לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

this is itay

אני איתי ____ אוהב כדורגל בישול חברים בנות ועוד הרבה דברים אני חי בעולם יפה לפעמים רע אבל אלא החיים אחרי כל פעם שאתם קוראים את הבלוג נא לענות


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2008


היי כולם זה אני איתי זה הבלוג הראשון שלי בחיים אז ... הכבוד הוא לי~~ אז נתחיל...

 

אוקי החיים הם דבר מדהים התחלתי את החופש הגדול חשבתי על הרבה ב____ שאני אוהב או שאהבתי בקיצר מה הספקתי ואני כנראה יספיק לעשות בחופש אוקיי מה עשיתי הלכתי לים לסרטים חברים מחנה קיץ של בני המושבים עלה שדי חמד ודרום שרון מה אני רוצה לעשות... להיות בחו"ל להכיר ____ חדשה/חדשות למרות שהכרתי אחת אז אני מקווה שיהיה משהו וזהו

 

מה עוד אני יספר עליי וגם להיות בליגה כדורגל לא אכפת לי איפה אבל אני בדרך

אז...

בשנה הבאה אני מתחיל כיתה ו' שנה אחרונה בבית ספר מתרגש כמובן   אבל אני יעבור את זה

 

 

אוקיי חובה להגיב אז ביי אני ימשיך בעוד שבוע שבועיים

אז ביי ותשארו כמו שאתם

נכתב על ידי איתי שור , 3/8/2008 22:31  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

כינוי:  איתי שור

בן: 27




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאיתי שור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על איתי שור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)