לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אז מה אם אני מפחדת.. הפחד לפעמים אוכל את כולנו. ולפחות אני מעיזה.

Avatarכינוי:  Jolly-Gay

בת: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2008


אין לי מחשב(סיפור ארוך ומיותר.. או בקיצור- הורים).. היו לי כל כך הרבה פעמים שהרגשתי צורך לכתוב ולא יכולתי..

אני אצל חברה, אין לי הרבה זמן\:

אמרתי שקיבלתי מנילה? הכל בא כל כך מהר.. יש לי עוד שבוע למלא ולשלוח.. ואין לי מושג מה לבחור.. יש מצב אני אלך לקרבי או קצונה או משו מהמנילה(לא שיש משו אחר). ואם שאלו אותי אם הייתי רוצה ללכת ליחידת סנפיר, כדאי לי? ואני יודעת לשיר לא רע(חח, הרקע היחיד שלי זה הפקות בית ספר וטקסים), אז שאני אנסה להתקבל ללהקה צבאית?

יש לי כל כך הרבה שאלות..

התחלתי את העבודת גמר בסוציולוגיה. אני עושה על המגדר המסורתי(במילים אחרות, חינוך לגבריות ולנשיות.. ואם אתם עדיין לא מבינים, את כל העניין שבנות צריכות לשחק בבובות ובנים צריכים להיות חזקים וכו' וכו'..).

אני צריכה לחפש בבליוגרפיה, אז עשיתי חיפוש מקיף בספריות העירוניות ואפילו באונ' בר- אילן(אבא שלי פשוט לומד שם). ומצאתי ספרים כל כך מעניינים.. התאהבתי בספר ספציפי אחד "לחשוב אישה- נשים ופמיניזם בחברה גברית", מי שקורא פה(גם אחד זה טוב) שילך לחפש את זה(במיוחד לנשים), הכתיבה מאוד מעניינת ויש שם פרק שחייבים לקרוא, שנקרא: "לסביות ופורנוגרפיה: המאבק על המיניות הנשית והלסבית", כשקראתי אותו הייתי מרותקת!

 

עוד חודש 18 O.O

 

הפוסט כל כך זריז ורדוד.. פויהY.Y

נכתב על ידי Jolly-Gay , 16/11/2008 20:37  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





752
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJolly-Gay אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Jolly-Gay ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)