לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רוצה להיות רזה.


"את אוכלת בשביל לחיות, ולא חייה בשביל לאכול"

Avatarכינוי:  fat-girl

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2011

you only fail if you stop trying


 

 

בשבוע האחרון ירדה לי המוטיבציה וככה גם נפלתי =\

אבל ביום רביעי בערב יצאתי עם חברה שלי והיא לבשה שמלת מיני והיא פשוט הייתה פצצה!

וכל הבנים הסתכלו עליה :(

מהר מאוד עלה לי המוטיבציה ואני כל כך רוצה גוף כמו שלה ואני אעשה הכל כדי שזה יקרה,

כבר עברו 3 שבועות ובינתיים רק ירדתי ככה שאני מרגישה שאני רק מתקדמת ^_^

 

  

עד יום העצמאות אני רוצה לשקול 54 קילו וללכת עם מכנסיים קצרים!

וזה עוד יקרה (: הא וחוץ מזה אני חייבת להתחיל לספור קל' אני אתחיל מיום ראשון.

בהצלחה ! D=

 

 

תאריך- 22/4

משקל: 56.7

 

תפריט-

בוקר: X

ביניים: X

צהריים: סלט ירקות + טונה מסוננת+ בולגרית

ביניים: X

ערב: קידוש- ביצה קשה, 2 כפות טונה מסוננת+ סלטים+ חתיכה של עוף + 5 כפות אורז

 

ספורט-

# הליכה מהקניון ברגל הביתה 45 דק'

# ארובי 2X

# חיטוב רגליים

# חיטוב רגליים = 180

# הליכה 45 דק'

 

 

תאריך- 23/4

תפריט-

בוקר: X

ביניים: X

צהריים: ארוחה עם המשפחה- סלטים + 3 כפות חומוס + תפוחי אדמה בתנור+ 2 קציצות בשר 

ביניים: X

ערב: 2 בירות

 

ספורט-

# ללכת לחברה ברגל 45 דק'

# לחזור מחברה ברגל 45 דק'

# 50 מדרגות

# חיטוב רגליים = 200

# הליכה 45 דק' 

# חיטוב רגליים  

 

תאריך- 24/4

~שקילה~

משקל:

שינוי:

 

תפריט-

בוקר:X

ביניים: X

צהריים: סלט ירקות

ביניים: X

ערב: ארוחת חג-

 

ספורט-

# ללכת לעבודה ברגל 45 דק'

# לעשות סגירה

 

 

 









 

 

 

 

 

 

 

 

 

המון בהצלחה בנות ושוב.. תודה על התמיכה והעידוד באמת תודה 333>

נכתב על ידי fat-girl , 22/4/2011 22:50  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Hunger is a feeling Learn to push it away


 

 

 

 

אז ערב פסח היום והחלטתי לעשות פוסט הכנה לסעודה הגדולה שכולן כמובן מפחדות ממנה,

תוכלו להשתמש בה גם בערב שישי וכו'

לי אישית זה עוזר אז החלטתי לשתף אתכן בעצות שלי (:

 

 בבוקר אם יש לך זמן תעשי הליכה של 60 דק'- ההליכה תתן לך פוש

 אל תצומי עד הארוחה! כי בארוחה את תטחני!

 תאכלי סלט גדול לפני הארוחה עם הרבה ירקות זה ישביע אותך ולא יתן לך חשק לאכול בכלל.

 תשני עד לארוחה, זה יוריד לך את החשק לאכול ב-15%

 כשאת קמה תצחצחי שיננים- תמיד אחרי שמצחצחים שיניים זה מוריד את החשק לאכול.

 לפני הארוחה תשתי 6 כוסות מים קרים

 בארוחה בין ביס לביס תשתי מים

 אחרי כל ביס תניחי את המזלג

בכל ביס שאת לוקחת תדמייני שזהו הביס האחרון.

 תלכי לחדר ותנסי לעשות כמה שיותר ספורט כדי להוריד את הקל' שאכלת זה נותן הרגשה טובה (:

  

 

מקווה שעזרתי ^_^

חג שמח לכן בנות מדהימות, תודה על כל התמיכה ואהבה שלכן, שיהיה לכן המון בהצלחה (L)

 

 

תאריך- 18.4

תפריט-

בוקר: X

ביניים: X

צהריים: סלט טונה

ביניים: כדור גלידה

ערב: ארוחת חג מחורבנת! :(

 

ספורט-

# ללכת לעבודה ברגל 45 דק'

# ללכת לחברה ברגל 30 דק'

# לחזור מחברה ברגל 30 דק'

# חיטוב רגליים

  

תאריך- 19.4

תפריט-

בוקר: X

ביניים: X

צהריים: ארוחה עם המשפחה- חתיכה של דג+ סלטים+ שני כדורי תפוחי אדמה עם בשר+ 5 כפות אורז

ביניים: X

ערב: X

 

ספורט-

# הליכה בבוקר 50 דק'

# 30 מדרגות

# ללכת לחברה 50 דק'

# לחזור מחברה 50 דק' 

# חיטוב רגליים  

 

תאריך- 20.4

~שקילה~

משקל: 56.7

שינוי: -200 גרם

 

תפריט-

אין פירוט של תפריט, היה לי משו מיוחד בבית עם חברות והיה כיבוד אכלתי , לא הרבה, אבל אכלתי לא מסודר, ולא אכלתי אחרי השעה 19:00

ועשיתי הליכה של 45 דק'

 

 

תאריך- 21.4

תפריט-

בוקר: X

ביניים: X

צהריים: X

ביניים: חביתה+ כף גבינה לבנה 5% + חצי עגבנייה

ערב: 4 כפות קוטג' 5% + חצי עגבנייה  

 

ספורט-

# ללכת ברגל לחברה 60 דק'

# לחזור ברגל מחברה 60 דק'

# חיטוב רגליים 

# ארובי 2X

# חיטוב רגליים = 160  

 

 

 

המון טינספו שיחזיקו אותנו!

 

 

 

 

 

 

 


 

 

  

  

  

  

  

  

  

איזה אתן הכי אוהבות?

  

  

שוב.. חג שמח 3>

 

 

 

 
נכתב על ידי fat-girl , 18/4/2011 18:51  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



be perfect


 

 

אני לא יודעת מה קורה לי אבל כל פעם שאני רואה אוכל אני נכנסת לחרדות!

אני קמה עם מחשבה ר'ק על אוכל- כמה אני יאכל היום, מתי, כמה ספורט אני צריכה לעשות כדי לשרוף את זה

אני מרגישה שכל ביס שאני לוקחת אני בחיים לא אצליח להוריד אותו בספורט, יש לי הרגשה שאני לא מרזה

ואני לא אצליח להגיע למטרה שלי אם אני אמשיך לאכול..

אני צריכה לחשב כל ביס שנכנס לי לפה אני נכנסת לדיכאון קטן אחרי שאני אוכלת (חוץ משאני אוכלת סלט)

אני מקנא בכל הבנות שהן רזות טבעי, אני כבר רוצה להרגיש קלילה וקטנה, שאני לא אהיה הראשונה שמזיעה בקיץ

אני רוצה שיהיו לי מלאמלא אפשרויות של בגדים ללבוש

פאאק אני רוצה להיות כבר רזה!

 

  

כן הייתה לי נפילה, זה היה צריך להגיע מתישהו

ביום חמישי הכל הלך טוב אבל אז בערב הלכתי לחברה שלי

אכלתי חביתה + פרוסה של גבינת חלומי + צ'יפס בתנור+ 1 יח' נקנקייה בתנור+ 5 חתיכות של תפוחי אדמה במחבט+

3 עוגיות שוקולד :(

ביום שישי לא אכלתי הרבה דווקא סבבה לגמרי אבל חוץ מהליכה של שעה לא עשיתי ספורט בכלל!

לא נופילם! חוזרים לשגרה! לא קרה כלום (:

 

 

תאריך- 16.4

תפריט-

בוקר: X

ביניים: X

צהריים: חתיכה קטנה של קיש פטריות וקיש ברוקולי (הורדתי את הבצק שהיה למטה ובצדדים) + ירקות

ביניים: X

ערב: X

 

ספורט-

# הליכה של 50 דק'

# 8 דק' של חיטוב רגליים 

# חיטוב רגליים 

# ללכת ברגל לקניון 45 דק'

# לחזור מהקניון ברגל 45 דק' 

  

תאריך- 17.4

~שקילה~

משקל: 56.9

שינוי: -200 גרם פחות!

תפריט-

בוקר: X

ביניים: X

צהריים: סלט

ביניים: 2 פרוסות לחם מלא + גבינת לבנה 5% + 4 פרוסות סלומון 

ערב: גלידת סנדיי!! :(

 

ספורט-

# ללכת לעבודה ברגל 45 דק' 

# לחזור מהעבודה ברגל 45 דק' 

 

  

 

 

אני מפחדת שאני לא אצליח...

 







 

פשוט תמונה מושלמת!!! 3>

  

  

המון בהצלחה בנות! (L)

נכתב על ידי fat-girl , 16/4/2011 17:41  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

27,797
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfat-girl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fat-girl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)