לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

מתבדרת

כינוי: 

בת: 51

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

פיוז'ן


במקרה-במקרה הגעתי לפוסט הזה.

למיטב הבנתי, בחורה יפנית, חיה בקנדה, עוברת בקרוב לאוהיו, שהכינה לעצמה מרק עם קניידלעך.

רב-תרבותיות באינטרנט. בשביל זה אני כאן.

שימו לב לכף היפנית ולפטרוזיליה (או מה) שמציירת אותיות כמו-יפניות. יאמי.

תענוג.

עכשיו אני מתביישת שלא הכנתי מרק כזה בעצמי.

מתכון, מישהו?

 

נכתב על ידי , 26/4/2005 18:27   בקטגוריות אינטרנט  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



באמריקה


כולם שווים.

שגם הפינגווינים יעברו בדיקה בטחונית!

נכתב על ידי , 23/4/2005 17:27   בקטגוריות אינטרנט  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מדברים גלויות


הבלוג הזה בבלוגר מזמין את הקוראים לשלוח גלויה ביתית יצירתית עם סוד שלהם.
קראתי אחת אחת, הזדהיתי עם המון.


המחשבות שלי:

אוי, זה מרגש אותי.
הממ... אולי חלק מומצאות?
יש אחת בעברית!
אני חטטנית נורא.
ברור שאם הייתי דוורית הייתי קוראת גלויות של אנשים!

 

נכתב על ידי , 20/4/2005 22:45   בקטגוריות אינטרנט  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



14,299
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחגיגית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חגיגית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)