לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

מתבדרת

כינוי: 

בת: 51

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2005

אוגוסט כאן


והטלפון לא מצלצל. כולם בחופש. חודשיים שאני מנפנפת ב"איזה קיץ פעיל, המון עבודה השנה", ומסתבר שהקיץ עוד לא הגיע.

אבל אני לא, לא, לא אבהל. דווקא נחמד קצת חופש, ואולי אני סוף סוף אכתוב להיא שאמרה, "את יודעת כמה אנשים היו מתים לכתוב לי?" ואתרגם את שני הספרים שהתחייבתי לתרגם לפני כמעט שנה. ואקרא את שני ההארי פוטרים האחרונים ברצף. ובנינוחות. סוף סוף להתעורר מאוחר, ללכת להצגה יומית לבד. כבר המון זמן לא עשיתי את זה.


הדירה החדשה מקסימה. וממוזגת. סוף סוף הדבקתי באמבטיה את הכרית המתנפחת (עם נוצות ורודות!) שקניתי בלונדון לפני שנתיים, כבר סידרתי את הספרים לפני הסדר, שמתי סבונים בין הבגדים בארון, הזמנתי את המנקה בפעם האחרונה, ואפילו הספקתי לריב עם אחד השכנים שרצה להזמין לי משטרה. אני בבית. תמונות בקרוב.
נכתב על ידי , 9/8/2005 13:41  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



14,299
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחגיגית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חגיגית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)