לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

EMO FILLINGS



Avatarכינוי:  _-^-_AngeLover_-^-_

בן: 29

ICQ: 460106159 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008

יום הולד שמח חח..!!


וואי מלא זמן לא עדכנתי כי לא היה לי כוח ולא היהי לי עכבר ^.^ טווב אז עידכון מהיר..!..

HAPPY DAY
יום הולדת שליי יאיי.. בבוקר העירו אותי בפאקינג שש בבוקר ושרו לי שירים (ההורים שלי) ואני רציתי להמשיך לישון וברגעה שאמרו לי תיתורר יש לנו סקייט חדש בישבילך קמתי מהמיטה חח..xD ואחרי זה המשכתי לישון קצת ואז יצאתי לסיבוב בסקייט וניפגשתי אחרי זה עם איתןן.. ועשינו סיבובים והינו בסקייט פארק בקניון במעלה אדומים והוא הלך ואחרי איזה חצי שעה פגשתי את גל ונתתי לה תחולצת סלייפקנוט שהיתה קטנה עליי.. טווב אחרי זה הינו בסקייטפארק בקניון ופגשנו את סתיו בפיל (היא הביא לי שניי חולצות ליום הולדת) אחת של סלייפקנוט ואחת של אמ כי אר.. יאי.. חח.. אני אוהב אותם אבל אותה יותר חח.!! טווב אחרי זה הינו שם קצת ויוני יצאה וגם רחלי והשאר והיה כיף.. ואז היתי צריך לחזור לבית T_T טווב אבל עשיתי כיף בלי מסיבה אני ככה הכי אוהב בלי מסיבה רק לחגווג עם החברים!!?. ועם מי שחשוב לי..

טווב למחרת ברק בא למעלה אדומים.. היה ממש כיף איתו בישבילו חזרתי מתל אביב .. טווב היתי עם כולם ועם ברק היתגעגתי כל כך.. אני מת על הבדיחות שלו חח..xD טווב אחרי זה פגשנו את כולם ואז הלכתי שווב בעשר מבאס מאווד אבל ההורים שלי לא היו בבית אז יצאתי קצת חח.. והיתי עם כולם ועם ברק וסתיו .. ימיתברר שיש להם רומן סודי חח...... טווב שיהיה חח.. אני בכל זאות אוהב אותה יותר מכל דבר אחר בעולם!!?. 3>>

יאללה אין לי כוח ליכתוב עוד שיהיהי לכולם בכיף ^_^
נכתב על ידי _-^-_AngeLover_-^-_ , 7/8/2008 00:52  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Shit_XD ב-10/8/2008 23:41
 



לדף הקודם   
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל_-^-_AngeLover_-^-_ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על _-^-_AngeLover_-^-_ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)