לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אוהבת לעשות פוזות [ולא רק למצלמה XD]


היי כולםם הגעתם לבלוג שילי:my life in my blog... מקווה שתהנו.. chen הסינית XD


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

8/2008


אוקעע אז בואו נתחיל מההתחלה:

יום שילי/רביעי הינו אצל מאיקה בואנה היה כ'כ כיייף! תפוזות שילי חח והצלצול שחרולה &&טולה אני מתה עליכן יפות שילי 3>>>>

-לאחר מכן- ראיתי [בניסיון להירדם] את הסרט המרדף לאושר סרט מדהים שווה צפיה D:

חמישי עליתי לצפון עם המשפוחה האלה שמדברים ספרדית אהההמ ד.יפית חח ^ ^

והיה כ'כ כייף איזה מקום מדהים איזה נוףף ()() קיבלתי שם החלטה מאד חשובה אההמ טולה [אינמה להיות עצובה (:]

קמתי היום בבוקר והלכתי לביצ'פר המדהים והמעניין והשופע ידע טוהשופע מורות נחמדות שלנו ##

הזמינו אותנו למלות תפסים שלקחו בדיוק 5 דקות ואני אמרתי לאבא שלי שעה חח&& לרותי לא היה בא לראות אותנו אז היא לא באה חח כיפלה בחרתי רובוטיקה מה אתם/אתן?

חזרתי ממסעדהXD מחר עולה לירושלים בר מצווה להראל D:

ויומולדת לשירוש!

משפט חדש ומאאגניב -  עושה פוזות [ולא רק למצלמה xD]

 

 

האם החזרה ללימודים מפחידה אותך?

מוניקה [ההמשך יבוא] חחח

האם את שמחה לחזור ללימודים? מדוע?

מכיר מישוו ששמח?! חח סתם בבה אניודעת אינלי כוח לרותיי בעע XD

ממה את מתרגשת יותר, מהמפגש עם החברים או מהלימודים?

תנחשי,ברור שמנאדיה ...

האם התגעגעת למורה \ תלמיד \ שיעור ספציפי?

הכי הכי הכי התגעגעתי ליורי ולשפם המסוקס שלו xDDDD

האם תתגעגעי לחופש?  

כעבור יומיים..

האם החיים שלך השתפרו בחופש?

אין לך מה לשאול חח?!

האם את חושבת שהחיים שלך ישתפרו בלימודים?

ברור ואני חננה מנצחת חח!

כמה בתי ספר עברת? האם עברת באמצע שנת לימודים?

לא מדברת עם זרים

!

האם יש מישהו במשפחה שלך שלומד איתך בבית ספר?

לא ו-מזל- שלה חיחיחי ^ ^

 

ביולל [אניודעת פוסט חופפר לא נורא תסבלולולו] (:

chen

נכתב על ידי , 25/8/2008 21:39  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




היי..

עשיתי מבחן טימטום שלא משנה מה עשיתי נכלחשתי בשלב השני

http://shovaldesign.com/idiotest

תנסו ותגיבו לאן הגעתם אני ממש ממש ממש אודה למי שיכול למצוא מפרידים ולהגיד לי למה לי איןןןןן..!!

טוב אז עד כאן הפוסט

והנה הסמיילי של שחר :SD חח בייי (:

נכתב על ידי , 14/8/2008 13:32  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אוקיי זה הפוסט השני היום ואני עדיין לא מוצאת מפרידים!

 אוקיי אז בבוקר ראינו מתחת לאף התוכנית הכי משעממת ביוקםםםם אתם לא מבינים כמה!

אחר כך צבענו פסטה ועוד מעט אני הולכת עם שחר לעיר לעשות שופינגג [בתקווה למצוא משוו]..D:

שני טסה אתמול אוףף שתחזור כבר אני מתגעגעת אני לא אשרוד ^.^

ולסיום [אני מקווה בתור בפוסט האחרון היום] חח משפט נחמד:

חבר טוב שווה את דמעותייך אך לא יגרום לך לבכותת..

 

נ.ב.

בבלוג הקודם עשיתי סיפור בהמשכים כדאי לי?!

 

http://justtal.blogspot.com/ זה הבלוג של טל תיכנסו(:

 

אוהבתתת chen הסינית XD

 

נכתב על ידי , 12/8/2008 13:11  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 28

תמונה




350
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לchen הסינית XD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על chen הסינית XD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)