לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

מתבדרת

כינוי: 

בת: 51

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2005

נעים מאוד


אני חגית.

ואני חוטפת חום כשלא מחזירים לי טלפון.

ואני במיוחד חוטפת חום כשאנשים שאומרים לא להשאיר הודעות (כי רואים שהתקשרתי במילא) לא מתקשרים אלי בחזרה.

ואני עוד יותר מתעצבנת אם כבר הערתי לאנשים האלה בעבר שכדאי להחזיר לי צלצול.

ואני הכי מתעצבנת אם אלה אנשים שאני אוהבת.

אז עכשיו אני עצבנית. הנה:

 


מצאתי דירה! תודה לכל מי שניסה לעזור.

אני אעבור בתחילת החודש הבא.

אם יש לכם מקרר ותנור ומכונת כביסה ומיטה ושתי טלוויזיות ושולחן עם מחשב ושתי ספות והרבה מאוד ספרים, ויש לכם מושג כמה עולה להעביר את כל זה, אני אשמח לשמוע, כי יש פערים עצומים בהצעות המחיר שאני מקבלת.

 


מאוד נחמד שלא ברחתם (אף לא מנוי אחד זנח אותי). אולי עוד יהיה לי משהו מעניין להגיד.

נכתב על ידי , 11/7/2005 20:44  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



14,299
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחגיגית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חגיגית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)