לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  DANI GORE

מין: זכר

MSN:  ask

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

תמונות ועדכון (:



טוב אז......
איך בעצם הגעתי לפה?
כמה שבועות(חודש?) לפני שפתחתי בלוג בישרא אני הוספתי מישהו למסנגר, מישהו מפה
(הוא זה שבעצם שכנע אותי לפתוח את הבלוג)
התחלנו לדבר, דיברנו ממש הרבה ואני מרגיש כאילו אני מכיר אותו שנים
הוא כ''כ טוב ונחמד אלי
ואז גם התחלנו לדבר בפלא וזה מסוג השיחות האלה שגם אם הבןאדם שותק אתה מרגיש מה עובר עליו.
anyway מאוד התחברנו והתקרבנו
אז החלטנו להפגש
כן למרות העובדה שאנחנו גרים בשני קצות הארץ, הוא מהצפון ואני מהדרום.
ודווקא בגלל זה, ז''א הפגישה הזאת הייתה כלכך חשובה לשנינו למרות המרחק העצום, כי זו חתיכת דרך.
אז הוא בא לפה, פגשתי אותו והתחבקנו חיבוק ארוך כזה ^^
מממ הוא היה אצלי שבוע ובקרוב אנחנו נפגשים שוב
היה כ''כ כיף באמת זה היה השבוע הכי טוב בחיים שלי
היה ממש עצוב כשהוא נסע
היה קשה לנו להפרד
אבל אנחנו בקשר טלפוני ויש מסנגר
וכמו שאמרתי אנחנו נפגש שוב בקרוב, אולי שבוע הבא

אז..

Ed ily so much<3


תמונות:
(מצלמת אינטרנט מחורבנת)









3>

אתה הבןאדם הכי מדהים שהכרתי 3>


נכתב על ידי DANI GORE , 10/8/2008 13:12  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDANI GORE אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על DANI GORE ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)