לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אז מה אם אני מפחדת.. הפחד לפעמים אוכל את כולנו. ולפחות אני מעיזה.

Avatarכינוי:  Jolly-Gay

בת: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008

הבלוג נסגר לתקופה הקרובה.


אני מרגישה שהבלוג הוא החלק הכואב שלי בלב. נחמד לפרוק, אבל לא נחמד לכתוב תמיד על הכאב.

אני עושה הפסקה קטנה. אני לא יודעת להגיד מתי אני אכתוב פה שוב, אבל זה באמת תהיה הפתעה. המסן במילא לא עובד לי, אז אני מצטערת(אם מי שצריך לקרוא את זה נמצא כאן בכלל..) אם לא דיברתי תקופה ארוכה עם מספר אנשים... אולי אחרי ההפסקה(לא שאני כותבת כל יום) אני אפתח מסנג'ר חדש.

התאהבתי. היא מהאוניברסיטה. שנה שעברה עוד היינו מדברות. השנה היא בקושי מסתכלת עלי. זאת לא התחושה הכי נעימה להרגיש ממישהי שאת מרגישה אליה משו. ושנה שעברה יכולתי להרגיש בנינו משהו.

בנוסף, כל הזימונים לצבא מתחילים להצטבר, וכרגע אני חושבת על כיוון לוחמת סנפיר, אז אם יש מישהו שקורא פה במקרה ומכיר את זה, אני אשמח לקבל חוות דעת.

יום הולדת 18 הייתה נחמדה. אבל תחושת הבדידות ואי האהבה בחיים שלי(משו מה, זה מצחיק אותי כשאני אומרת את זה) הרגישו יותר קשות מתמיד. למה אני כזאת דביקה ומגעילה?!

 

אני יודעת שלא נחמד לסגור ככה את הבלוג, אבל אלו הדברים האמיתיים שאני חווה עכשיו, אם ארצה או לא להתעלם מהם- הם כאן.

 

"גם זה יעבור".
את המלים האלה למדתי מפי סבתי,
כאמירה שיש לומר בכל הנסיבות.
בחיים כשהכל איום ונורא;
כשרואים דברים מזעזעים;
כשהכל מעולה ונפלא ומקסים ונהדר-
אמרו את שלוש המלים האלה לעצמכם.
הן יעניקו לכם תחושה של פרספקטיבה,
וגם יסייעו לכם,
להפיק את המירב מן הטוב,
ולהיות שווי- נפש לגבי הרע.

פתגם שאני אוהבת ומתחברת אליו מאוד

נכתב על ידי Jolly-Gay , 23/12/2008 20:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



752
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJolly-Gay אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Jolly-Gay ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)