לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים של הבסיסט הכי סקסי בעולם :)


כי גמאני אפל וקשואח כמו ביל !!!111אחדאחד

כינוי:  Georg :)

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

הפוסט הראשון של גיאורג ליסטינג !!!


כפי ששמתם לב גם חבריי האחרים ללהקה פתחו בלוג..

אז חשבתי לי,למה שלא אפתח גם? :)

אז הנה זה הפוסט הראשון...

אני בטוח שאתם שמעתם עליי הרבה,אבל זו לא האמת.

אתם לא יודעת מה באמת.

אני אספר לכם בקצרה , ובהמשך אני אגלה לכם את האמת לאמיתה על החיים שלי..

אז העובדה הראשונה היא,שנולדתי בדיר חזירים,מוזר הא?

אבל נולדתי למשפחת פיגי !

ובגלל היותי חזיר,אהבתי להסתובב ביערות גרמניה,

וביום אחד שהסתובבתי..פגשתי קיפוד וקוף,משום מה הם היו דומים.

התחלתי לדבר איתם..והם הסבירו שהם תאומים זהים [ההסבר לדמיון]

גיליתי שהם נורא נחמדים,ואנחנו אוהבים לעשות דברים דומים.

בעזרתם עזבתי את הדיר ואת היער,

ועברנו לעיר הגדולה.

בגלל זה,שיניתי את שמי לגיאורג ליסטינג...זה כזה יפה,לא ככה?

היו לנו הרבה חלומות...אבל החלום הכי גדול שלנו זה לכבוש את העולם !!!

ובשביל זה היינו צריכים עוד כוח..אז הסתובבנו לנו ברחובות,וראינו איש מסכן יושב על ספסל,

ישר שראינו אותו אמרנו :"זה הוא!"

מאז,הוא לא נוהג לדבר הרבה.

וכמובן..ארבעתנו..הקמנו להקה בשם טוקיו הוטל...אתם שואלים למה טוקיו?אני אסביר לכם בקצרה:

הרי טוקיו בסין..ויש שם מלא בני אדם יותר נכון חיות..וגם אנחנו חיות,חיות גאות !@#$%^&^*

אני חזיר מושי מושי וביל [קיפוד] וטום [קוף] וגוטסב למה [כי הדבר היחידי שהוא אומר זה "למה"]

 

עד כאן להיום.

 

גיאורג !!!!!!!!

 



חזיר גאה :)

נכתב על ידי Georg :) , 4/7/2008 16:17  
134 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-6/7/2008 18:54
 



לדף הקודם   
דפים:  

1,991
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGeorg :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Georg :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)