לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קשה לבחור שם...


טיפ: אל תשמש בגרזן לסילוק יתוש ממצח חברך. ד"א,זאת אני בתמונה ^^

Avatarכינוי:  Just limor :]

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008


שיט!!
אפילו ילדה בת 3 מתמודדת יותר טוב ממני עם בעיות..

זה או שאני שותקת ולא אומרת כלום.. (שומרת את הכול בפנים)
או שאני מתפרצת קצת יותר מדי ואז זה לא נגמר טוב...

טליה.. זאת שבצהוב.. תראו איזה פוזה היא תפסה.. (כפרה עליה החיים שלי היא!!!! )
איך היא מדברת עם חברה שלה.. זה נראה כאילו היא מתגרה בה או משהו כזה חחחחח (:

ילדים אומרים מה שהם מרגישים הם אף פעם לא משקרים..
ואני? אני עוד יותר גרועה מילדה.. אני מתנהגת כמו תינוקת..
שלא יכולה לשקר כי אין לה מילים להגיד..

><
אוף מה יהיה איתי?

 




נכתב על ידי Just limor :] , 7/7/2008 15:02  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


עד איזה גיל תרצי לחיות?
כול עוד אני בריאה וטוב לי? אני רוצה לחיות..
עדיף לחיות פחות ולא לסבול..
מאשר לחיות עד גיל 100 בערך אבל לסבול..

האם את מפחדת להזדקן?
לא

קמטים ושיער שיבה: הישג להתגאות בו, או פגם אסתטי שיש לטשטש מייד?
נמ.. פגם?

איך את מסתדרת עם אנשים זקנים?
בסדר XD

מה לדעתך הדבר הכי נפלא בלהזדקן?
אמממ.. לא יודעת :X

מה לדעתך הדבר הכי נורא בלהזדקן?
להרגיש זקנים

איזו סבתא את חושבת שתהי?
סבתא מגניבה XD

מה הדבר הכי חשוב שלמדת מסבא וסבתא?
לסגור את המקרר כי זה מבזבז חשמל XD

אילו דברים היית רוצה ללמד את הנכדים שלך?
לא להקשיב לעיניין של המקרר..

נכתב על ידי Just limor :] , 5/7/2008 22:06  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ג'סט פאק אוף ביצ'ז.


אני מתחרפנת,מיום ליום.
מתעצבנת מכל רעש קטן,
בוכה מכל ריב,
מרגישה שאני מתנפחת אחרי כל ביס,
לאט לאט
כל מה שאהבתי לעשות
פשוט מתחיל להמאס.
אין לי עצבים לשום דבר.
אין לי עצבים לאף אחד,
אני סתם יילדה,שבוכה שאני לא מספיק טובה בשביל אף אחד
ובסוף מבינה
שגם הם לא מספיק טובים בשבילי.
כל מה שאני יכולה לעשות
זה לשאול למה..
למה?

אבל..
אני בחיים לא אקבל תשובות על זה
כי למה
זה כללי מידי
כללי,אבל אומר הכל.
"I know how you feel inside I've
I've been there before
Somethin's changin' inside you
And don't you know
Don't you cry tonight

I still love you bab"

 

 

נכתב על ידי Just limor :] , 5/7/2008 21:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תחביבים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJust limor :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Just limor :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)