לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אשליות במגירה


מה קורה לי בפנים? מי קורא לי בשמי? רוצים אותך בטלפון. אם זה אשליה, זה לא בא בחשבון.

Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אשלא-פאקינג-יות


אז לאן נעלמתי?
הכל טוב מהרגיל, או רע מהרגיל? מצד אחד, חזרתי לחיים מלאים, מלאים בלימודים, אנשים וכולי. הפסקתי לעשן, טיפלתי ביד הדפוקה שלי, התפטרתי משתי עבודות (הלימודים תופסים זמן וגם הרבה יותר מעניינים). עדיין יוצאת עם הבחור שמיל.
 
מצד שני, חתכתי את עצמי פעמיים השבוע, ורציתי הרבה יותר. זה לא קרה לי הרבה זמן, ולא בתכיפות הזאת.
 
מצד שלישי, אני שמחה לחוות פגישות לא צפופות מדי עם בחור שנראה טוב, עושה לי טוב, טוב לי איתו, ומצד רביעי ההתמכרות שלי לקריאה בכלוב לא מפסיקה. אני קוראת, ואז קוראת עוד קצת, ואז קוראת פה, ושם, וכבר אין מה לקרוא, אז קוראת דברים לא מעניינים, ואז מתחילה לקרוא את הבאנרים וה-URL כשממש אין לי מה לקרוא. יש לי תחושה שאני רוצה מכות. (בבקשה, זה לא הזמן להציע הצעות מגונות בתגובות כאן למטה). למה אני רוצה כאב? האם הנשיכות ששמיל מואיל בטובו לתת לי כשהוא מפסיק להתאפק יספיקו לי? למה אני לא יכולה להפסיק לקרוא סיפורים כתובים בעילגות על בחורות שמושפלות עד עפר בצורה שבכלל לא עושה לי כלום? מה אני אמורה לעשות, להמשיך לצוד ולחפש גברים שיעשו בי שמות? להמשיך ולחפש מה בדיוק עושה לי את זה? זה נראה לי מסוכן, נראה לי שטחי, נראה לי כמו לקחת סמים- מיועד להרים אותי הכי גבוה שיש ותמיד מפיל אותי הכי למטה ואני לא מכבדת את עצמי בכלל.
 
אולי מה שאני צריכה לעשות, הוא הדבר שלא עשיתי כל כך הרבה זמן. לחפש, כן לחפש, את מה שעושה לי טוב. אבל לא ברחוב, בג'ונגל, בשוק, כל פעם עם מישהו אחר. אולי אני צריכה איזה שמיל אחד עם לב במקום הנכון וחרמנות לא קטנה במכנסיים שביחד נוכל להבין איזה משהו. אולי. אולי אני אתאכזב, אבל עם השמיל הזה ידעתי מהפעם הראשונה - צריך לבדוק אם יש כאן קייס.
נכתב על ידי , 17/11/2008 23:56   בקטגוריות BDSM, במיטה עם אשליות, גברים ונשים, בדסמ, דייטינג, זוגיות, חלומות, חרא, חרטה, חרמנות, יש חיים מחוץ לבלוג, סאדו מאזו, סקס ופנטזיות, עתיד, פנטזיה, אופטימי, פסימי  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מחורמנת, מחפשת אדון, מאוננת יותר מדי


אני כבר כמה ימים בספין מטורף, כבר היה לי אחד כזה לפני כמה זמן, אבל זה חזר.
רוב זמני הפנוי הולך על קריאת חומרים מגרים באינטרנט, חיפוש בלוגים של אנשים שכותבים מלוכלך לפחות כמוני, אוננות, שיטוט באתר הכלוב ופנטזיות שונות ומשונות.
אני מרגישה מושחתת, יצרית ברמה שאולי כבר לא בריאה. סוגרת חלונות בדפדפן כשאנשים נכנסים לחדר. פותחת לפטופ בחדר השינה וממשיכה. מביאה ביד באמצע היום באמצעים-לא-אמצעים (אולי באמת אני אפרט על זה בהמשך). חושבת על הערס מדי פעם, זה מוזר.. מתי הוא יתקשר פעם הבאה, מתי הוא ירצה שאני אהיה השפחה שלו פעם הבאה. איך בחור שיש לו בחורה שמוכנה למצוץ לו כמה שרק ירצה יכול להתקשר אליה פעם בשבוע וחצי.
מתה לעשן גראס (אולי אני אעשה את זה עוד מעט), מעשנת, שותה, מסתובבת 90% מהזמן עם רטיבות בתחתונים. הולכת ברחוב ומשדרת את עצמי, רואה מבטים ננעצים, בהליכה, בחזה, בפרופורציות, באנרגיות שיוצאות ממני. אני רוצה אותך, ואותך, ואותך..
 
כולם שואלים אותי בכלוב מה אני רוצה, מה אני צריכה, לאן אני רוצה להגיע ואיפה כבר הייתי. זה מסחרר. ואני גם ככה בחורה מסוחררת. מקווה מאוד שיהיו לי סיפורים מעניינים לספר..
 
אגב בונוס למתמידים לקרוא עד הסוף: היות ואני בחורה דורשת-זין שכזו ומצד שני סטודנטית תפרנית, אז במקום דילדו אני משתמשת בטוש ענק :) כמה חורני מצדי, אבל תאמינו לי שזה לא רע בכלל.. :)
 
לילה טוב!
 
נכתב על ידי , 22/10/2008 22:04   בקטגוריות BDSM, אוננות, בדסמ, במיטה עם אשליות, גברים, גברים ונשים, דייטים, דייטינג, חלומות, חרמנות, סאדו מאזו, סקס, סקס ופנטזיות, פטיש, פנטזיה, פנטזיות, עתיד, תחתונים, שעמום, שמחה, שחיתות  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



למה נשים לא באמת יכולות להשיג זיון בקלות


הגיע הזמן ליישב את זה (אחת ולתמיד? לא נראה לי. אולי זמנית)

 

למי שעוד לא הפנים, אני בחורה חרמנית שאוהבת סקס. קורה, ותאמינו לי שאני ממש לא היחידה. אז מה, תגידו, מה הבעיה? - ויש כאלה שאמרו לי כאן בתגובות לבלוג.

 

האמת אני יכולה להבין למה זה נראה קל. על פניו, אנחנו מורגלים בחלוקה מגדרית פשוטה של התפקידים בחיזור: בחור מחפש סקס. בחורה מחפשת קשר. כלומר, לנשים יש את היכולת להעניק את מתנת הסקס לגברים, בעוד שלגברים היכולת להעניק את מתנת הקשר לנשים. זאת אומרת, שאם הייתי רוצה סקס, מה היתה הבעיה למצוא גבר שמחפש לקבל את מתנת הסקס?

כמו שכל מי שעבר את גיל 22 יודע, זה לא כזה פשוט. יש גברים שרוצים קשר. יש נשים שרוצות סקס. יש הרבה נשים וגברים שרוצים את שניהם.ועדין, זה לא אמור למנוע ממני למצוא מישהו שפשוט רוצה סקס. נכון?

 

לא. לא נכון.

בין הסיבות שמקשות על התהליך:


  • אני רוצה סקס, אבל לא בכל מחיר. לנשים נראה לי יש קצת יותר קושי להתעלם מול עסקת החבילה שעומדת מולם ופשוט לראות זין פוטנציאלי, אם כי גם להרבה גברים יש איזשהו סינון, לא משנה כמה יהיו חרמנים. אז צריך למצוא מישהו סביר.
  • לא כל הגברים באמת רוצים רק סקס. את זה כבר כיסינו.
  • חמור מכך - לא כל הגברים רוצים סקס איתי!! אני מודה, זה סעיף שעדיין קשה לי להתרגל אליו. אבל מסתמן שזה נכון. לא כולם רוצים אותי. אני אסתדר, אל תדאגו לי, אני אשב כאן בחושך ואאונן אל תוך הלילה.
  • והכי מעצבן - גברים שחושבים שהם יכולים פשוט לעשות סקס עם מישהי. אבל הם לא. תקשיבו, זה עניין רגיש. אבל יצא לי כבר בחיי יותר מפעם אחת להתחיל עם בחור/ לרמוז לו/ לעשות לו עיניים מאוד בוטות או סתם לנסות להעלות את הפלירטוט שלב. לצערי, להרבה גברים אין את הביצים. או שהם לא יכולים להתמודד עם בחורה שמתחילה/ יוזמת איתם, או שהם פשוט נהנים להשתעשע עם הרעיון והדיבור, אבל לא יותר מזה. הם לא זורמים. מה שמביא לנקודה הכמעט אחרונה :
  • גם גברים יכולים להיות טיזרים! במיוחד אם נותנים להם את התחושה שהם יכולים. מה לעשות, החוק הקדום של ביקוש והיצע לא מפסיק להתקיים, כמו שחוק המשיכה לא מפסיק מעולם. אם מישהו מרגיש רצוי או נחשק, לפעמים עצם הידיעה שהכל בידיו ותלוי בו יגרום לו לא לעשות משהו רק כי הוא יכול. או בהסתכלות אחרת - אנשים רוצים פחות את מה שהם יכולים להשיג. כאן לצערי אני נופלת. אם אני מחבבת מישהו, הוא יבחין בזה. ואם לא, אני אשתה עוד בירה ואז הוא יבחין בזה. בכולופן כשהוא יידע, יש סיכוי כלשהו שירד לו ממני רק כי הוא יודע שאני רוצה אותו. זו המציאות.
  • ונקודה "חביבה" לסוף. בטח כל אחד ואחת מכם הרגישו פעם בחייהם שאין לכם מספיק חברים או מכרים. שאתם תקועים במעגל של אותם אנשים. שאתם צריכים לצאת יותר. שאם רק תלכו יותר לפאבים בטוח תמצאו משהו או מישהו. ובטח לפחות חלקכם כבר הפנים שזה בולשיט. מספר הפעמים שיצאתי לפאב/ מועדון וחזרתי עם טלפון או היקי חדש שואף לאפס. נכון, יש לי חברות שזה אחרת אצלן, אבל הן המיעוט. רובנו הנשים מתוסכלות בדיוק כמו הגברים שמסתכלים בעיניים כלות על אנשים ש"יוצאים" ו"מתחילים" וכולי. והמציאות היא שהרבה יותר קל לחזור מחובק הביתה עם מישהו חדש מאיזו מסיבת סלון אצל חברים מאשר מהעולם הגדול. אלה החיים המודרניים. אז גם לי יש מלא חברים, וכאילו לכאורה מלא חברים של חברים, אבל גם לי ולנשים אחרות יש את בעיית המלאי.

מקווה שהצלחתי לשכנע אתכם. בקטע הזה, כולנו באותה סירה. או יותר נכון, בהרבה סירות נפרדות, ותמיד רוצים לעבור לאחת אחרת.

מאחלת לכם שתמצאו אם אתם מחפשים. הדברים האלה כן קורים.
נכתב על ידי , 14/9/2008 23:48   בקטגוריות גברים, דייטים, דייטינג, זוגיות, חבר, חלומות, חרמנות, סקס, סקס ופנטזיות, עתיד, פנטזיה, אהבה ויחסים, נשים, גברים ונשים  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פנטזיה על חנון במיטה שלי


כבר כמה ימים מסתובבת לי בראש כזאת פנטזיה, בעקבות איזה חנון קסום שאני מתכתבת איתו באתר היכרויות.
 
אני מפנטזת על חנון כזה, צעיר ממני קצת, גבוה ורזה אבל לא ממש, עם עור בהיר ושיער ארוך, חלק ושחור. הפנים שלו יפות, אבל הוא עוד לא יודע את זה. לא "חתיך" טיפוסי, אלא גבר יפה. השיער שלו בדרך כלל בקוקו, אבל עכשיו הוא פזור, בניגוד יפה לגוף הבהיר שלו. הוא שוכב על המיטה שלי עם הידיים והרגליים פרושות לצדדים, במין התמסרות כזו, כי הוא בוטח בי, ויודע שאני אעשה לו נעים, וגם הוא קצת נלחם בעצמו ובנטיה שלו להסתגר או להשתלט על העניינים. ואני מנשקת אותו ומלטפת אותו, בעדינות בהתחלה כי הוא עדין כזה, וגם כשהוא נוגע בי הוא עושה את זה בעדינות. עדינות שלא נובעת מחוסר בתשוקה אלא בהכרה שבכל הכוח שיש במגע עדין.
אני יכולה לשגע גבר ולגרום לו לסבול או להתענג לחלוטין באמצעות ציפורן אצבע אחת שלי במקום הנכון, בזוית הנכונה, בזמן הנכון.
והוא עוד לא שם, אבל הוא לומד. וככל שאני עוברת לו על הגוף ונהנית מהצעצוע החדש בצורת גבר שיש לי, העניינים מתחממים, אני נוגעת אחרת, במקומות פחות נייטרליים, והוא עדיין שוכב, נלחם עם הדחפים שלו, אבל הניצוץ שלו בעיניים מראה שמשהו השתנה, והמצב שלו לא יישאר ככה הרבה זמן. הטיזינג הזה נועד בדיוק למטרות האלה, לעורר אותו, להוציא אותו בהדרגה מהמצב העדין הזה אל מצב פרוע, אבל הוא עוד לא שם. כשאני נוגעת בו ועוברת לו על הגוף, הפטמות, החזה, הבטן, הירכיים, עדיין לא נוגעת ממש בזין, אני שולחת אליו מדי פעם מבט לראות את השינוי בו. ותוך כדי, אני נותנת לחלקים ממני לגעת בו, לחזה שלי לנוח לו על הבטן, הברך שלו פתאום בין הרגליים שלי, כאילו בטעות, לרפרף כמו פרפר ולהזכיר לו את האופציות. את הגוף הנשי והמיני שמרחף מעליו, שעוד מעט יוכל גם הוא לעשות בו כשלו.
וכשאני מסיימת לשחק איתו, כשהוא חסר מנוחה ולא יכול יותר לשכב שם בצורה כל כך פסיבית, אני עולה אל מולו ואנחנו מתנשקים, והידיים שלו נסגרות חזק חזק עלי והנשיקה חזקה וכואבת ומכילה את כל האנרגיה שהצטברה בו, והתשוקה, והתודה שלו על התחושות שהעברתי בו, ואני מנשקת אותו על זה ששכב שם, ומתוך ציפייה למה שייצא ממנו עכשיו, והוא באמת תוך רגע הופך אותי כשאני על הגב והוא מעלי, הפסיביות נושרת וחייתיות מינית יוצאת ממנו, אני מקווה שזה חדש לו, שהוא עוד לא הרגיש עצמו ככה אף פעם. ועכשיו הוא נוגע בי, מועך לי את השדיים, מלטף בגסות, נוגע בין הרגליים, לא יכול לחכות אפילו שנייה לפני שהוא מכניס שתי אצבעות פנימה, ואני כבר שוכחת איך קוראים לי בשלב הזה. כשהוא מרגיש כמה אני רטובה, הוא עוד יותר נטרף, הוא חודר אלי מיד, מניח יד עלי, מזיין אותי כמו שרק אפשר ברמה כל כך גבוהה של חרמנות, ואני מסתכלת עליו במצב הזה והוא כל כך עושה לי את זה, אני לא צריכה הרבה כדי לגמור עכשיו וגם הוא לא. כמה דקות של חדירה, הוא נכנס אלי בכוח, כל פעם מחדש, והצורה שבה הוא מחזיק אותי, שבה הוא מסתכל עלי, אומרת לי שהוצאתי את זה ממנו. את כל מה שהוא לא ידע שיש בו. הוא כמעט צועק כשהוא גומר, הפנים העדינות בדרך כלל והמאופקות נוטפות זיעה, מוציאות אנחה לא-אנושית ואני מרגישה את הפעימות המטורפות של הזין שלו בתוכי.
אני רואה לו בעיניים, הוא כמעט נבהל. כמו בנאדם שירד מרכבת הרים, מרגיש כל כך חי וגם מבוהל ביחד. כן, חמוד, זה יכול להיות עד כדי כך טוב.
נכתב על ידי , 2/9/2008 23:29   בקטגוריות סקס, סקס ופנטזיות, פנטזיות, פנטזיה, חנון, חנונים, גברים, במיטה עם אשליות, חרמנות, אהבה ויחסים  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



9,925
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאשליות83 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אשליות83 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)