לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

מתבדרת

כינוי: 

בת: 51

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2005

אוניברסלים


כשמנתחים שפות, אפשר להגיע לאוניברסלים - כללים משותפים שחלים על כל שפה. לפעמים אני מרגישה ככה גם עם פסיכולוגיה, וזה מאוד מתסכל אותי. אני מרגישה שלכל בעיה יש פתרון כתוב, מוגדר. שאם מישהו רוצה לצאת מקשר, סימן שיש לו חרדת נטישה, הוא מפחד ממחוייבות, מפחד לתת לאחרים להתקרב אליו, מפחד מאינטימיות, או כולם ביחד. שאם רוצים להפסיק טיפול זה תמיד יהיה בגלל אותו פחד ממחויבות או מהתמודדות או העמקת הקשר. שאם המטפל היה בחופש, מיד כשהוא יחזור הוא יהיה בטוח שהמטופלים כועסים עליו על זה שהוא לא היה.
ועוד יותר מפחיד אותי, שאולי זה באמת ככה. אולי באמת יש אוניברסלים כאלה. אולי באמת כל מי שעוזב קשר מונע מאיזה פחד, ואולי באמת תמיד כשהמטפל יוצא לחופשה כל המטופלים שלו מרגישים נטושים וכועסים עליו.

נכתב על ידי , 10/10/2005 17:10  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



14,299
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחגיגית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חגיגית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)