לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Flight On Broken Wings



Avatarכינוי:  its~darkBANANA_xCoRe bitchs

בת: 30

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2008

חזרה...?


לא יודעת מה עובר עליי, כנראה אני מחזירה את הבלוג

עם הבלוג החדש ההוא לא הסתדרתי ><

כולם כבר שכחו מהבלוג הזה תודה לאל...

אני יכולה באמת לכתוב מה אני מרגישה...

אנשים ייקראו? שיהנו להם P:

כי באמת נמאס לי לשמור את האמת לעצמי

באלי פוסטים יותר קלילים, לא כבדים וחופרים

תמונות? פנאן D:

ברגע שאני אהיה בבית T_T

(כמו שהבנתם או שלא, זה עידכון מהפנימייה...)

ואיך בפנימייה? מסתדרת, איכשהו

דווקא עם אלה שהשארתי אני לא מסתדרת |:

 

שלי, חשבתי אולי באמת נישאר חברות

חשבתי שנשמור על קשר

כנראה החברות הזאת הייתה זמנית, וחבל...

אני באמת לא רוצה לדבר איתך, לא שזה יישנה לך כי ממילא שכחת אותי...

חברות אמיתיות לא שוכחות את החברות שלהן

וכשהן מתקשרות אליהן, הן עונות ולא אומרות "אין לי כוח" ובגלל זה מסננות

או שלא חוזרות, למה? אין כוח

וזה לגמרי פסדר שאת לא רואה אותי שבועיים אפילו יותר...יש מסן?

בפנימייה, לא תמיד וגם יש לי דברים לעשות חוץ מהמחשב >>

טוב, המילה האחרונה שלי אלייך תהיה

ביי היה נחמד להכיר אותך

 

עידכון נורמלי כשאהיה בבית (:

נכתב על ידי its~darkBANANA_xCoRe bitchs , 30/11/2008 20:35  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לits~darkBANANA_xCoRe bitchs אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על its~darkBANANA_xCoRe bitchs ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)