לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

i love you


צעצוע של סיפור :)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2006

חייבת עידכון ררר חחח


אוקי אני יגיד את זה בכמה מילים קצרות

8 חודשים אנחנו ביחד וכל יום אני מתאהבת בך יותר את פשוט כל העולם בישבילי אין אני לא יכולה ליחיות יום אחד בלעדיך את הכל בישבילי פיה קטנה ..

 

מבטיחה לך שלנצח אהיה לצידך..

   אני ואת שקדי? לנצח ביחד

 

פיטי ונני לעולמים.

 


 




נכתב על ידי † יובל † , 30/5/2006 21:07  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  † יובל †

בת: 34

ICQ: 330172966 

תמונה




12,712
הבלוג משוייך לקטגוריות: צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל† יובל † אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על † יובל † ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)