לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

מתבדרת

כינוי: 

בת: 51

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2005

הגדרות


אני קוראת עכשיו את מה זה בכלל פמיניזם (אני שונאת איטליקס בעברית) של טלי רוזין, ואני חושבת שאני צריכה לעשות הגדרה מחדש של כל כך הרבה דברים.

למשל, מה זה פמיניזם מבחינתי? אני פמיניסטית?

אני רוצה ילדים? למה?

במאה ה-16 כבר היו נשים שבחרו לא להינשא ולהביא ילדים, ואצלינו, המאה ה-21, ואין אישה שמעזה להעלות את השאלה הזאת. רק שאלה: את רוצה ילדים? ואם יש (הן בודדות!) אז עושים עליהן כתבה בעיתון. עובדה, אני יודעת על יעל רנן ועל רונית ליברמנש ועל רענן שקד ועל עוד כמה. כי כתבו עליהם. כי זאת תופעה. במדינה/ בדת שלנו זה לא לגיטימי. זאת לא שאלה.

בפרק של שמונה סיבות לקום בבוקר מהשבוע שעבר, יש איזו אמריקאית מטורפת שכל הזמן מתפללת בשביל "סיפפי". "התפללתי שיהיה לך רק טוב, ושתהיה מאושרת עם בעלך, ושתחיי טוב... אבל לא ידעתי אם את רוצה ילדים, אז לא התפללתי שיהיו לך ילדים". לא ידעתי אם את רוצה ילדים. שמעתם פעם את השאלה הזאת: את/ היא/ הם רוצים ילדים? 

 כולם רוצים ילדים, זה ברור. ואם לא, אוי, אני כל הזמן שומעת. אני מרחמת עלייך. אין לך רגש. איך את יכולה להגיד כזה דבר.

 

אני בסך הכל רוצה לשאול. ולבחור. לא לפעול מתוך פחד. או מוסכמות.

רוצה להגיד: אני רוצה ילדים כי אני מפחדת להזדקן לבד. בלי שכל הנוכחים יביעו זעזוע עמוק מהאגואיסטיות שלי.

 

בפעם הבאה: מה זאת אהבה.

נכתב על ידי , 25/7/2005 10:25  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



14,299
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחגיגית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חגיגית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)