לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

מתבדרת

כינוי: 

בת: 51

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2005

שבוע הספר


זה כבר קורה לי כמה שנים טובות ברצף.

אני עושה לעצמי מנטל נוט על הפסטיבל ב-Hay-on-Wye, ושוכחת.

הפעם גיליתי שבוע לפני הזמן, בדרך כלל אני מגלה שבוע אחרי, שהוא שוב הסתיים.

אני כנראה כבר לא אסע בשבוע הבא, אבל הנה הפרטים לטובת מי שעוד לא שמע על המקום המדהים הזה.

 

היי און ויי (שם לא ידידותי לעברית) היא עיירונת פצפונת במרחק שלוש שעות נסיעה בלבד מלונדון (מחזות זמר, פארקים, שווקים!). קטנה קטנה, אבל יש בה גם נהר, גם טירה, גם נוף קסום, וגם 40 חנויות ספרים (תמונה, תמונה).

בשבוע הראשון של יוני יש שם פסטיבל ספרות גדוש בהרצאות ודיונים עם אנשים כמו סטיבן פריי, מתרגמים, סופרים, שחקנים ועוד.

 

בירורים שעשיתי היום העלו שכרטיס הטיסה הזול ביותר מהארץ יעלה 489 דולר, ואירועי הפסטיבל והמחייה בלונדון וסביבותיה יקרים מאוד, אבל אז מה. שכנעתי את עצמי. עכשיו אני אייסר  את עצמי שלושה ימים אם לנסוע או לא. אם הייתם, או שאתם מכירים מישהו שהיה ספרו לי למה כדאי לי מאוד לנסוע, או לוותר.

 

והנה מצגת היי און וויי מפליקר.

 

 

 

נכתב על ידי , 24/5/2005 15:55  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



14,299
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחגיגית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חגיגית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)