 11/8/2008 00:09

^_^

ה7.7 היה כיף בבוקר למדתי קצת למבחנים לעלות כיתה (כי אני מפגר אז נישארתי כיתה T_T ) טוב אחרי זה משהו כמו באחת ניפגשתי עם יוני הינו בסקייטפארק בקניון והיה כיף אחרי זה עברנו אצל יוהן והוא לא רצה לצאת >< טווב אז הלכנו לבית שלי ואני ויוני חיפשנו מה לאכול אצלי ואחותי באלקחה תקופסת קורנפלקס חלב וסוכר לדר שלה.. טווב אחרי Zה יצאנו ופגשנו את סתיו וגלל.. והינו בפיל ואיזה מאמן אחד אמר לנו לחפש מקום אחר רומנטי יותר חח.. xD טווב אחרי זה הלכנו לספסלים וניר (ילד מהכיתה שלי) היתקשר אליי ושאל אותי עם אני רוצה לצאת איתו לבאולינג כאילו WTF טווב שיהיה אחרי זה פגשנו את רחלי וגל בא והלכנו לכיכר יעלום וקנינו ממתקים ליום הולדת של לוטם (יותר נכו גל ורחלי) ואני ויוני גוונו מרעב חח.. ואחרי זה הלכנו לפארק ישבנו מתחת לעץ ואז דודי אוניל ועידן באו ואני ויוני קיבלנו שלושה שקלים מאוניל והלכנו לחפש אוכל חח.. לא מצאנו כלום אז קנינו שניי פיתות וחזרנו והיה כיף ואז חזרתי הביתה יוני בא איתי לקחת את הסקייט שלו ואז ההורים שלי חזרו טיפה יותר מאוחר אני גוותי מרעב והיהי לי משעמם אז עשיתי לעצי תצלומים בפוטושופ התמונות :

לפני

אחרי

ואחת שהכנתי מתמונה שלי ושל סתיו 3>!!!
קישור כי התמונה גדולה מידי חח..xP
נכתב על ידי _-^-_AngeLover_-^-_ , 8/8/2008 14:42
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט