לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

את לא רואה שעכשיו חמישים לארבע?!


מה כבר אפשר לכתוב ב255 תווים????

Avatarכינוי: 

בת: 27

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2008

^^הכיתה החדשה^^


היי,

אמ.. אני מצטערת שעידכנתי הרבה זמן,

כי לא היה לי כל כך מה לעדכן אבל עכשיו יש לי

תראו כמו שאתם יודעים אני עברתי בצ'פר

וחשבתי שזה יהיה נוראא אבל טעיתי כיף לי שם

וממש מצחיקקק

אני כן מתגעגעת לכיתה ברעננה אבל הכיתה שקיבלתי גם ממש נחמדה וטובה.

ואני אפילו מאוד מתגעגעת!!

קודם כל יש לי שם מלא חברות.. הבנות שם ממש נחמדות!

והבנים גם נחמדים.. טוב חלקם

והכיתה שלי גם ממש מצחיקה..

אתמול היה לנו חזרות לטקס סתם איזה משהו אם כיתות א'

אז היינו צריכים לרדת במדרגות ואז לנופף עם הידיים מצד לצד..

והשיר הוא "שלום שלום שלום כיתה א' שלום לגננת ולגן"

אז אנחנו שרנו "הקרנות הקרנות הקרנות יש בשניידר הקרנות לשבלול הקטן"

ובקיצור את כל השיר אז המורה כעסה עלינו..

אבל לא נורא..

טוב זהו בנתיים

 

 

נכתב על ידי , 4/9/2008 16:37  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,015
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרומושקעע XD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רומושקעע XD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)