לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

chibi life




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

יתושים T_T


ואני לא מדברת על היתושים הביישנים של העיר ...

אני מדברת על היתושים הטורפים של המושב!:onionhead40lk0.gif:

(אלו שמשתייכים  עם הטיגריסים לקבוצת החיות טורפות)

הם מגיעים בחבורות של 20, מקיפים אותך, מחכים לרגע שתניח תעיתון ו...(הכאב...)

אתה מנסה ליברוח אבל אז מגיעים עוד 10 מקדימה ואז מאחור וכשאתה חושב שלא יכול ליהיות גרועה יותר מגיעים הM16 (הזבובים) אלה עם המנוע סילון בכול קנף....

אין להן ליברוח !!!:(*d) :

 

ולנושא קצת יותר משמח....אחי הגדול לא בבית!User posted image

(אולי לכם זה נישמע פרט שולי אבל בישבילי זה זמן איכות עם המחשב של אח שלי )

נכתב על ידי chibi chan =] , 6/7/2008 15:12  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



האלן וסאלן


החפירה  הראשונה  שלי!image

 

(וואו כמה שזה מרגש..)

ועכשיו להתחיל.....

עכשיו......

עכשיו!

רגע......

אוקי הוחלט!

מתחילים עכשיו!

ע....

כ.....

ש....

י.....

ו.....

וישכע!(המבין יבין..)

ע=כ=ש=י=ו

ע*כ*ש*י*ו

ע+כ+ש+י+ו

ע>כ>ש>י>ן

ע<כ<ש<י<ו

ע]כ]ש]י]ו

ע-כשיו.......

אין לי  רעיונות!:fhgjugktguhk:

 

אה! אני יודעת אני יעשה מה שכול בלוגר מנוסה עושה שאין לו מה ליכתוב...

 

                         כפתורים!

 

 

נכון kawai?

 

ולפני שתיסגרו את הבלוג (אם זה עדיין לא קרה) הינה קצת על עצמי...

אני לילך  ואני בת 15 אני אוהבת לצייר, לישון, לישון, לישון, וגם קצת לישון..

מאמינה בליצחוק מהחיים (ולא יותר מידי באנשים) מתה על רכבות הרים!!!!(הכי כיף זה לגוררים את הבכיניים)

שונאת איסי (חפירות ארכיאולוגיות) ובכל זאת מיתחברת \=

מקווה שאי שם יש אנשים טובים....

ואם לא? לא נורה חייינו עד עכשיו..לא נמשיך?

טוב זהו להיום....

 

 

User posted image(אפילו הפרדה הראשונה מרגשת)

 

 

נכתב על ידי chibi chan =] , 3/7/2008 00:49  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

Avatarכינוי:  chibi chan =]

בת: 31





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לchibi chan =] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על chibi chan =] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)