לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

מתבדרת

כינוי: 

בת: 51

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2005

פרספקטיבה


 

1. היום אני שוקלת 57 ק"ג ודי מרוצה מעצמי (עוד 2 קילו ואני אהיה מאוד מרוצה). לפני עשר שנים שקלתי 47 ק"ג והייתי בטוחה שאני נורא שמנה (שזה אומר דיאטות, בגדים גדולים, לעולם לא ללבוש את החלק התחתון של הבגד ים, אלא רק מכנסיים). זה מאוד עצוב בעיניי.

 

2. פעם הייתי נורא מתלהבת מבגדי מעצבים. הבטחתי לעצמי שכשכל הבגדים האלה ייראו עליי יפה, אני אקנה לי, ולא איכפת לי בכלל מהמחיר. היום, כשהכל עולה עליי ואפילו נראה יפה, אני חושבת שהרבה יותר שווה לקנות איזה ג'ינס ב-70 שקל בשוק ולהיראות פיצוץ.

נכתב על ידי , 18/12/2005 20:51  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



14,299
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחגיגית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חגיגית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)