לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I Dont Know


החיים הם אחלה שאתה בן 8. וגם כשאתה בן 18.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2015

אהלן שלום לכם ברוכים הבאים!!


ואו... אני לא מאמין שאני עדין זוכר את הפרטים של המשתמש שלי בישרא.. פאק...

ואווו.. לא הייתי פה הרבה הרבה הרבה יותר מידי זמן..

בפעם הקודמת שכתבתי פה לא העלתי אפילו בדעתי את האפשרות לשבת עם הסמארטפון ו לכתוב פוסט..

אז מה... מה נסגר?..

אני חייל עכשיו.. שריונר גאה.. כבר שנתיים וחצי בחור הזה וסופר את הימים לשחרור..

כן.. אני רווק.. משהו כמו שנתיים,.בודד כמו שהמון זמן לא הייתי..

אבל הפוסט הזה לא נכתב מטעמי דכאון. בעצם,אין לי שמץ של מושג למה אני מקליד שורות אלו.. סתם.. געגוע לפעם,געגוע לתקופה אחרת. ימים שישראבלוג היה מקום א-דיר והיה מסנג'ר ושיט. ולא היה טינדר או סיקרט. ימים פשוטים יותר.

השחרור מתקרב,ו החיים האמיתיים עומדים להתחיל.. מענין מה יהיה שם.. מה אני אלמד איפה אני אעבוד.. יש כל מיני כיוונים אבל לא משהו חד משמעי.. קיצר,חמצמצת..

 

מה המסקנה של כל זה?? לא יודע.. אולי תגידו לי אתם?..

 

 

 

נכתב על ידי SHULA R.I.P , 25/2/2015 02:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  SHULA R.I.P

גיל: 29




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSHULA R.I.P אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על SHULA R.I.P ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)