לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"הדברים כשלעצמם אינם טובים או רעים. הכל תלוי באופן שעליהם אנו חושבים... "



Avatarכינוי: 

בת: 28

MSN:  מי שרוצה שיבקש בתגובות :)





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2012

אז כמה עובדות עלי .. ותמונות כרגיל ;)



 



לק חדש שעשיתי אתמול בלילה - D:



תיכננתי הרבה זמן עידכון כזה .. ויצא לי לחפור אחורה בבלוג בזמן האחרון די הרבה וחבל לי שאני נוטשת אותו ..

אז אני אנסה להתחיל בשגרת עידכונים .. לפחות פעם בשבוע , גג שבועיים בזמנים של לחץ וכאלה :)

טוב אז בכללי אני אוהבת כל מיני עובדות כאלה .. אז הינה כמה שהצלחתי לחשוב עליהן , כל דבר אחר שלא רשמתי ועולה לכם בראש *וזה אחרי שאנשים באמת ייכנסו לקרוא קריצה* אתם מוזמנים לשאול בתגובות או בצ'אט בצד של הבלוג חיבוק של הסוררת

 

~~~~~~~~


1. יש לי מזל נוראי עם מכשירים אלקטרוניים \ טכנולוגייה.. כשהייתי קטנה ריסקתי מצלמה די טובה ברמה מקצועית, עם *wait for it* כדור באולינג (!), גרמתי למשהו כמו שניים \ שלושה פלאפונים להידפק (והאייפון שלי בדרך .. הוא נפל לי ומאז הוא מתכבה כל כמה זמן .. לבד :| )

2. בהמשך לסעיף הקודם, הייתה ילדה קטנה שעושה נזקים גדולים חח .. כשהייתי קטנה הפלתי על עצמי טלוויזיה, נדרסתי ע"י אוטו ברוורס והגעתי למיון כי דחפתי כפתור לאף *זה מה שנקרא .. בושוותתת !*

3. עברתי דירה 3 פעמים בחיים, בגיל 6 מקריית עקרון לראשון ובגיל 11 לדירה אחרת בראשון .. ובינתיים אנחנו לא מתכוונים לזוז לשומקום (;

4. כל החיים אני מוקפת בחתולים, השיא היה 8 חחח אחרי שהחתולה שלי הולידה . אם מתעלמים מכמות הגורים שנולדה משתי חתולות שהיו לי *קצת יותר מ60* בעיקרון כרגע אנחנו עם שלושה חתולים .. אבא, אמא והבת החמודה שלהם :)

5. למרות כל החתולים , בערך בכיתה ג' הבנתי מה זה כלבים ובערך מאז אני מבקשת מההורים שלי לקנות אחד עם העדפה ענקית לארדייל טרייר שאני חושבת שפשוט הכי יפה שקיים ! בזמן האחרון חשבתי על זה די טוב וכנראה אוותר על זה, הטיעון של ההורים שלי שבתכלס בסוף כל העניין הזה עם הכלב ייפול עליהם נראה די מציאותי ואני פוחדת לאכזב את עצמי ואת הכלבלב !

6. אני חופרת , מודה , וגאה בזה !

7. אם התחלנו בווידויים עלי, אני מחשיבה את עצמי לבן אדם מאוד מגוון מבחינת מוזיקה, אם תסתכלו אצלי באייפון \ בתיקיות מוזיקה במחשב תמצאו כמעט הכל .. אם זה דודו אהרון ועומר אדם נציגי המזרחית, או מוניקה סקס, בית הבובות, נתן גושן ואביב גפן שמייצגים את שאר המוזיקה בעברית, טוקיו הוטל, כל הרמיקסים של המועדונים, לד זפלין, גרין דיי או אבריל לאבין ומארון 5 .. מה שכנראה לא תמצאו זה דיכאון ורוק כבד \ מטאל , למרות שאני חייבת להודות, יש לי שיר אחד של escape the fate שהתאהבתי בפזמון שלו מאח שלי :)

8. אני נורא, נורא אוהבת את glee , נורא ! כנראה הסדרה הכי אהובה עלי אי פעם.. חוץ מהסדרות בערוץ הופ\ ערוץ הילדים הישן שפשוט גדלתי עליהן

9. יש לי אח אחד בן 13 ו*אולי לא הרבה יודעים על זה* חצי אחות מהנישואים הקודמים של אבא שלי, היא חייה ברוסיה וחוץ מזה אני לא כלכך יודעת עליה משהו כי אנחנו לא בקשר.

10. עד לפני שנה וחצי הייתי הבת היחידה מהדור שלי במשפחה (ז"א מהילדים .. , 'אישתו של' זה לא נחשב :P) ואז נולדה לבן דוד שלי האחיינית הכי מתוקה בעולם , ליטל, ואני פשוט מתה עליה ! איזה כיף שיש בובה במשפחה מוציא לשון

11. חוץ מזה, אני ואחשלי הכי קטנים במשפחה , אחרינו בא בן דוד שלי מצד אמא שגדול ממני בחצי שנה .. והשאר כבר 20+

12. הזכרתי כבר את העובדה שכל הבני דודים שלי \ קרובים רחוקים וכאלה הם בנים ? אין לכם מושג כמה אני אוהבת את העובדה הזאת !

13. עד כיתה ז' נגיד .. אפשר להגזים ולומר שלא ידעתי מה זה מוזיקה בעברית .. רק כמה שירים בודדים אי שם מ2003 אבל היה די לא נעים להגיע למצב שמדברים איתי על שלום חנוך או שלמה ארצי ואני שואלת מי אלה חח

14. המשך של הקודם - הילדות שלי מבוססת בעיקרון כמו הרבה בנות, על בריטני ספירס שהייתה איידול, מייקל ג'קסון, בתחילת היסודי היה גם את פיליפ קירקורוב, כריסטינה אגילרה ועוד כמה שאני לא מצליחה להיזכר בהם עכשיו :)

15. בערך בכיתה ה' או ו' גיליתי את טוקיו הוטל דרך ילדה מהחוג ריקוד שתמיד דאגה לשים מוזיקה מגניבה בחימום והם הושמעו די הרבה.. גאה לומר שביזבזתי עליהם לפחות אלף שקל חחחח כחלק מהיותי מעריצה אובססית שהייתה מוכנה לנגוח במישהו שהיה מוציא מילה רעה עליהם, בעיקרון כל האובססיה התחילה דווקא אחרי ההופעה שלהם (06.10.07, מוצ"ש, היום האחרון של סוכות, כן אני עדיין זוכרת מוציא לשון) ואני לגמריי לא מתביישת בכל רגע שסגדתי להם. עכשיו כבר עזבתי אותם .. השירים עדיין בפלאפון כי חלק מהם באמת טובים, פשוט הם כבר לא הילדים של פעם וגם אני לא .. מה שכן, אני מרגישה גאווה כשאני רואה אותם מצליחים 

16. כמו ששמתם לב, מוזיקה היא חלק גדול בחיים שלי .. חוץ מלשמוע אותה, ניגנתי על פסנתר ביסודי 5 שנים ועזבתי את זה לטובת החלום של כמעט כל ילד 'להקים להקה ולהיות מפורסם כאילו דאאא' ובאמת הלכתי וקניתי גיטרה רק שהתחלתי לנגן בה רק בסוף שנה שעברה בערך במאי ועד עכשיו אני ממשיכה ללמד את עצמי .. וזה ממש אחלה ! D:

17. נושא אחר לגמריי, בחיים לא צבעתי את השיער חוץ מפסים בלונדיניים \ כמעט לבנים שהיו לי איפשהו בחטיבה והכריחו אותי להוריד בגלל התקנון .. ד"א פעם היה לי חלום לעשות 2 ראסטות .. ואפעם לא התנגדתי ללצבוע את הקצוות של השיער בשחור ;)

18. ד"א, בזמן האחרון הזמרים שאני שומעת את השירים שלהם הכי הרבה הם איזי, מוניקה סקס, אביב גפן וטיילור סוויפט.

19. כל המשפחה שלי כולל אותי פשוט חולי הארי פוטר .. ראינו את כל הסרטים בקולנוע ויש לנו את רוב הספרים בבית בעברית \ רוסית ..

20. תמיד .. תמיד רציתי לדגמן . אני זוכרת שבחטיבה תמיד הייתי רואה תצוגות אופנה בטלוויזיה ..אבל שוב, כל עוד אנחנו חיים במציאות, 99% שזה לא יקרה

21. יש לי גשר יותר מ4 שנים .. שמו לי אותו ב27.12 בכיתה ז', פשוט באסה ! חחח אני כלכך רוצה כבר להוריד אותו !

22. מי שזוכר או מוכן לקחת את הסיכון ולחזור נגיד שנה שנתיים אחרונה בבלוג, יראה שפעם הפנים שלי לא נראו כמו שהן עכשיו.. לא משנה מה ניסיתי .. וניסיתי המווןןן דברים, הראקוטן היה היחיד שבאמת הציל אותי ואני מאוד אוהבת אותו על זה 

23. אני חושבת שצבע העיניים הכי יפה הוא ירוק .. ז"א ממש ממש ירוק . אצלי זה די משתנה בין חום דבש - דבש - ירוק ..

24. חחח הגובה הוא 1.80 לפי מה שידוע לי (:

25. אממ .. הגברתי ל5 יח' מחשבים *למרות שהציונים שלי די בזבל כרגע* עם אופצייה ל10 ו5 יחידות בגיאוגרפייה

26. אין לי מקצוע אהוב .. זה תמיד משתנה לפי מה שמצליח לי בו ;)

27. הייתי במופ"ת (המגמה, לא הבית ספר) במשך שנתיים וחצי ..ובאמצע כיתה ט' יצאתי \ הוציאו אותי ממתמטיקה ועברתי להקבצה א' .. עכשיו אני ב4 יח' מתמטיקה

28. אני לא יודעת להבדיל ולענות על השאלה מוצא \ עדה ואלה .. בעיקרון אמא שלי בלרוסית, אבא שלי אוקראיני \ רוסי .. ואני בכלל נולדתי בארץ ;)

29. אני מאוד אוהבת אקשן .. ואדרנלין .. ומסתבר שאני מחפשת את זה בכל דבר כמעט .. אם זה להבריז יום אחד מבי"ס כדי שלא תהיה שגרה ולהסתכן בלהסתבך עם ההורים, להיפגש עם אנשים מהאינטרנט לבד *אני נשמעת נורא לא חכמה ככה.. * וכל מיני כאלה ..

30. החבר הראשון שלי היה בשנה שעברה, וזה נמשך חודש .. ד"א הוא היה גם הנשיקה הראשונה (:

31. Iris של Goo Goo Dolls זה אחד השירים הכי אהובים עלי .. אני כמעט מרגישה שהוא נכתב עלי, השם שלו זה בכלל אירוני חח .. ד"א מישהו אפילו הקדיש לי אותו ! חחח אני זוכרת איך בטיול השנתי חיפשתי קליטה ועוד שניה נפלתי מחוץ לחלון כדי שהשיחה לא תתנתק והוא ממש שיפר לי את המצב רוח אחרי שהיום היה לא משהו בכלל

32. עוד שיר שאני נורא אוהבת וממש מרגיע אותי הוא Stairway To Heaven של לד זפלין 

33. *אני מתחילה לחשוב שזה לא כזה קל חחח * יש לי איזה משהו כזה .. שבכל תקופה אני צריכה מישהו לשיחות .. ז"א מישהו שפשוט לא מפסיקים להתכתב איתו .. לא משנה איפה וכאלה ..

34. ד"א אחד הדברים שאני נורא מחפשת בחבר זה שאני באמת אדע שלא משנה מתי אני אתקשר או אסמס הוא יענה לי ואני אוכל לסמוך עליו .. לגמריי צריכה את הביטחון הזה ואת הsomebody to lean on

35. כל האנשים שאהבתי היו עם שיער חום \ שחור וכאלה .. חחח הכי בהיר היה חום-שטני .. בלונדיניים עם עיניים כחולות פשוט לא עושים לי את זה למרות שאני לא שוללת חחחח ;)

36. חייבת פרטיות .. בלי המינימום שבמינימום אני פשוט מתחרפנת , מתעצבנת ולא כדאי להיות ליידי

37. אני מחשיבה את עצמי לבן אדם שלפחות מנסה להיות סבלני ..בכללי , אני לא אוהבת לצעוק . כמו אבא שלי פחות או יותר .. כלומר אם הגעתי למצב של לצעוק עליכם .. כנראה משהו באמת מאוד עיצבן אותי

38. אני נורא אוהבת תיאטרון, מאז שאני קטנה אמאשלי הייתה לוקחת אותי למלא אירועי תרבות כאלה , תיאטרון, קונצטרים, אופרות .. ואחרי די הרבה שנים הבנתי שתיאטרון זה באמת ה-מקום בשבילי .. כל השאר נדחה למקום שני ואם יש הזדמנות ללכת להצגה כלשהי , אין סיכוי שאני אפספס !

39. התיאטרון הכי הכי הכי אהוב עלי הוא תיאטרון גשר , ממליצה לכוווולם ללכת אליו , אפילו סתם לנסות פעם אחת. אני כל כך אוהבת את האווירה והשחקנים שם (פה נכנסים אלון פרידמן, סשה דמידוב וכל שאר צוות גשר שאני נורא מעריכה!) וערב שם זה באמת ערב מהנה

40. אם כבר התחלנו ב"אני אוהבת .. " , אני נורא אוהבת ומתחברת לתל אביב .. כמו תיאטרון חחח כל הזדמנות שיש אני שם !  בזמן האחרון זה קצת נשבר בגלל הלימודים והלחץ, בעיקר בגלל המזג אויר *שדפק לי כבר 3 או 4 נסיעות לשם !* 

41. אני נורא נורא אוהבת לצייר .. אבל עברה כמעט שנה מאז הציור האחרון שלי .. או שאין לי זמן או שאין לי מוזה . בכל מקרה, מצאתי תמונה אחת של ניו יורק שאני רוצה לצייר .. ברגע שיהיה לי קצת זמן פנוי ואני לא אהיה עייפה מידי אני אתחיל .

42. שונאת להיכשל או לא להצליח .. זה אוכל אותי ! במיוחד בקטע של תחרויות וכאלה .. איך שאומרים לי שזאת תחרות כל האדרנלין עולה ואני חייבת לנצח , עד כמה שאני פדלאה ביומיום .

43. אני נמצאת מישראבלוג בערך מכיתה ד' או ה' .. ז"א 2005 ככה ? לא טעיתי בחישוב ? 

44. אם כבר בלוגים , הבלוג הכי ראשון שלי שהיה קיים עד 2008 בערך נפרץ והכל נמחק שם .. אחריו לקחתי שנה הפסקה כי הייתי בטראומה והחלטתי שאני לא רוצה לכתוב יותר בלוג .. ואחריו אני חושבת שפתחתי את זה . תוך כדי היו לי עוד כמה בלוגים כמו בלוג עם חברות ובלוג אנונימי שקיים עד עכשיו שאני מוציאה בו מידי פעם תסכולים וכאלה (:

45. אתאיסטית , בערך כמו כל האנשים בבית אצלנו .. אני ואבא שלי אותו אופי אז הסיבות שלנו די דומות, אבל מבחינת אמאשלי היא אמרה שפשוט החיים הוכיחו לה פעם אחרי פעם שאין דבר כזה אלוהים או ישות כלשהי .. אחרת דברים מסויימים לא היו קורים .. אי אפשר לומר שאני לא מסכימה איתה

46. אוהבת אוהבת אוהבת לישון ! *וככה שוברים את כל הכבדות שיצרתי בסעיף הקודם חחחחח *

47. רוב הזמן אני בן אדם מאוד לא רציני .. אבל מאוד ציני ! קריצהמוציא לשון

48. בקטע של איפור אני אוהבת מאוד להדגיש את העיניים .. ומכורה לאייליינר ♥

49. נורא אוהבת את כל הקטעים האלה של מזובר ומנומר . בכללי אני תמיד מנסה שיהיו לי דברים קצת שונים משל כולם .. לא אוהבת לראות את המכנס או הנעל שלי על עוד 200 בנות :P

50. עד היום הייתי ב7 ארצות בחו"ל - מצרים (2001), גרמניה, לוקסמבורג, הולנד, צרפת ובלגיה (2010) ופולין (2011) בתחילת שנה עם הבית ספר 

51. אני הרבה יותר בן אדם של הודעות ואסמסים מאשר שיחות של מילים 

52. חולה על להכיר אנשים באינטרנט .. ולפגוש חלק מהם מוציא לשון

 

 

 ותמונה לסיום .. מהגדנע ♥ :)

 



 

שיהיה לכולם שבוע חמים ! עד כמה שאני רוצה לראות שלג , כל הקור הזה כבר די נמאס עלי עצוב
ביטלו לי מבחן שהיה צריך להיות ביום רביעי .. איזה כיף ! וקיבלתי 67 במחשבים .. עדיין גרוע אבל זה שיפור מה50 שקיבלתי כל המחצית הראשונה ..

העיקר שהסופש יגיע מהר ! חיבוק של הסוררת
נכתב על ידי , 19/2/2012 23:11  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עידכון וולנטיין קצר ;)




חחחח לא יכולתי להעביר את הוולנטיינ'ס דיי בלי להיכנס ולעדכן משהו קטן בבלוג :)

 

Taylor Swift - Sparks Fly


חח טוב אז את בדקות הספורות שיש לי פה אני חייבת להספיק לעשות עידכון קטן .. 


ביום חמישי חזרנו מהגדנ"ע ומה שיש לי לומר זה פשוט וואו ! נהנתי ברמות שאי אפשר לתאר ! אפילו שהיה קר ובלילה הראשון לא ישנתי דקה, ואפילו שהאוכל היה מגעיל בצורה .. מגעילה ? היה באמת כיף לדעתי .. ויצא לי לירות ברובה M-16 , וכל הריצות , והכושר הזה, ולצרוח בכל הקול "כן המפקדת " ולספור שניות .. כל זה כל כך מתאים לי ! חזרתי עם עוד יותר חשק להתגייס ! יחי צהל !


בסה"כ את הימים האחרונים מאז שחזרנו העברתי בעיקר באכילה .. אולי זה הצורך להשלים את כל מה שלא אכלתי בגדנע .. ביום שבת הלכתי לBBB עם שיר ויוליה (הישג או לא , פעם ראשונה סיימתי המבורגר של 220) ובשישי בן דוד שלי ואשתו היו אצלנו והיה ממש ממש כיף , נורא התגעגעתי אליהם .. ובגלל העובדה שאבאשלי נורא התלהב מהגדנע (והספיק לדחוף לכל שיחת טלפון "כן .. ואיריס בדיוק חזרה משבוע בצבא ") ובן דוד שלי היה קרבי אז העברנו את רוב הערב בשיחות על הצבא ועל כמה שהוא חשוב חחח 


אהה כן .. ביום שבת קמתי עם רצון להכין אוכל , וכרגיל הכנתי פנקייקים חחחח רק שהפעם דאגתי שתהיה שמנת מתוקה בבית ופשוט התחלתי לעשות שטויות עם הפנקייקים ולעצב את האוכל .. ואותו דבר עשיתי ביום ראשון עם שני וענבר כשהן באו אלי ללמוד למחשבים :)


כרגע בעיקרון אני לומדת למבחן די מעצבן בהיסטוריה .. אני לא חושבת שאי פעם אני אסתדר עם המקצוע הזה .. בכל מקרה, נשאר עוד קצת וסיימתי איתו ! אגב, התחלתי את המחצית עם שיפור - 91 בג"ג .. הציון הכי גבוה בכיתה ! ובאמת שהלך לי נורא במבחן הזה .. בקושי התכוננתי וגם הרגיש לי שהוא די קשה .. נפשית כבר הייתי מוכנה לאיזה 60+ 


אז זהו אני חושבת .. הא וכמובן תמונות ;)


היצירה ביום שבת חחחח 



הימני של שני, האמצעי שלי והשמאלי של ענבר


קלואוזאפ לשלי :)






וככה בערך אני מעבירה את הוולנטיין שלי .. גם חביב חחחח 



ד"א .. לא יצא לי לספר על זה בשום פוסט עדיין .. אבל ביום שישי לפני שבועיים (לפני היציאה לגדנ"ע) יצאנו לנאפיס כמה אנשים .. ואז .. סניה נכנס ! *מוזיקת הללויה ברקע !* .. אז כמובן שהייתי חייבת להצביע עליו ככה שכל השולחן יסתובב .. ואולי לומר "יווואו קבלו זה סניה !" בקול קצת חזק מידי .. אבל באמת שהתלהבתי ! :)

חחחח ובדיוק כשהוא קם ללכת גררתי איתי את ירון והספקנו לתפוס אותו לתמונה .. 

mission accomplished קריצה




שיהיה לכולם שבוע חמים .. והסופש המיוחל יגיע כבר ! חיבוק של הסוררת

אוהבת המון ! (: ♥♥ 




חח כשחושבים על זה .. איך שנה שלמה עברה מהר כלכך ! הוולנטיין של שנה שעברה מרגיש לי כאליו עבר רק חודש או משהו כזה !


אה ואיך יכולתי לשכוח .. 

האפי וונלטיינ'ס דיי ! או לפחות מה שנשאר ממנו ;-)

נכתב על ידי , 14/2/2012 20:05  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





32,381
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.:iris:. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .:iris:. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)