לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

מתבדרת

כינוי: 

בת: 51

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2005

לא זמין לצ'טנגו


התחברתי לאינטרנט ב-1998. האינטראקציה הכי משמעותית שלי באותה תקופה (טרום-בלוגית) הייתה בפורום בינלאומי של מתרגמים. הייתי באופוריה מהגילוי של האינטרנט, מהשפע הזה, מכל האנשים שאני מדברת איתם, עוזררת להם, נעזרת בהם, ומכירה אותם דרך המדיום הזה. אנשים מבוגרים מאוד, צעירים מאוד, אנשים בגילי, מכל העולם, דוברי כל מיני שפות, מכל מיני תרבויות, דתות, הכל מכל וכל. ואז יום אחד מישהי מהקהילה מתה. אני זוכרת את ההלם שלי. אה, אז גם בעולם הוירטואלי קורים דברים כאלה?

 

היום אני משלימה קריאה. בעצם התעוררתי בשבע כדי לעבוד, אבל עוד לא...
איזה סיפור עצוב.
הבלוג של רענן, כאן.

 

נכתב על ידי , 7/5/2005 10:21  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



14,299
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחגיגית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חגיגית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)