לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

This is HOT


3>


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2008

ביקור חולים D: (תמונות)


HeY BiTcHeS

3>

 

אוקיי אז אתמול עשו לי ביקור חולים מכיוון שאני חולה כבר שבועיים נראלי..

כשחולים מאבדים את תחושת הזמן חח.

אז אניוואי המבקרים המושים היו דימה3> וחברה שלו סאש3> הם באו אליי בסביבות 3~4 חיבוקים נשיקות ואתם לא מבינים איזה סיוט היה להדריך אותם איך מגיעים לבית שלי באיזה תחנה לעצור...oh well דימה מהקריות הוא לא רגיל כשהוא נוסע או הולך איפשהו אז יש עליות~מדרגות~ירידות חח הוא רגיל שהכל ישר XD

היה ממש משמח לראות אותך 3>

אז התחלנו לעשן נרגילה ועוד נרגילה ועוד נרגילה (חח) וככה בערך עד 10~11בלילה אפילו לרגע אחד שמישו מאיתנו שלא עשן נרגילה.

אח"כ הראתי את הבקארדי שאני מביא להם לשתות בשישי כמובן שתינו ממנו קצת ואחכ גם שתינו מעוד וודקה שהיית אצלי במקפיא,

וככה יום רגיל ומשעמם של להיות חולה בבית הפך ליום סטלות מצחיק.

 

פה ישלנו תמונת פאפרצי לדימה וסאש D:


 

הבחורצ'יק הקטן שיושב בחוץ זה אחי הקטן,

הוא לא ישב איתנו בהתחלה בגלל שהוא התבייש מסאש(ס'מתוק^^)

אבל אחכ דימה הלך לתקשר איתו^^

וזה מה שהוא הביא מהשטח;

 



ס'מתוק התחיל לצלם את אח שלי הקטן(:

ואחכ התחיל להצטלם ביחד איתו^^

 


 




ס'מתוקים 3>

לרגע יצא לנו להסתכל מה שלום השולחן בסלון ... וזה מה שראינו XD



קפה...נרגילה...טבק..גחלים...וודקה..PS2...הגיטרה של אמא שדימה נגן אליה=]

קיצר אפשר להבין שאנחנו אנשים מאוד מסודרים^^

 

later,

הזמנתי את רוסטיק הגוטי האפל שיבוא לשבת איתנוXD

והנה תמונה שדימה צילם אותו:)



scary shit

D:

חיחי היה ממש נחמד איתו , היו צחוקים =]

 

מישומה אחר כך דימה נישק לי את השיער המושי והמושלם שלי3>

וסאש צילמה את זה אם אני לא טועה ..



האהא חיחי רואים על היד את הגומיות לשיער שנתתי לו^^

 

ואז הוא סתם התחיל לעשות לי תמונות וואנבי אומנתיות,

ות'אמת ממש אהבתי אותם יצאתי כל כך רזה 3>

 


 

חיחי אפשר לראות ברקע את החורציצה שסיימנו XD

 



וסתם עוד תמונה שאני יוצא ממש רזה בא 3>

תכלס?

היה ממש פאנן היה מצחיק.

אחד הימים היותר מושים של החודשD:

 

דימה, סאש?

מאוהב בכם 3>

 

 

צ'או ב'יצס.

נכתב על ידי iLove2HUG , 23/9/2008 13:48  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



איך שהזמן חולף...


ואו אני מסתכל על כל השנה הזאת... והיא פשוט טסה כאילו כמה שחשבתי שהספקתי לעשות משו' בעצם לא הספקתי כלום,

ויש עוד כל כך הרבה שהיתי רוצה לעשות אבל עכשיו מאוחר מדי.

 

ואו איזה כיף להיות חולה,

קרדיט לדימה וסאש מת עליכם בלעדיכם היתי ממשיך ברצף של נראלי יותר משנה שלא חליתי בכלום >>

Oh well ניחא.

 

היום לנסוע לקץביאליק ליומלדת של ידידה ,

למחרת מסיבת גיוס לידידה אחרת..

דאמ

למה האירועים שאסור לפספס דווקא אז אני חולה .

זה יהיה קשה אבל צריך להיות קשוח ואפל בלב ואני יעבור את זה XD

חיחי^~^

 

סוריי שלא יוצא לי לעדכן הרבה אבל עד שחליתי כמעט לא היתי בבית המערכת שלי מפוצצת בשעות אינלי זמן בקושי לעצמי ,

אני קם ב5וחצי לפנות בוקר מסדר את השמש בוחר מה ללבוש האיפור הלק עד שהוא מתייבש ואז עוד לאכול ובצפר.. עד 3~4

לחזור הביתה לנשנש משו' ואז ישלי איזה משו' תמיד לעשות שאני אפילו לא זוכר שקבעתי,

חוזר הביתה בסביבות 11~12 ושוב לישון וככה זה נמשך עד יום שישי שבלילה אני בכלל לא ישן,

ואז משתדלים לנצל את הזמן של שבת כמה שיותר בישיבל להשלים שעות שינה.. זה כל כך קשה אבל אני מקווה שבקרוב אני יתרגל לזה... אני מנחש שזה ימשיך ככה עוד הרבה\:

יצא לי לחשוב על זה טיפה והגעתי למסקנה פאק תעיפו אותי מבצפר אני יהיה מנקה רחובות רק תנו לישון XD

 

עד פעם הבאה ,

מקווה שאני יצליח לפנות יותר זמן...

 

 

-

אני כל כך אוהב אותך.

 

נכתב על ידי iLove2HUG , 18/9/2008 11:10  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  iLove2HUG

בן: 31

MSN: 




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לiLove2HUG אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על iLove2HUG ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)