לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


"כי בחיים הכל עובר - מטעויות למד והשתפר. מה שקולך הפנימי אומר, זו האמת שלך לא, לסלוח זו לא חולשה. נצור אהבה בדרכך. ודע, את כל הסובב אותך."

Avatarכינוי:  מיטלי,

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      

2/2010

מקום מפלט .


אני מודעת לכך שאיני שונה. אני מודעת לכך שאני כמו כולם.

לכל אחד יש עולם משלו. מקום מפלט. מקום שאליו הוא הולך כשרע.

לי יש עולם,עולם שונה לחלוטין מהחיים האמיתיים.

איכשהו,אבל לא תמיד,אני משקרת לעצמי בנוגע להרבה דברים.

אני תמיד מנסה לדמיין את ההפך ממה שכאן ועכשיו. ולמה זה בעצם?

אני אומרת תודה הרבה פעמים על כל אשר נמצא סביבי.

לפעמים לא מעריכים את הדברים, מקבלים אותם כמובן מאליו. ולא,זה לא אמור להיות ככה,מין הסתם.

לא משנה כמה אגיד את זה ולמי- אני בחיים לא אשנה את קו המחשבה לי בחיים האמיתיים.

תמיד איכשהו אני אשנא את כולם,ואת הכל. איכשהו יגיע מצב שאני אגיד למה דווקא אני,למה דווקא לי.

ומשום מה אני לא מבינה למה אני אומרת את זה.

אני לא מעריכה מספיק דברים,אני מודעת לכך.

אולי זה משהו שאני אמורה לשנות בעצמי,כנראה.

עכשיו אני לא אשקר. אולי זה ישמע כשקר. אני מרוצה ממה שיש לי וממי שאני.

מחר,או אפילו בעוד שעה- הדעה שלי תשתנה,כבדרך כלל.

אבל אני בן אדם. מותר לי.



נכתב על ידי מיטלי, , 19/2/2010 13:34  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



233
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיטלי, אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיטלי, ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)