לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אשליות במגירה


מה קורה לי בפנים? מי קורא לי בשמי? רוצים אותך בטלפון. אם זה אשליה, זה לא בא בחשבון.

Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

הערס היה על ויאגרה?!


אוקי, חזרתי עכשיו מהערס, גופי טבול כהלכה בבירה, יין, חשיש וגראס. והכי טוב, i got some action!!

 

היום אחה"צ ה"ערס" שלח לי סמס שאולי אני אביא את המגפיים והבגדים שהוא אוהב. התרגשתי כל כך, התחלתי להרטיב את התחתונים במקום.. הייתי צריכה להרגיע את עצמי בכוח וללכת לארון לבחור בגדים.

 

נפגשנו בערב,היה לנו סשן אחד ממש ארוך, ואני חייבת להודות שלקראת סוף הערב הייתי המומה (לטובה!) מכמות החשק שיש לבנאדם ובעיקר לעובדה שהוא שמר על זקפה כמה שעות טובות כמעט ברצף!!

כמובן שלא התנפלנו אחד על השניה על ההתחלה, אבל מהרגע שהעניינים התחילו להתחמם, זה לקח לא מעט שעות עד שנפרדנו לשלום. היות והבנאדם היסטרי על לנקות את עצמו כל פעם שהוא גומר, די קל לספור כל פעם שזה קורה. ואם אני לא טועה הערב זה קרה ארבע פעמים, כשהשתיים האחרונות היו סמוכות בטירוף אחת לשניה. איך שהוא גמר בפעם השלישית (סוף סוף הוא חדר אלי) כמעט מיד אחרי חזרנו להתמזמז, עוד כמה כאפות על הישבן שלי, והוא שוב בעניינים...

לשם השוואה, ה"רפרטואר" של הפעמים הקודמות נראה ככה:

-פעם ראשונה: גמירה, הפסקה בינונית, ואז שוב חזרה להתמזמז שהובילה בסוף לגמירה.

-פעם שניה: אין סשן, גמירה תוך רבע שעה, וזהו- סוף הערב.

גורמים משפיעים נוספים על הערב של היום: באתי עם מגפיים (אלה שהתעללתי בהן) ומגפיים ממש עושות לו את זה.וגם בגדים די סקסיים. מצד שני שתינו המון יין, עישנו המון...

 

(ועוד נקודה קטנה למחשבה- במהלך הערב הוא כל הזמן יצא ביציאות של מה נעשה בפעם הבאה. נגיד: "את אוהבת סושי? מגניב, אז נלך לאכול פעם סושי, יש אחד בבוגרשוב" או עוד דוגמא "אין את הסרט הזה באתר.. טוב, לחבר שלי יש, אני אקח אותו ופעם הבאה נראה את הסרט הזה". או האהוב עלי: "פעם הבאה שנלך למועדון, אם מישהו ישאל אותך תגידי שיש לך אדון, מאסטר ערס" (השם האמיתי שמור במערכת...). מצד שני, כל הדרך חזרה כשהוא הסיע אותי, דיברנו על מקומות של חומוס וסביח ושווארמה, ופתאום כל היציאות האלה לא הופיעו למרות שזה נראה לי הכי מתבקש לזרוק איזה "וואלה, נקפוץ פעם לאבו חסן". אבל לא...)

 

מה אתם אומרים? יש סיכוי שהדבר הזה קרה נטורל? כי אם כן, אני מתחתנת איתו!! D:

 
נכתב על ידי , 21/10/2008 04:18   בקטגוריות BDSM, בדסמ, במיטה עם אשליות, גברים, גברים ונשים, דייטים, דייטינג, חרמנות, מגפיים כוסיות, סאדו מאזו, סקס, סקס ופנטזיות, עירום, ערב, עתיד, אהבה ויחסים, ויאגרה, אבו חסן, חומוס  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ניתוח עקב פתוח


לפני שנים רבות, כשאני והחמוד עדיין יצאנו ביחד, קנינו לנו יום אחד זוג מגפיים. מגפיים שחורות, כמובן, עם עקב גבוה-גבוה ממתכת שעשה את זה לשנינו. (המגפיים היו בשבילי אגב).
הימים היו ימי שוב האייטיז, והמצב היה קשה. עקב המצב (משחק מילים?!) המגפיים נקנו, תוך התעלמות בוטה מכך שהחלק הקדמי של הנעל כה שפיצי, כה ארוך ומגוחך, עד שאי אפשר להרוג אפילו ג'וקים בפינות של החדר איתו מרוב שהג'וקים מתפוצצים מצחוק.
וכך הלכתי לי עם המגפיים לדאנג'ן <לא יאמן שהמקום נסגר לעזאזל> והכל היה טוב ויפה. כל שאר המגף מוצלח כל כך, עקב בגובה לפחות 11 ס"מ, מגף שחור, מבריק וחינני, אבל הקדימה!! הפרונט!! מזעזע. הפסקתי ללכת איתן זמן קצר לאחר מכן.
 
כבר שנים היתה לי הפנטזיה הזו. לנתח את הנעליים. והנה עשיתי אותה בשני לילות, אגב אני ממש צריכה לישון. ישבתי, חתכתי, פרמתי, גזרתי, ליטשתי, ניסרתי סוליות, תפרתי, הדבקתי והתחרטתי על כל מיני פשלות שעשיתי תוך כדי. בחיים לא עשיתי דבר כל כך מוזר כמו לנתח נעליים -או שאולי כן- ולסיכום אני מרוצה. ההוספה של השפיץ מתכת מקדימה היתה גחמה של הרגע האחרון ויצאה די מוצלח לדעתי.
אגב, אני כבר לא בדכאון, למי שעוד לא קרא בין השורות. הכל בסדר, בדרך כלל.
 
שלב א' - כמעט ההתחלה
 
שלב ב' - בערך באמצע
שלב ג' - הסוף בהחלט!
נכתב על ידי , 16/10/2008 01:43   בקטגוריות BDSM, בדסמ, פטיש, נעליים, מגפיים כוסיות, mod, סאדו מאזו, שעמום  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



9,927
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאשליות83 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אשליות83 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)