לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Avatarכינוי: 

בת: 31

ICQ: 353617372 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

^__________________________________^


חחחחחחח היום הראשון שלי עם האמפי וכבר הוא מקולקל

חחחחחחחח עידכנתי לפני שניה -לאלו שלא קראו רדו למטטטה XDDDDD-

פאאאאאאאאק אני כ"כ אוהבת תתספורררררת LLLLLLLLLLL

אני מאושרת רצחחחחחחחחחח גם כי הצלחתי לתקן תאמפי וגם כי ...

אתה כבר יודעעע 333333>

אני אאאאאווהבבבבבבת אותךךךךךךך !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

לא רוצה להזכיר שממווות! אבל חחח אתה קורא את זה אז לא אכפת לי שכולם ידעוו !

333333333333333333333333333333333333>

אני משועממת : \ אבל שמחה חחחחח

טוב יאללה אני מאושרת וביי D:

נכתב על ידי , 14/7/2008 01:00  
84 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



SUCK MY DICK!


דף חדש .

 

 * לא לסמוך יותר על אף אחד .

טעיתי בגדול ! ואני מתחרטת

פחחחחח אפשר להגיד שסוף סוף פתחו לי תעניים

גאאד הייתי כ"כ תמימה .

טובטוב :]

אתמול הסתפרתי [עד הכתפיים ] יצא ממש רע D:

אבל שווה כי אני עושה תוספות גם ככה אז לא יראוו

אתמול שתיתי יותר מידי . הקאתי את כל הנשמממה הקאתי ...

היום כל הבוקר הרגשתי חחחרררררראאאא

למרות שהיה ממש מצחיק XDDD

אני מחפשת עבודהה כי אני חייבת כססף

בנתיים ? 0

חחחח נקווה לטוב :]]]

CYA

 

 

*עריכה*

יאיייייי ^___________________^

היום הייתי צריכה ללכת לעשות תוספות

לא יצא לי חחחחח , ואחר כך הלכתי לרעיון עבודה ^.^

וקיבלווו אותי :]]]]]]]]]

והאבא החמוד שלי הביא לי MP4 עם לחצנים כיאילו שלוחצים עם האצבע על המסך  חחחחחחחחח

אניוואי אחר כך זזתי לתל אביב עם עדי וסשה

קניתי 5 גופיות , אמממ ועגיל ללשון

מסתבר שהוא קטן מידי וגם סשה שבר אותו -.-

אחר כך הלכנו לסשה וביקשתי ממנו שיעשה לי מן שמש קטנה כזאת

והוא עשה ויצאאא הכי יפה בעולםםםםםם !!!!!!!

תנקס ;]

תמונות אני יעלה אחר כך , (L)(L)(L)

 

 

 

 

הנה האמפי שלי חחח

כפרעליו !!!!!!1

נכתב על ידי , 9/7/2008 16:54  
994 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

4,670
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסופי משה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סופי משה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)