לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"הדברים כשלעצמם אינם טובים או רעים. הכל תלוי באופן שעליהם אנו חושבים... "



Avatarכינוי: 

בת: 28

MSN:  מי שרוצה שיבקש בתגובות :)





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2012

עידכון כשר לפסח ;) וכרטיס לסימפל פלאןןן !!


טוב אז עידכון פסח די מהיר .. גם כי מזמן לא עידכנתי בעיקר בגלל שהכל מצטבר ואין לי כוח *אני כבר רואה את הבלוג נסגר :( * וגם כי .. טוב נו אני עצלנית אין לי תרופה לזה :P


אז בינתיים פסח עובר די סבבה .. עכשיו אני יושבת ועושה שיעורים כדי לא להידפק ביום האחרון עם מיליון עבודות אחרי שדי נהנתי וניצלתי את הזמן :)

הספקתי לעבור די הרבה ערים .. הייתי בחיפה , רחובות , רמת גן , ראשון *מן הסתם חחחח* ותל אביב .. זה מה שאני זוכרת לפחות לעכשיו :P

מה שכן, לא הספקתי להיות בים ועכשיו השמש קצת נעלמה .. נקווה שתהיה לי הזמדנות לנסוע :)


טוב אז .. אממ בשבת בבוקר נסעתי בבוקר עם ההורים שלי ואחשלי לחיפה לתערוכת הפרחים ** ולומר ת'אמת , התערוכה באמת מדהימה .. הם הציגו את כל הפרחים האלה בצורה כלכך מיוחדת ויפה שפשוט אנשים הלכו והיו במצב של "ואוווו " .. החלק הפחות טוב ,  האירגון .. היה לחץ נוראי שם , האחראים לא הקפידו כמה אנשים נכנסו לכל מתחם של פרחים ובסופו של דבר זה גרם לצפיפות מעצבנת ואי אפשר היה למצות את זה עד הסוף .. אה כן ואין שם הסברים , או שמות או פרטים כלהם על הפרחים .. אז יוצא שהתערוכה מיועדת רק כדי להתסכל חחח .. בכל מקרה אם למישהו תהיה האפשרות, אני ממליצה מאוד לנסוע ! ורצוי עם מצלמה ;)

אחר כך נסענו לקרובים שלנו לארוחת חג או משהו בסגנון *אוחחחח גפילטעפיש ! * וככה בסביבות 6 ההורים שלי זזו בחזרה לראשון ואני ואח שלי נשארנו אצל בן דוד שלי ואישתו .. בתכלס היה ממש כיף , כאילו היה לי את החשש שלא כלכך נסתדר מהבחינה שההפרש גילאים ביננו הוא משהו כמו 15-20 שנה חחחח אבל הופתעתי לטובה והיה ממש מגניב .. גם אני ובן דוד שלי גילינו שחלקית אנחנו שומעים אותה מוזיקה (פינק פלוייד , לד זפלין וכאלה חחחח ) ומצאנו גם מלא על מה לדבר והכל .. גם בערב הם הקפיצו אותי ואת אחשלי ליס פלאנט שזה כמו הסינמה רק קצת אחר וראינו משחקי הרעב *מאוד .. מאוד מומלץ !* וחזרנו אכלנו ארוחת לילה חחח דיברנו קצת וזזנו לישון .. בבוקר קמנו אכלנו והלכנו לגן חיות בחיפה לטייל שם קצת ואז למוזיאון יפני או משהו כזה .. בקיצור ממש ניצלנו את היום :)

ובערב אני ואחשלי תפסנו רכבת ונסענו לראשון.. חחחחח עם קצת פארנויות מהצד שלי בגלל העובדה שהיינו צריכים להחליף רכבת ופחדתי לפספס את התחנה XD


קצת תמונות (מהאייפון , הכרטיס זיכרון עם התמונות הנורמליות אצל אחשלי :$ )










בחיים לא ראיתי אותם בצבע סגול ! זה היה כל כך מיוחד ! :)



ואת החדר הזה הכי אהבתי .. הכל היה כזה .. מסתורי ומיוחד ומגניב ! 8)



 


כמה תמונות מיום כיף עם ענבר שני שגית ושירן לכבוד יומולדת 17 של ענבר .. חחח הייתי הג'יפיאס .. היה ממש מגניב , וראינו את טום קשתי (המירוץ למיליון) , גל בניימין (the voice) ועוד כמה שלא הצלחנו לתפוס לתמונה .. אה כן ויש חשד שכמעט התנגשתי באושרי כהן שרכב על אופניים .. ואז גם צעקתי עליו משהו על זה שהוא עקום חחחחח .. לא ידעתי שזה היה הוא .. לפחות הייתי עוצרת אותו לתמונה ;)


חחח 9גאג ! בדיזינגוף :)



כלי זמר חחח 





בית מרקחת לממתקים ! ♥




וכמובן טום קשתי חחחח שקצת אכלנו פאדיחות בניסיון להשיג תמונה איתו :$

כולנו בדיוק סיימנו לאכול וסתם ישבנו ודיברנו .. והייתי באמצע של משפט ופתאום נעצרתי וכולי "זה .. טום קשתייייייי !!!  " ואז הייתה שניה של שתיקה ופשוט כולנו דחפנו את הכיסאות מהשולחן וטסנו משם (כן .. וכל האנשים במקום בהו בנו כאילו נפלנו מהירח .. זה היה מצב די מצחיק חחח מקווה שתיארתי את זה מספיק מובן XD) ופשוט כמה רצו למטה ואני ושירן עלינו למעלה *וצדקנו חחחח* ואנחנו כזה "בואווו הוא פההההההה ! " בשוונג XD

בסופו של דבר הגענו אחריו לאיזו חנות ספורט בסנטר וסתם כזה עברנו ליידו .. ובסוף כבר רק אני הצטלמתי איתו בזארה כי האחרות החליטו שהן לא רוצות ;)


אגב .. תקשיבו הוא גבוה ! :O



אהה כן וכמובן שראינו את המגלשה החמודה שפאנטה שמו שם בין הקומות חחחחח 



וכולנו ♥

והתחדשתי אז בצעיף אדום מנומר ובבגד ים :)


 אממ חוץ מזה .. היום קמתי התארגנתי והלכתי עם עוז ושני לנאפיס (ואפילו שאני בדר"כ אני שונאת אוכל בפסח היה ממש טעים ) ואז הלכנו לבאולינג וגיליתי שנפלו לי 120 שקל מהכיס חחחחח ובזכות שני פאקינג מצאנו אותם בחנייה .. אז הלכנו ושיחקנו .. והייתי מקום שלישי :'(

וזהו בעצם .. חזרתי הביתה עשיתי קצת שיעורים ו.. הגעתי לבלוג חחחחח 


אה כן ובאיחור מטורף .. סתם התמונות מפורים .. התחפשתי *כמו שאתם רואים XD* לנהגת מירוצים , למרות שבניתי על תחפושת אחרת לגמריי .. קצת נדפקתי איתה כי רציתי להמזין מאיביי והיה מאוחר מידי :(

בכל מקרה .. אפילו השקעתי בעקבים (לא קורה אפעם אצלי חחחח אני שונאת להיות גבוהה XD) וצלעתי עליהם במגניבות 8)








 

ותמונות שלא קשורות לכלום XD


עם יוליה ביום ראשון שעבר בסינמה .. בנינו על לראות משחקי הרעב ולא יצא אז ראינו סטריטדאנס 2 :)



וההתמכרות לDraw Something (ד"א יצא לי גם לצייר את שרק, ליידי גאגא , פיקאצ'ו ועוד כמה .. אבל את זה אני הכי אוהבת :P )



וכמו שצריך אני ויוליה פתחנו את החופש עם סושי אחרי התיגבורים המעצבנים במתמטיקה חחח



ותמונה מהצילומים המאולתרים שאני ושני אירגנו לפני כמה זמן חחחח

 


ונראה לי שזהו בעיקרון ! :)

היה נחמד לעדכן שוב חחחחח .. וואו אתמול היה ה10 .. חתיכת נוסטלגיה .. איך ששנה עוברת מהר , מספיקים כל כך הרבה , משתנה כל כך הרבה .. ואנחנו אפילו לא בקשר עכשיו ! 


טוב אז שיהיה לכולכם סיום חופש מגניב ומנוצל קריצה

ד"א .. פאקינג הזמנתי אתמול כרטיס גולדן רינג לSimple Plan בחודש הבא ! חלום שמתגשם !!! 

נכתב על ידי , 11/4/2012 17:06  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

32,381
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.:iris:. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .:iris:. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)