לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רוצה להיות רזה.


"את אוכלת בשביל לחיות, ולא חייה בשביל לאכול"

Avatarכינוי:  fat-girl

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2011

u can't taste perfecion, u can feel it


 

 

 


 

 

 

 

 

 

במילה אחת- אושר!

 

קבעתי מטרה שעד יום שישי אני 56.0

 

היום קמתי, ממש נלחצתי, עליתי על המשקל וראיתי 55.9!

 

הורדתי 600 גרם ביום וקילו ו-100 גרם ביומיים, ביום רביעי שקלתי 57.0 אני באמת גאה בעצמי ואני מקווה להמשיך ככה.

 

בעיקרון עכשיו אני רוצה לשמור על המשקל עד יום ראשון, שהסופ"ש הזה לא יקלקל לי.

 

ומיום ראשון נקבע לי מטרה חדשה D:

 

אז ככה הגעתי לתחנה הראשונה, התחנה הבאה- 54.0

 

וכשאני אגיע למשקל הזה אני עושה עגיל בפופיק ^-^

 

 

 

XOXOXOX

 

  

 

חוץ מזה קניתי דילגית או חבל קפיצה תקראו לזה איך שאתן רוצות ^_^

 

נקווה שזה יעזור.

 

מישהי יודעת כמה קל' יש לבורקס קטן? כי באתר של הספירת קל' זה מראה רק קל' של בורקס

 

וזה לא נותן אפשרויות לגודל של זה! :(

 

 

 

 

 

 

 

תאריך-29/4

 

~שקילה~

 

משקל: 55.9

 

שינוי: -600 גרם פחות (:

 

 

 

תפריט-

 

בוקר: X

 

ביניים: ברנפלקס + חלב 1%

 

צהריים: סלט ארומה + גבינה בולגרית 5% + פרוסת לחם מלא + בורקס קטן

 

ביניים:X

 

ערב: ארוחת קידוש

 

 

 

ספורט-

 

# ללכת לבצפר ברגל 45 דק'

# 200 קפיצות בחבל

# הליכה של 50 דק'

# תרגילי רגליים= 20

 

 

 

 

  

 

תאריך-  30/4

 

תפריט-

 

בוקר: X

 

ביניים: ברנפלקס + חלב 1%

 

צהריים:

 

ביניים: X

 

ערב: X

 

 

 

ספורט-

# הליכה בבוקר 50 דק'

 

 

 

 

 

החלטתי לעשות פסוט טינספו רגליים

 

כי החולשה שלי זה רגליים וזה מה שהכי מביא לי מוטיבציה (:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

  

 

  

 


אני מתה לעקבים כאלו! 3>

  














 

 

 


 





 



 

  

 

 

fridge2.jpg

 

  

 

 

  

 

 

  

 

 

    

יש לי עוד מלא, אז אני אשיםוסט הבא! (:

 

 

 

בהצלחה בנות! (L)

 

נכתב על ידי fat-girl , 29/4/2011 15:08  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 

 

  

 

לאט לאט אני מבינה שלא משנה כמה ספורט אני עושה, ואני עושה הרבה!

וגם אם אני יאכל סביר אני לא יורדת במשקל!

צריך לצמצם יותר באוכל, לא לאכול בערב, אני שונאת לאכול בערב ולהמשיך לעשות הרבה ספורט (:

 

אז ככה, מטרה חדשה- עד יום שישי אני הולכת לשקול 56.0

ולא מעניין אותי מה!!! שיהיה לי בהצלחה ^_^

  

 

תאריך- 26/4

משקל- 57.0 :(

 

תפריט-

בוקר: X

ביניים: X

צהריים: חביתה+3 כפות קוטג' 5%+עגבנייה+ פרוסה של גבינה צהובה

ביניים: X

ערב: בולמוס- סלט, שייק פירות, חצי המבורגר בלחמניה, צ'יפס T_T

 

ספורט-

# הליכה 45 דק'

# ארובי 2X

# חיטוב רגליים 

# חיטוב רגליים =160

 

בסוך יצא שאכלתי מלא בערב, ואפילו לא הייתי רעבה! סתם אכלתי ויכלתי לא לאכול, כזאת מפגרת!

 

  

תאריך- 27/4

תפריט-

בוקר: X

ביניים: ברנפלקס + חלב 1%

צהריים: חביתה+ 3 כפות קוטג'5% + סלט עגבניות+ חתיכה קטנה של בולגרית 5%

ביניים: שייק פירות

ערב: X

 

ספורט-

#הליכה לבצפר ברגל 45 דק'

 # הליכה 50 דק' 

# חיטוב רגליים= 180

# חיטוב רגליים  

 

  

תאריך-28/4

~שקילה~

משקל: 56.5

שינוי: -500 גרם פחות! :)

 

תפריט-

בוקר:  X

ביניים: X

צהריים: פיתה +סלט כרוב+ 2 ביצים+ טונה מסוננת 

ביניים: ברנפלקס + חלב 1%

ערב: X

 

ספורט-

# הליכה של 50 דק'

# חיטוב רגליים 

# ארובי 

# הליכה 40 דק'

 

 

 

  

 

 

 

 


ה 

 








 

נקווה לתוצאות טובות (:

שיהיה לכן המון בהצלחה בנות, אני באמת אוהבת אתכן ובאמת תודה על כל התמיכה 333>

 

 

 
נכתב על ידי fat-girl , 26/4/2011 16:33  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



if you dream it you can do it


 

 

 

 

וויתרתי לעצמי השבוע הזה יותר מידי ועכשיו זה הולך להגמר!

מטרה להיום- להוריד לפחות חצי קילו!

אני רוצה מחר בבוקר לראות על המשקל פחות מ- 56.5 ולא מעניין אותי מה! (:

  

תאריך- 24/4

משקל- 56.8

  

תאריך- 25/4

תפריט-

בוקר: X

ביניים: X

צהריים: סלט עגבניות + סלט ביצים+ 6 כפות פירה 

ביניים: X

ערב: 18 יח' סושי צמחוני  -(מיותר אבל לפחות זה לא משמין)

 

ספורט-

# הליכה 50 דק'

# חיטוב רגליים= 200  

# חיטוב רגליים 

# ארובי 

# ללכת לחברה ברגל 60 דק'

# לחזור מחברה ברגל 60 דק'

 

  



 

 

  

  

  

בהצלחה! 3>

נכתב על ידי fat-girl , 25/4/2011 13:41  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

27,797
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfat-girl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fat-girl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)