לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אשליות במגירה


מה קורה לי בפנים? מי קורא לי בשמי? רוצים אותך בטלפון. אם זה אשליה, זה לא בא בחשבון.

Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

לחטוף מכות או לא לחטוף מכות, זו השאלה


אוקיי, היות והעניין עם הבחור שמיל נגמר כבר איזה יומיים שלמים, אני פונה למחשבות אחרות.
כמו שכתבתי בעבר, די התמכרתי לקריאה באתר הכלוב, זה עושה לי משהו בלתי מוסבר (כלומר, חוץ מזה שלפעמים זה מרטיב אותי רצח) ואני מוצאת את עצמי שואלת-
לחזור לאקשן?
 
החשק לקבל מכות ירד, אני מודה. לא שנעלם, אבל לא בלהט שהיה לפני שבועיים-חודש..
ועם זאת לא נעלם. לא נעלם בכלל.
 
אני עוד לא יודעת מה אני רוצה- זוגיות רגילה עם קצת קינק במיטה? דמות אב שתשלים את עולמי? או סתם לחוות כאב מהסוג המזקק והממש-כואב?
ואני לא מכירה את עצמי, לא יודעת לנהל שיחות אמת עם מה שבפנים אצלי. אז אני נאלצת לנסות ולהבין בדרכים עקיפות מה יעשה לי טוב.
 
אני יודעת שבקרוב אחזור להתנסות, ולו רק כי הסקרנות להבין מה יש שם ומה אני מחפשת שם גדולים ממני. אני רק מקווה שזה יהיה יותר טוב ויותר עמוק מאשר סיבוב ראשון..
נכתב על ידי , 27/11/2008 16:18   בקטגוריות BDSM, בדסמ, במיטה עם אשליות, גברים ונשים, דיוקן עצמי, דייטינג, חרמנות, ניתוק רגשי, נפש, סאדו מאזו, סקס ופנטזיות, פטיש  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אשלא-פאקינג-יות


אז לאן נעלמתי?
הכל טוב מהרגיל, או רע מהרגיל? מצד אחד, חזרתי לחיים מלאים, מלאים בלימודים, אנשים וכולי. הפסקתי לעשן, טיפלתי ביד הדפוקה שלי, התפטרתי משתי עבודות (הלימודים תופסים זמן וגם הרבה יותר מעניינים). עדיין יוצאת עם הבחור שמיל.
 
מצד שני, חתכתי את עצמי פעמיים השבוע, ורציתי הרבה יותר. זה לא קרה לי הרבה זמן, ולא בתכיפות הזאת.
 
מצד שלישי, אני שמחה לחוות פגישות לא צפופות מדי עם בחור שנראה טוב, עושה לי טוב, טוב לי איתו, ומצד רביעי ההתמכרות שלי לקריאה בכלוב לא מפסיקה. אני קוראת, ואז קוראת עוד קצת, ואז קוראת פה, ושם, וכבר אין מה לקרוא, אז קוראת דברים לא מעניינים, ואז מתחילה לקרוא את הבאנרים וה-URL כשממש אין לי מה לקרוא. יש לי תחושה שאני רוצה מכות. (בבקשה, זה לא הזמן להציע הצעות מגונות בתגובות כאן למטה). למה אני רוצה כאב? האם הנשיכות ששמיל מואיל בטובו לתת לי כשהוא מפסיק להתאפק יספיקו לי? למה אני לא יכולה להפסיק לקרוא סיפורים כתובים בעילגות על בחורות שמושפלות עד עפר בצורה שבכלל לא עושה לי כלום? מה אני אמורה לעשות, להמשיך לצוד ולחפש גברים שיעשו בי שמות? להמשיך ולחפש מה בדיוק עושה לי את זה? זה נראה לי מסוכן, נראה לי שטחי, נראה לי כמו לקחת סמים- מיועד להרים אותי הכי גבוה שיש ותמיד מפיל אותי הכי למטה ואני לא מכבדת את עצמי בכלל.
 
אולי מה שאני צריכה לעשות, הוא הדבר שלא עשיתי כל כך הרבה זמן. לחפש, כן לחפש, את מה שעושה לי טוב. אבל לא ברחוב, בג'ונגל, בשוק, כל פעם עם מישהו אחר. אולי אני צריכה איזה שמיל אחד עם לב במקום הנכון וחרמנות לא קטנה במכנסיים שביחד נוכל להבין איזה משהו. אולי. אולי אני אתאכזב, אבל עם השמיל הזה ידעתי מהפעם הראשונה - צריך לבדוק אם יש כאן קייס.
נכתב על ידי , 17/11/2008 23:56   בקטגוריות BDSM, במיטה עם אשליות, גברים ונשים, בדסמ, דייטינג, זוגיות, חלומות, חרא, חרטה, חרמנות, יש חיים מחוץ לבלוג, סאדו מאזו, סקס ופנטזיות, עתיד, פנטזיה, אופטימי, פסימי  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מחורמנת, מחפשת אדון, מאוננת יותר מדי


אני כבר כמה ימים בספין מטורף, כבר היה לי אחד כזה לפני כמה זמן, אבל זה חזר.
רוב זמני הפנוי הולך על קריאת חומרים מגרים באינטרנט, חיפוש בלוגים של אנשים שכותבים מלוכלך לפחות כמוני, אוננות, שיטוט באתר הכלוב ופנטזיות שונות ומשונות.
אני מרגישה מושחתת, יצרית ברמה שאולי כבר לא בריאה. סוגרת חלונות בדפדפן כשאנשים נכנסים לחדר. פותחת לפטופ בחדר השינה וממשיכה. מביאה ביד באמצע היום באמצעים-לא-אמצעים (אולי באמת אני אפרט על זה בהמשך). חושבת על הערס מדי פעם, זה מוזר.. מתי הוא יתקשר פעם הבאה, מתי הוא ירצה שאני אהיה השפחה שלו פעם הבאה. איך בחור שיש לו בחורה שמוכנה למצוץ לו כמה שרק ירצה יכול להתקשר אליה פעם בשבוע וחצי.
מתה לעשן גראס (אולי אני אעשה את זה עוד מעט), מעשנת, שותה, מסתובבת 90% מהזמן עם רטיבות בתחתונים. הולכת ברחוב ומשדרת את עצמי, רואה מבטים ננעצים, בהליכה, בחזה, בפרופורציות, באנרגיות שיוצאות ממני. אני רוצה אותך, ואותך, ואותך..
 
כולם שואלים אותי בכלוב מה אני רוצה, מה אני צריכה, לאן אני רוצה להגיע ואיפה כבר הייתי. זה מסחרר. ואני גם ככה בחורה מסוחררת. מקווה מאוד שיהיו לי סיפורים מעניינים לספר..
 
אגב בונוס למתמידים לקרוא עד הסוף: היות ואני בחורה דורשת-זין שכזו ומצד שני סטודנטית תפרנית, אז במקום דילדו אני משתמשת בטוש ענק :) כמה חורני מצדי, אבל תאמינו לי שזה לא רע בכלל.. :)
 
לילה טוב!
 
נכתב על ידי , 22/10/2008 22:04   בקטגוריות BDSM, אוננות, בדסמ, במיטה עם אשליות, גברים, גברים ונשים, דייטים, דייטינג, חלומות, חרמנות, סאדו מאזו, סקס, סקס ופנטזיות, פטיש, פנטזיה, פנטזיות, עתיד, תחתונים, שעמום, שמחה, שחיתות  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הערס היה על ויאגרה?!


אוקי, חזרתי עכשיו מהערס, גופי טבול כהלכה בבירה, יין, חשיש וגראס. והכי טוב, i got some action!!

 

היום אחה"צ ה"ערס" שלח לי סמס שאולי אני אביא את המגפיים והבגדים שהוא אוהב. התרגשתי כל כך, התחלתי להרטיב את התחתונים במקום.. הייתי צריכה להרגיע את עצמי בכוח וללכת לארון לבחור בגדים.

 

נפגשנו בערב,היה לנו סשן אחד ממש ארוך, ואני חייבת להודות שלקראת סוף הערב הייתי המומה (לטובה!) מכמות החשק שיש לבנאדם ובעיקר לעובדה שהוא שמר על זקפה כמה שעות טובות כמעט ברצף!!

כמובן שלא התנפלנו אחד על השניה על ההתחלה, אבל מהרגע שהעניינים התחילו להתחמם, זה לקח לא מעט שעות עד שנפרדנו לשלום. היות והבנאדם היסטרי על לנקות את עצמו כל פעם שהוא גומר, די קל לספור כל פעם שזה קורה. ואם אני לא טועה הערב זה קרה ארבע פעמים, כשהשתיים האחרונות היו סמוכות בטירוף אחת לשניה. איך שהוא גמר בפעם השלישית (סוף סוף הוא חדר אלי) כמעט מיד אחרי חזרנו להתמזמז, עוד כמה כאפות על הישבן שלי, והוא שוב בעניינים...

לשם השוואה, ה"רפרטואר" של הפעמים הקודמות נראה ככה:

-פעם ראשונה: גמירה, הפסקה בינונית, ואז שוב חזרה להתמזמז שהובילה בסוף לגמירה.

-פעם שניה: אין סשן, גמירה תוך רבע שעה, וזהו- סוף הערב.

גורמים משפיעים נוספים על הערב של היום: באתי עם מגפיים (אלה שהתעללתי בהן) ומגפיים ממש עושות לו את זה.וגם בגדים די סקסיים. מצד שני שתינו המון יין, עישנו המון...

 

(ועוד נקודה קטנה למחשבה- במהלך הערב הוא כל הזמן יצא ביציאות של מה נעשה בפעם הבאה. נגיד: "את אוהבת סושי? מגניב, אז נלך לאכול פעם סושי, יש אחד בבוגרשוב" או עוד דוגמא "אין את הסרט הזה באתר.. טוב, לחבר שלי יש, אני אקח אותו ופעם הבאה נראה את הסרט הזה". או האהוב עלי: "פעם הבאה שנלך למועדון, אם מישהו ישאל אותך תגידי שיש לך אדון, מאסטר ערס" (השם האמיתי שמור במערכת...). מצד שני, כל הדרך חזרה כשהוא הסיע אותי, דיברנו על מקומות של חומוס וסביח ושווארמה, ופתאום כל היציאות האלה לא הופיעו למרות שזה נראה לי הכי מתבקש לזרוק איזה "וואלה, נקפוץ פעם לאבו חסן". אבל לא...)

 

מה אתם אומרים? יש סיכוי שהדבר הזה קרה נטורל? כי אם כן, אני מתחתנת איתו!! D:

 
נכתב על ידי , 21/10/2008 04:18   בקטגוריות BDSM, בדסמ, במיטה עם אשליות, גברים, גברים ונשים, דייטים, דייטינג, חרמנות, מגפיים כוסיות, סאדו מאזו, סקס, סקס ופנטזיות, עירום, ערב, עתיד, אהבה ויחסים, ויאגרה, אבו חסן, חומוס  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מסיבת BDSM בראש השנה


לפני יומיים הלכתי למסיבת פטיש ו- BDSM לכבוד השנה החדשה.
הפעם בניגוד לעבר, הגעתי עם מטרה יחסית מגובשת - לנסות ולמצוא איזה אדון נחמד, רצוי גם חתיך שיאלף את הסוררת (זאת תהיה אני). כדי לסייע למטרה שלי, לבשתי קולר גדול ושחור שאי אפשר היה לפספס, מעבר לשאר הלבוש שלי, שאם תשאלו אותי היה כל כך שנות ה-50 שכזה, שהתאים פרפקט לפטיש שלי לנעלי עקב.
 
הכניסה למסיבה היתה מדאיגה, בכמה דקות הראשונות היתה תחושה ברורה של מסיבת כיתה ז'. אולי חלקית בגלל המוזיקה. אבל זה הלך והשתפר, והופתעתי לראות הרבה אנשים (במיוחד גברים) שנראים ממש טוב סה"כ, שהשקיעו בתלבושת, ונראו סה"כ כאילו די טוב להם בחיים. פה ושם היתה איזו בחורה צעירה שהלקתה איזה עבד שרוע על הרצפה, קצת ליקוקי מגפיים, הכל תקין.
 
לי אישית הערב לא הלך בצורה כל כך מוצלחת מבחינת המטרה. היו פה ושם החלפות מבטים אבל סה"כ הרגשתי לא עצמי, לא במקום, ולא בשיאי, מה שהקשה עלי ליישר מבט ובכלל לקחת חלק חברתי באירוע. יש כאלה ערבים... גם האלכוהול לא עזר לי יותר מדי בשחרור. רוב הערב נותרתי קפואה כמו גוש קרח ביום קר, והרגשתי אבודה לסירוגין.
 
בשעה מסויימת ניגש אלי בחור, זיהיתי אותו מאירוע אחר שהייתי בו לפני איזה חודש. למרות שהאירוע ההוא לא היה פטישיסטי בכלל, הוא עדיין ניגש אלי בשעתו וביקש שאאפר לו את הסיגריה לתוך היד. הסכמתי ונפנפתי אותו. הפעם, במסיבה הזו, הייתי כל כך נואשת לקצת התרחשות, עד שלא התעלמתי כשהוא ניגש ואמר שלום, והוא לא הספיק ללחוץ לי את היד לפני שביקש ללקק לי את הנעליים. כמו שאמרתי, נואשת ל*משהו, באמת, כל דבר* שיקרה הסכמתי והוא נשכב בחדווה על הרצפה והתחיל לעבוד. אחרי כמה דקות הוא רמז שאקח את מקל ההצלפה הקטן שהוא נשא איתו לכל מקום, וכך התחלתי קצת להצליף, פה, שם וגם בצדדים. להגיד שממש נהניתי? התשובה היא לא. אני זוכרת שתוך כדי שעשיתי את זה, בעיקר חשבתי שאני רוצה להיות במצב המוצלפת, ואיך שוב הגעתי למצב הזה. ניסיתי לשאוב הנאה מתחושת האמפתיה שהיתה לי כלפי הגוף שלו, המוצלף, והמעט מזה שהרגשתי בעצמי עזר לי, קצת, שימח. בערך. תוך כדי אגב הגיעה איזו שרלילה חמודה עם איקסים על הפטמות ונעמדה מעליו, נראה לי שהיא דרכה עליו או משהו. אותי זה קצת העליב כ"מלכה לרגע" שהיא לא ביקשה רשות להתעלל בעבד שלי, אבל מצד שני, רוב הערב הרגיש לי כל כך "משחק שנראה כמו בדסמ" יותר מכל דבר אחר, וזה לא היה נראה לי במקום להעיר לה. מה שגם שרבאק, אני די לא אוהבת את הבנאדם גם ככה, יאללה, שירביצו לו P:
ובשלב מסויים, כשאני עדיין מלווה באיזה צל על הרצפה שמשתעשע עם הנעליים שלי, ניגש אלי בחור אחר, ואומר לי: את המלכה הכי יפה פה. הצבעתי על הקולר, ואמרתי לו שקיוויתי שזה יעביר את הרמז. אז הוא שאל אם אני נשלטת, וככה התחלנו לפטפט. הוא לא היה הבחור הכי חתיך, אבל גם לא מכוער, והיה בו משהו עדין וידידותי שהרגיע אותי. הוא ביקש את הטלפון ואמרתי שאני אקח את שלו, הוא בתגובה: את לא תתקשרי! הצחיק אותי, היציאה הזאת. אמרתי לו שיכתוב לי את המספר שלו על פתק. הלך...
אחרי שהעפתי את המלקק הוא עוד ביקש שארק לו בפנים, סירבתי. בכלל, הבחור המלקק והכנוע הזה ממש גורם לי לחשוב שהוא תכלס הרבה יותר עליון עלי, הוא בא למסיבה הזאת עם צרכים מסויימים, והוא פשוט הולך ולוקח אותם. ואני בגלל תכונות מסוימות שלי לא יכולה לעשות כלום למען המטרה שלי (חוץ מלהראות מקסימה??).
 
לקראת שעת התזוזה מהמסיבה, ניגש אלי בחור אחר שהחליף איתי מבטים, גם הוא חשב שאני מלכה (מה יהיה) וכשאמרתי שאני מחפשת מישהו שיראה מעבר לזה הוא אמר שהוא גם בקטע השולט. שאלתי אותו אם הוא בטוח, כמה פעמים, כי היתה לי תחושה.. הוא אמר, בטח, יש לי  נסיון, עם חברות לשעבר, ספנקינג וכאלה.. נשמע מאוד ונילי ומעפן משהו, ומצד שני הוא נראה לא רע בכלל. החלפנו טלפונים.
 
אגב, הבחור העדין יותר ממקודם לא חזר מעולם עם מספר הטלפון שלו. זה ממש ביאס אותי, אבל נראה לי שחצי שעה זה זמן מספיק לתת לו לחזור לפני שיוצאים מהמסיבה, לא?
 
תקשיבו, עם כל זיוני השכל שלי על סטוצים וסקס והכל לא הייתי מסוגלת לענות לבחור החתיך שהתקשר אלי אתמול פעמיים (וסמס אחד היום בבוקר). פשוט כבר לא הייתי שם, אווירת המסיבה נעלמה, ועכשיו כשחוזרים לחיים הרגילים זה מרגיש כל כך הזוי להפגש עם מישהו שדיברת איתו חמש דקות ומוכן להפליק לך קצת בטוסיק. מה גם שהוא נראה לי פשוט לא ממש דומה לי בסגנון האישי, כלומר, שאם היינו נפגשים ברחוב בחיים לא היינו חושבים שיש איזשהו דמיון בינינו או טעם לפתוח בשיחה או סיכוי שנהיה מכרים אי פעם. הוא נראה לי שונה מדי ממני. בחור רגיל כזה שיצא לו להעיף כמה כאפות לבחורות וככה התגלגל למסיבת פטיש. אולי אני טועה.. אולי עוד אסמס לו בחזרה.
נכתב על ידי , 2/10/2008 10:39   בקטגוריות במיטה עם אשליות, גברים, דייטינג, סקס, סקס ופנטזיות, פנטזיות, פטיש, בדסמ, BDSM, סאדו מאזו, מסיבה  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
9,925
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאשליות83 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אשליות83 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)