לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

מתבדרת

כינוי: 

בת: 51

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2005

עוד שנה


אם אני אסיים את כל הקורסים האלה, ואם אני אגיש את כל העבודות, ואם אני אגיש את העבודה ההיא מלפני שנה, ואת השתיים של הסמסטר הקודם, ואם אני אכתוב תזה, יהיה לי תואר שני במחקר התרבות.

 

סמסטר א' שלי נראה ככה:

סמינר: מגע בין תרבויות

שיעור: פרקים בתולדות התרגום לעברית.

שני, שלישי ורביעי 14:00-16:00 - לא יכולה להיות פריסה גרועה יותר.

 

סמסטר ב':

גישות לחקר התרגום

פורום לכותבי עבודות מ.א.

סמינר: התרבות הפופולרית והתרבות העילית

שיעור: חידושים במסווה (הכוונה לתרגומים)

שני 16:00-20:00, שלישי 18:00-20:00, רביעי 16:00-18:00

פריסה גרועה, אבל פחות.

 

שני מרצים בלבד לאורך כל השנה, פרופ' גדעון טורי וד"ר רקפת סלע-שפי.

הם יהיו מעולים. השאלה איך אני אהיה.

ואם הייתם בקורסים האלה, יש לכם סיפורים, הערות, רעיונות, עצות, או עבודות למכירה, כתבו לי.

 

נכתב על ידי , 30/10/2005 18:06   בקטגוריות לימודים  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



14,299
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחגיגית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חגיגית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)