לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Your Love Is A Lie...




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2008

החזרה לאופטימיות


רציתי לכתוב עוד פוסט. מחוייך יותר. אין לי בכלל כוח לחשוב, אז אני רק אגיד שיש לי כל מיני רעיונות לפוסטים שכתובים בל מיני מקומות ואני בטח אכתוב אותם פה בכיף.

טוב נו, אני כבר אשפוך קצת שעל ליבי. מי שהגיע לכאן ולא אמור להיות כאן, בבקשה שילך כי זה סתם בטח יעליב אותו!!! אז אני גם אכתוב בשמות בדויים יותר.

יש לי ידיד ממש ממש טוב שהתחברנו רק בזמן האחרון. ביומולדת שלי מישהי אמרה לי שהוא אוהב אותי. שזה היה מוזר, כי לא ממש הרגשתי את זה, אז הייתי מופתעת. אנחנו מאוד קרובים ואני חושבת שהוא יודע שאני יודעת. אבל אני מתעלמת מזה. כי עם כל הכבוד, אם כבר חבר אז יש מישהו אחר.

והיום הוא התקשר אלי, ונבהלתי שהוא הולך להגיד לי את זה, כי זה זמן ממש ממש לא מתאים. והוא שאל אם הוא מפריע אז אמרתי שאני בדיוק הולכת לאכול (לא שיקרתי! באמת אח שלי קרא לי לאכול אז) וניתקנו. ואז שלחתי לו אסמס שאם יש לו משהו שיעצבן אותי שלא יגיד אותו כי יש לי יותר מדי דברים על הראש.ובאמת לא דיברנו על זה. כי יש עוד ילד שאני יודעת שאוהב אותי ולמרות שאני חושבת שהוא חמוד אני לא רוצה אותו בתור חבר. בעצם, יש שניים כאלה. ועכשיו גם הוא. ואני מפחדת שהוא יגיד לי את זה וזה יהרוס את הידידות המדהימה שלנו!!! כי זה מה שזה עשה עם האחרים (בערך) ואני ממש לא רוצה להעליב אותו ולנפנף אותו וכל מיני דברים בסגנון הזה. אז אני רק מקווה שבימים שנשארו הוא לא יחליט פתאום להתוודות ולהרוס את הקשר שלנו.

 

ובאמת יש עוד ילד שאמר לי שהוא אוהב אותי ואמרתי לו שלא מתאים לי חבר עכשיו. והיום הוא שאל אותי על זה שוב. ועניתי לו, בכנות, שאני פשוט לא יודעת. כי הוא באמת ילד חמוד אבל אני לא אוהבת אותו ולא רוצה להיות חברה שלו או להראות מעוניינת בלי לאהוב אותו בחזרה כי זה יראה כאילו אני משחקת בו ובטח יפגע ברגשות שלו. אבל גם את אור לא ממש אהבתי בהתחלה. זה משהו שבא קצת אחר כך... אני באמת לא יודעת!

עזרה?! =S

אגב, היום היית עם אור די הרבה והיה איזה שלב שהוא נישק אותי מלא וחיבק וזה היה ממש מוזר. וממש פוגע. בטח ככה מרגישים כשמשחקים לך ברגשות. אוקי. אני ממש לא הולכת לעשות את זה לאפחד!!!

נכתב על ידי , 30/6/2008 17:47  
1519 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 31

ICQ: 302554085 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לbambalik אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על bambalik ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)