לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


hiding behind the camera.

כינוי:  Rasputia

בת: 32

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2010

אבל כואב לי


אני שואלת את עצמי לאחרונה

אם אנחנו לא מתאימים.. איך זה שהחזקנו יותר משנה ביחד?

איך זה שלמרות שהיה לי רע אני כ"כ מתגעגעת?

באמת היה לי כ"כ רע בגללו? או שזה היה בגללי בעצם..

 

בא לי שהוא ילחם עליי. זה ישנה כ"כ הרבה

בא לי שיראה שאכפת לו.. שיזרוק איזה סימן

זה נחמד שמישהו נלחם עליך.. מראה שהוא עומד לצדך לא משנה מה

יכול להיות שאני טועה.. אבל מעטות הפעמים שהרגשתי שהוא נלחם עליי..

בכללי שנלחמים עליי.

הלוואי והוא היה נלחם על זה.. לא מוותר.. לא מפסיק. זה עושה הרגשה כ"כ טובה..

 

 

אני פשוט כ"כ אוהבת אותו וכ"כ מתגעגעת אליו וזה קורע אותי לגזרים ושורף אותי

 

הכי נורא זה שכנראה אין מה לעשות יותר

נכתב על ידי Rasputia , 10/11/2010 00:34  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Rasputia ב-10/11/2010 18:48



18,511

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRasputia אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Rasputia ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)