לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיים אנשים ומה שביניהם


POOOOOOK ON YOU! JUST JOKING XP

Avatarכינוי:  Rockci

בת: 32

ICQ: 371265472 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2008

עידכון קטן ושאלון לסוף :]


איזה יום...
מ-ש-ע-מ-ם!!!
רק בזכות הכישרון שלי להיכנס לצרות
לא מתתי משעמום!
תגידו לי..
אמא שלכם חולה והיא מבקשת ממכם להכין כנפיים
כשאני כותבת כנפיים אני מיתכוונת לכנפי עוף...
ואני..
שאפעם לא הכנתי אומרת לה שאני אשרוף אותם...
היא ממשיכה ואומרת לי שהיה בסדר..
טוב..
לקחתי את עצמי בידים ואמרתי לעצמי
'רוקסי! את יכולה לעשות את זה!!!
רק תיזכרי במה שראית בקרב סכינים והכל היה טוב!'
רק חבל שאופטימיות זה לא הצד החזק שלי...
דרך אגב... אופטימיות נובעת מחוסר ידע...
לא טימטום.. פשוט חוסר ידע ><"
אז כמו ששף אלפרדו מנסה להיות מקורי גם אני!
לקחתי מחבט שמן ואת הכנפיים
הדלקתי את האש שפחתי את השמן ושמתי את הכנפיים
סגרתי עם מכסה והלעתי למחשב...
אחרי כמה דקות [20 דקות לא יותר.. 40 גג!]
הלכתי לבדוק מה שלום הכנפיים
למזלי אמא שלי היתה אצל הרופא ולא יכלה להרוג אותי באותו הרגע...
ואני?
מנסה לזרוק את העוף השרוף בלי להשאיר ראיות...
בהברקה של רגע
אני תופסת את המחבט ושופכת הכל!
את כל השמן והג'יפה של הכנפיים
דרך החלון....
><"
לא מעשה חכם ..
אני גרה בקומה השלישית..
האחרונה..
מתחתי גרים דוסים הדוקים!!!
ובאותו הרגע ממש האמא או אחת הבנות הבכורות
סיממו לתלות כביסה לבנה -.-"""
"זה לא אני!!! תרנגולת עפה מעל הבית והפליצה את זה מהתחת!!!"
מה כבר יכולתי להגיד להם???
"אההה... אמא שלי הכריחה אותי לבשל משהו שאני לא יודעת לבשל??"
איזה סטיגמה זה היה נותן על אמא שלי??
חסרת אחריות? או משו יותר גרוע שדוסים הדוקים יכולים להמציא??
אז המצאתי להם סיפור...
שקר לבן זה בסדר... זה למטרה טובה...
להתחמק מדוסים זועמים כדי להשאר בחיים זה מטרה טובה...
כמובן ששתי שניות אחרי שראיתי ששפכתי את כל תכולת המחבט על הכביסה שלהם
הם עלו עלי והתחילו לדפוק בדלת כמו משוגעים....
עוד סיבה למה אני לא ממש אוהבת חרידים הדוקים ><"
אני.. בתור שחקנית מלידה לקחתי קצת שמן ושפכתי על החולצה
[לא שמן רותח...]
פרעתי קצת את השיער נשכתי חזק את השפה ולפני שפתחתי את הדלת צעקתי לאוויר
"כלבה רעה!! פויה פויה!!"
והכלבה שלי החליטה לשתף איתי פעולה ונתנה נביחה חזקה
[לא נתיחס לעובדה שהיא גורה בת חודשיים וחצי...]
פתחתי את הדלת בזהירות כאילו שאני לא יודעת מי עומד מאחוריה..
"כן??"
שאלתי בקול רועד של ילדה מסקנה
ראיתי את הפנים שלהם..
יותר נכון שלהן..
האמא ועוד שתי בנות בכורות כניראה
עם היתה לי מצלמה היתי מצלמת את זה!!!
חחח
"אמנ.. כן.. מה זה אמור להביע?"
שאלה האמא אחרי כמה שניות של שקט...
"את מיתכוונת ל... אוי.. אני ממש ממש מיצטערת אבל.."
אמרתי ולקחתי נשימה עמוקה ועשיתי את עצמי עוצרת דמעות
"פשוט אמא שלי חולה והחלטתי להפתיעה עותה ולהכין לה את אחת הארוחות האהובות עליה..
ו.. הכלבה פשוט השתגעה כשבאתי להפוך את הכנפיים..
ניסיתי להרחיק אותה והיא רק קירבה אותי לחלון..
ו... היא נשכה אותי ובגלל זה הכל עף מהחלון.."
עם לא היתי יודעת שזה שקר היתי מאמינה לעצמי!!!
מגיעה לי פרס אוסקר!!!
אני?? לא משקרת... אני פשוט שחקנית טובה :P
הן הסתכלו עלי במבט שהאבירים משקר 2 הסתכלו על החתול הג'ינג'י החמוד כשהוא
עשה עיניים...
מה שאמר לי שהן קנו את זה
ובאותו הרגע הכלבה שלי נתנה עוד נביחה
חוחוחו
כלבה טובה!!!
ראיתי איך הן קופצות אחורה קצת אחרי כמה שניות נחוספות של שקט האמא שוב אמרה
"טוב... אני מאוד מצטערת לשמוע.. יש משהו  שנוכל לעזור??"
אני מסתכלת עליהן כאילו הן ממש אלילות משמים [ברור שזה היה מבט מזוייף]
"לא.. אני לא יכולה.. אני רק מקווה שתיסלחו לי על זה.. ועם אפשר אז... לא לספר לאמא שלי אני לא רוצה לאכזב אותה...
בעיקר לא במצבה.."
הן הסתכלו עלי וניראה לי באמת ריחמו עלי!
"ברור ברור... שתהיה לך שנה טובה"
"תודה גם לכן "
וככה הן ירדו בחזרה לקומה שלהן
נעלתי את הדלת ונשמתי לרווחה!!!!
אוי אלוהבים אני כל כך שמחה שנתת לי את הכישרון הזה לשקר אההה זאת אומרת כישרון המישחק..
הרי אסור לשקר עם אין מטרה נעלה ..
חיחיחיחח
אחרי זה הפעלתי קצת שכל ופתחתי ספר בישול...
והכנתי לפי המתכון ונחשו מה?
יצא די לא רע לפעם ראשונה!
[הקודמת לא נחשבה!]
ואמא שלי??
לא ידעה כלווום!!!
חוחוחו!!!
אחרי זה היתי צריכה לצאת עם הכלבה שלי לטיול...
בזמן שירדתי ראיתי איך השכנה מציצה מהדלת על הכלבה ה"רצחנית" שלי.
הנה שאלון מצחיק!!
[לפי דעתי!]
קרדיט לשין של דאשה!!
[כן כן לאלה שקוראים את הסיפור זאת דאשה משם!!! היא חברה טובה שלי ובאמת קיימת!!!]

האחרון ש :

חיבקתם אותו :

הכלבה שלי 3>

חשבתם עליו :

אמנ... לא אומרת! 

ראה אותך בוכה : 

אני.. במראה ><''

הלכת איתו לקניות:

אני הולכת לבד!! אבל עם חושבים על זה... דאשה XP

דיברת איתו בטלפון:

 אלכס השקסי הזה (8 

 

 

האם אתה מעדיף :

לעשות פירסינג באף או בלשון?:

בלשווון ואני גם יעשה!

להיות רציני או מצחיק?

מצחיקה.

לבלות עם ההורים או עם האויבים שלך?:

ת'אמת עם האויבים שלי... ככה אפשר להתעלל בגלוי..

פרחים או ממתקים?:

ממתקים.

תמונות צבעוניות או בשחור לבן?

צבעוניות+שחור לבן.

תשוקה או אהבה?:

תשוקה משלימה אהבה.

שקיעות או זריחות?:

צהריים! השמש באמצע XO

להשאר ער עד מאוחר או לקום מוקדם בבוקר?:

רק חולי נפש קמים מוחקדם! ברור שערה עד מאוחר!

את הירח או את השמש?

ירח

ימין או שמאל?:

אצמע!

שיהיו לך 10 מכרים או 2 חברים טובים?:

גם וגם ועוד 4 פוליטיקאים שקרנים בכיס!

שמש או גשם?:

גשם :]

גלידת וניל או גלידת שוקולד?:

פיסטוק..

וודקה או בירה?

שניהם ! עם איזה זפיבון קטן בצד לא יזיק [הרוסים שבנינו יבינו...]

 

כל מיני:

מה השעה?:

 שתפסיק לשאול שאלות מטומטמות!

איך קוראים לך?:

רוקסי ולך? 

שם חיבה?:

אהההה.... המון!! אני לא יכולה להביא את כל הרשימה!

תאריך יומולדת:

30.03 לא לשכוח! 

מה את רוצה?

המון... אחד מהם שתשתוק...

איפה אתה רוצה לגור?:

בארופה :] [או כל מקום אחר שלא תמצא אותי..]

איך היית רוצה לקרוא לבת?:

 אמנ.. אני צריכה לחשוב על זה...

איך היית רוצה לקרוא לבן?:

אותו דבר כמו למעלה.

את רוצה להתחתן?:

בזמן המתאים...

דברים שאת עושה כשאת עצבנית:

צורחת זה משחרר. להביא מכות למישהו גם עוזר :] ממליצה בחום :ף

אתה יכול לפזול?:

אהא.

אתה מסדר את המיטה כל יום?:

לא. אני לא מסדרת אותה בכלל!

רק עם אמא שלי מגיעה לביקור...

וגם אז היא מסתדרת לבד >0

 

בחודש האחרון:

היה לך חבר?:

לא.

קנית משהו?: לא :| 

שרת?: 

כן והמון!

חיבקו אותך?:

כן :]

הרגשת מטומטמת?:

לא רק בחודש האחרון..

התגעגעת למישהו?:

כן .

השתכרת?:

יאפ... ואני לא מיצטערת על זה... רק על מה שקרה בעיקבות זה ...

רקדת כמו משוגעת?:

אהא.

הסתפרת?:

לא!

 

 

דברים אהובים:

שחקנית אהובה:

אין...

שחקן אהוב:

יש כמה... 

תוכנית טלויזיה אהובה:

 קשה...

חיה אהובה:

החתולה השקסית שלי והכלבה המחמודה שלי 8]

נעליים אהובות:

 וואנס. אולסטאר. וכל מה שבסיגנון.

תוספת אהובה לפיצה:

 גבינה וזיתים :P 

מספר אהוב:

2

ספר אהוב: 

הארי פוטר [כולם]

סרט אהוב:

אמריקן-פאי.

פרי אהוב:

אמנ... לא ד'עת

 

 

מחשבות:

הדבר הראשון שאתה חושב עליו בבוקר בחופש?:

חופש חופש חופש. לישון.

בלימודים?:

לישון.

ולפני שאתה הולך לישון?:

לישון

יש לך פנטזיות או חלומות שאתה רוצה שיתגשמו?:

אהא.

כל מה שאתה חושב אתה אומר בקול?:

לפעמים.

 

 

צבעים:

מה דעתך על ורוד?:

פקאאאצות... איכס. אב לפעמי בשילוב נכון חמוד...

מה הצבע האהוב עלייך?:

שחור כותום ולבן P:

איזה צבע מסמל את החיים שלך עד עכשיו?

אההה... ניאה לי ששחור כי עכשיו חשוך ולילה :]

אם היית צובע את הבית שלך, באיזה צבע היית בוחר?:

שחור הכל בשחור.

האם ידעתם ששילוב של כל הצבעים ביחד יוצר לבן באור?:

ברור... פך... אני אומת את זה כבר שנים!
מה ניראה לך??? ברור שלא ידעתי!

 

אוכל:

מה הדבר שאתה הכי אוהב לאכול?:

גלידה ועוד המווון.

אתה אוכל ארוחת בוקר?:

לפעמים...

מה הדבר שבחיים לא תאכל?:

חציל אייייכסה! וגם חרא וכל זה...

האם יש משהו שאתה אוהב ואחרים לא מסוגלים לאכול?:

אהא.

איזה סוג של אוכל אתה אוהב?:

אוכל טעים :]

קרה לך פעם שלא יצא לך לאכול כלום בלי קשר לצום כלשהו?:

 כן.

 

פנאי:

יש לך תחביבים כלשהם?:

אני לא אתה! ברור שיש לי תחביבים!

איזה כשרון היית רוצה לקבל שאין לך?:

ולא אחד...

אתה מתנדב בגוף כלשהו?:

לא.

אתה עובד?:

אהא.

מוסיקה אהובה:

רוק,פופ,אלקטרונית ,פאנק עוד...

מה עדיף,סרט בבית או בקולנוע?:

גם וגם.

מוסיקת מועדונים או קלסיקה מרגיעה?:

מוזיקה שלי!

ריקוד עושה לכם את זה?:

אהא.

מה אתה רואה בטלויזיה בדרך כלל?:

סדרות.

 

משפחה:

אתה קרוב להורים שלך?:

אהא.

למי יותר אבא או אמא?:

סוד.

יש לך אחים אחיות?:

 2 אחיות ואח. 

אתה מחשיב את חיית המחמד שלך כבן/בת משפחה?

ברור! עם לא הן היה לי רק אח!

 

לסוף:

תן ת'שיר הראשון שעולה לך בראש:

fat lip - sum 41

שם לבן או בת הראשון שצץ לך בראש:

פוק!

בושם אהוב:

אההה יש כה P:

תכשיט אהוב:

טבעות שרשראות וצמידים עגילים.

התמכרות כלשהי:

יש המון... להביא את כל המירשמים מהרופאים ובתי החולים? 

יש חבר?:

לא.

ושאלה אחרונה....נהנת?:

תגדיר הנאה?


פרק 14 מחר או מתישהו בהמשך...

וזכרו אני צריכה שם לסיפור!!!!


נכתב על ידי Rockci , 3/10/2008 22:29  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עידכוווון!!! פרק 13!! ופוסט לחג...


הפוסט האמיתי למטה...
סורי על ההקפצה ><
נכתב על ידי Rockci , 2/10/2008 18:26  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט לחגים ופרק 13...


לפני שאני אתחיל עם הפרק אני רוצה
לכתוב פוסט קצר לחגים..
עם כל הזיבולים בבית הספר על חגי תישרי ..
זה מעצבן!
המורים חוזרים על אותו זבל כל שנה..
הם לא מבינים את המשמעות האמיתית של החג..
כן .. אני יודעת שזה קשור למסורת ולכל זה
אבל ת'אמת...
לא הרבה חוגגים אותו בגלל המסורת או בגלל שזה נהוג..
המון חוגגים אותו כי זה הזמן שסופסוף המישפחה ביחד..
וגם כן לא תמיד :|
ראש השנה זה אחד הזמנים שכולם הופכים פיתאום לנחמדים..
רק כדי שיאחלו להם שנה טובה והצלחה..
מילה אחת עליהם..
צבועים!
לא באמת אכפת להם..
כי תאמת גם אתם רוצים שתהיה לכם שנה יותר טובה מהקודמת...
גם אתם היתם רוצים שאנשים [לא משנה מי] יאחלו לכם..
הרי כל המרבה הוא משובח..
בישבילי ראש השנה זה הזמן שאני נחה מכל הצביעות של האנשים
למרות כל הברכות של השנה טובה מאנשים שדיברתי איתם בערך חצי שניה בתיחלת פבואר האחרון..
אני נחה מכל מה ומי שסובב אותי
אני חוזרת הביתה מהפנימיה ומנסה לא לחשוב על כל הדברים המעצבנים שקרו לי או על כל הדברים הטובים
אני פשוט נהנת מאותו הרגע גם עם הוא הכי משעמם שיכול להיות...
ולא רק זה !
[איזו הפתעה!!]
אני גם נחה מהחברים שבפנימיה חברים..
לא כולם... רובם צבועים ברמות...
אבל חלק אני  חייבת להם את החיים שלי...
[אני יודעת שאת קוראת את זה :P]
ואני מגיעה לחברים שלי שנישארו חברים שלי למרות שאני בפנימיה.
עכשיו נעבור ליום כיפור...
כולם אומרים "צריך לבקש סליחהה" "חובה לצום" וכל מיני בולשיט אחרים...
עכשיו בכנות..
מי מבקש מכל אדם שהוא פגע בו סליחה?
למי יש את האומץ להודות שהוא טעה?
טוב... לא לכולם..
וגם לא תמיד זוכרים במי פגעת ובמי לו...
יש את אלה ששמים באויי של האיסי
"סליחה בכל מי שפגעתי
וצום קל"
עם אותו אחד שפגעת בו צם...
הוא גם בדרך כלל לא היה על המחשב לא?
טוב ככה זה אצל כל מי שאני מכירה...
עם צמים אז צמים מהכל..
הרי אסור להנות כשצמים ובעיקר ביום כיפור
גם אלה צבועים...
סליחה היא מילה קטנה שלפעמים [אצלי בדרך כללל] ממש אבל ממש קשה להגיד
אני יכולה סתם ליזרוק אותה אבל עם כוונה זה ממש קורע טותי מבפנים..
כי אני?
לא אוהבת להודות שעשיתי טעעויות גדולות...
טוב זה לא נכון אני יכולה להודות..
אבל לבקש ממשו סליחה?
על מה???
על זה שטעיתי ואמרתי לו ללכת לעזעזל??
טוב סליחה לא טעיתי!!
אני באמת רציתי שהוא ילך לעזעזל!
או את כל הקללות והמריבות שלא היו בצחוק
או את הקללות שלא באו מתוך הרגל..
אני לא הולכת לבקש עליהם סליחה..
למה לא?
כי אני חשבתי לפני..
ואני באמת רציתי להגיד את אותן
קללות או לריב מכות עם אותו בנאדם...
מראש רציתי לפגוע בו..
ואני לא מרגישה כאילו שטעיתי!
המצפון שלי?
נ-ק-י!
טוב מספיק עם החפיייייייירוווות XP
הנה פרק 13...
סורי שלא העלתי לפני..
אני לומדת עכשיו ויש לי כבר מיבחנים -.-''''
וגם אני בפנימיה והמחשבים שם עד
שניכנסים לאינטרנט המחשב ניכבה והולך לישון -.-"
אז הנה הוא:::
 
פרק 13:

ניכנסתי לקבוצה והרגשתי את המזגן קר

"אהה איזה נעים!"

אמרתי למיסדרון הריק

והתחלתי לעלות במדרגות

התקרבתי לחדר ושמעתי רעש

בהתחלה חשבתי שזאת חן אבל ניזכרתי

שהיא עדיין בחדר אוכל

ועם היא היתה מתחילה ללכת

אז היא היתה עובר לידי

התקרבתי יותר ודאגתי להיות בשקט

ניסיתי להרגיע את הנשימות ופעימות הלב

הושטתי את היד שלי לידית ושמעתי איך

הרעש משתקק בשניה

תפסתי את הידית וסובבתי אותה.....

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

לפתע הרגשתי כאילו נישפחים עלי מיים קפואים

פתחתי את העינים שלי והיסתכלתי סביב

ישבתי החדר האוכל התיק שלי היה על השולחן מולי

וניראה כאילו ישנתי עליו

כל הפנים שלי היו רטובות הסתכלתי סביב

וראיתי את חן, מריה, יוני, שלומי, נטע ואת אורנה מסתכלים עלי

כולם עמדו להתפקע מצחוק חוץ מאורנה שבידה היה קנקן מיים

"חדר אוכל זה לא בית מלון גברתי העירה"

היא אמרה לי עוד שניה היא היתה

חונקת אותי עם היתה לה הרשות לדבר כזה

"יש לך היום כיבוי אורות מוקדם עם את כל כך עייפה...

בתשע וחצי את בחלום השביעי.."

היא אמרה והתרחקה מוציאה את הפלאפון שלה

ומתקשרת למישהו

ברגע שהיא התרחקה מספיק כולם התחילו להתפקע מצחוק

"מה אתם צוחקים?!"

שאלתי אותם .. הרגשתי שינאה עזה כלפי אורנה

"לא סובלת אותה!! שתחנק אמן!!!"

אמרתי וסחטתי מיים  מהשיער שלי

"ניסינו להעיר אותך..

יוני הפעיל את האמפי שלו על פול ווליום

ושם לך מטאל!"

נטע ניראתה על סף עילפון מרוב צחוק

"אנחנו אשמים שאת יושנת כמו דוב קוטב באמצע

נובמבר? תתלוני לאבא שלך"

יוני חייך את החיוך הגדול שלו

 

-יוני-

שמנמוך

ראש חסה

יש לו שיער ארוך ומקורזל שבדרך כלל אסוף בקוקו

אחלה ילד אבל לפעמים מעצבן

חמוד...

 

-נטע-

רזה כמו חוט דנטלי

שיני סוס [היה לה גשר בהמשך..]

שער חום עם פסים מחומצנינם

עיניים חומות בהירות

גובה סביר

היא יפה אבל רק יותר מידי רזה והשיניים -.-"

 

לפתע היתה דממה אפ'חד לא צחק יותר

כולם ידעו שאני לא אוהבת לדבר על אבא שלי

ויוני פשוט שכח כניראה בזמן החופש

כי הוא היה זה שמרגיע אותי כדי שאני

לא אהרוג ילדים שהזכירו את אבא שלי

קשה להסביר את זה אבל

אני רוצה לשנוא אותו אבל אני פשוט לא יכולה

אני שונאת אותו אבל באותו השמן אני אוהבת אותו

אני לא יכולה לסבול שמזכירים אותו

פעם מחנכת שלי שאלה עם אמא שלי מגיעה לאסיפת הורים

ואמרתי לה שלא אחרי ריב קצר של "למה היא לא מגיעה?"

היא שאלה עם אבא שלי יכול להגיע

עניתי לה לא היא שוב שאלה למה לא

אמרתי לה כי לא אכפת לו ממני

והיא התחילה להגיד שזה שטויות ושאם אמא שלי לא מגיעה אז אבא שלי חייב להגיע

עם לא מור [אחד שהיה איתנו שנה שעברה הוא עזב]

היה מחזיק אותי היתי זורקת עליה את הכיסא והשולחן אהל הוא

לא חסם את הפה שלי אז המורה הזאת קיבלה טראומה...

"דאשה...?"

חן שישבה לידי ניסתה לשבור את הדממה

קמתי מבכיסא במהירות והעפתי אותו ויצאתי מהר מהחדר האוכל

"דאשה! חוצפנית שכמוך לכי ותרימי את הכיסא שלך!"

שמעתי את אורנה צועקת

"לא בא לי! מה תעשי?"

שאלתי אותה בזמן שאני מסתובבת לראות את הבאת הפנים שלה

נעצרתי כשהדלת מאחורי

"מה תעשי?"

שאלתי אותה שוב ופשטתי את שתי הידים שלי לצדדים

"כמו שחשבתי.."

אמרתי ויצאתי

\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\

 

פרק הבא?

לא יודעת מתי ...

תלוי גם לפי התגובות...

אני גם רוצה שם לסיפור!!!!
כי אני מתה להעלות סיפור חדש שיש לו כבר בסביבות ה12 פרקים!!!
אז אני צריכה שם לסיפור הזה כדי שלא היה בילבול בניהם!!!

 

שלכם רוקסי XP

נכתב על ידי Rockci , 2/10/2008 17:08  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

327
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRockci אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Rockci ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)