לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בקצה העולם


סיפור בהמשכים שאני כותבת.. מקווה שתאהבו :)

כינוי: 

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

פרק 24 (:


היי... בלי יותר מדי דיבורים- ניגש לסיפור.

מהפרק הקודם:

 

אחרי השיחה התחלתי לשקוע במחשבות. הרצתי בראש סרטים שאם אני לא אצליח להיות נאמנה לתומר. אולי אמעד ואתאהב במישהו אחר. לאחר כמה דקות הלכתי לראות כמה סדרות אמריקאיות שעוד לא הגיעו לארץ. וניצלתי את ההזדמנות לראות אותם ראשונה ואחר כך לספר הכל לעדי.

 

 

פרק 24

קמתי עייפה לבית הספר. אני וג'ייק נפגשנו ליד הבית שלי והלכנו ביחד לעבר התחנה.

הוא לא הפסיק לדבר ואני לא הקשבתי. עדיין שקעתי במחשבות של אתמול.

"איזה מקצועות אנחנו לומדים היום?" קטעתי אותו.

"מתמטיקה, היסטוריה וכימיה"

"זה הקבצות אצלכם במתמטיקה?" שאלתי

"כן, אני בהקבצה ב' "

"אז אתה לא תהיה איתי? אני ב-א' "

"לא נורא, תהיי עם ג'ני. היא גם ב-א' "

לפחות ג'ני איתי. היא תוכל לעזור לי בחומר שאני לא יודעת.

ההסעה הגיעה לבית הספר ישר בצלצול. השיעור הראשון היה מתמטיקה, ישר התיישבתי ליד ג'ני. המורה הגיע וקיבל את פני.

"שלום שרן, ברוכה הבאה. דאגתי לבדוק מבחנים קודמים שלך בבית הספר הקודם. ישנם כמה דברים שאת צריכה להשלים ולכן אני צריך מתנדב מהכיתה שמוכן ללמד אותך."

ג'ני ישר קפצה והרימה את ידה. לכיתה נכנס אותו ילד גבוה מאתמול. כנראה אחד ממנהגיו זה לאחר.

"דֶני, היה יום אחד שלא איחרת לבית הספר?" שאל המורה

דני לא ענה, רק התיישב במקומו.

"טוב אז אני הייתי אמור לתת לך עונש אבל במקרה שלך זה יותר בכיוון של פרס, אתה תלמד את שרן את כל החומר הנלמד שהיא לא יודעת."

אשלי ישר קפצה "מה פתאום אתה לא יכול לעשות את זה המורה"

"אני כן יכול, עובדה" השיב

אשלי ישבה במקומה כעוסה ואני הרכנתי את ראשי במבוכה.

"אל תתייחסי היא סתם מקנאה, הם חברים." ג'ני ניסתה להרגיע אותי

"מה לא להתייחס? לא נעים לי. אני ממש לא רוצה שהיא תחשוב עלי כל מיני דברים"

"אל תדאגי, היא שומרת על חבר שלה טוב מאוד."

"זה רק מלחיץ אותי עוד יותר".

נשמע הצלצול להפסקה, קמתי ממקומי בכדי לצאת מהכיתה ודני עמד מולי.

"אז אני המורה שלך אה?"

"כן..." עניתי במבוכה.

"אז מתי אנחנו נפגשים?" שאל

"מתי שתגיד."

"מתאים לך היום?"  המשיך לשאול

"כן, אצלי או אצלך?"

"אם כבר את חדשה כאן אז נכיר אותך קצת יותר, ניפגש אצלך."

הסברתי לו איפה אני גרה.הוא נופף לשלום והלך.

ג'ני רצה אלי וחקרה מה הוא אמר לי, ואם הוא התנהג אלי יפה. לא הבנתי ממש מה היא רוצה ממני. הוא היה ממש בסדר.

"אל תטעי לגביו, הוא עלול לשחק בך"

"אף אחד לא משחק בי, יאללה בואי לקפיטריה"

בדרך לקפיטריה חשבתי קצת על מה שהיא אמרה. אבל יותר בכיוון של אסור לי להתאהב בו! אני לא מוכנה לוותר על תומר כל כך מהר. ובנוסף גם אמרו על הדני הזה שהוא נצלן.

 

 

מצטערת על העיכוב...

תגיבו מה אתם חושבים (:

אוהבת

נכתב על ידי , 19/7/2008 01:01  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בר(: ב-20/7/2008 19:52
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

3,220
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבר(: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בר(: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)