לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


...

Avatarכינוי:  י ס מ י ן ,

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008

קרדיט+ 7 עובדות


טוב, קצת (הרבה) בדיליי:

תודה רבה לנויה שהכינה את העיצוב החדש(:

 

שמתי לב שלאחרונה לא שמתי בכלל כפתורים ודברי םכאלה לבלוג, אז הפוסט הבא הולך להיות מלא בדברים.

זה רק יקח זמן כי אני בתקופת מבחנים.

 

נויה, בנוסף לעיצוב גם ביקשה ממני לכתוב כאן 7 עובדות לנושא החם

נראה לי שזאת הפעם הראשונה שאני כותבת משהו לנושא החם בכלל.

אז הנה זה בא:

 

אני לא אוהבת נקניקיות והמבורגרים מגיל 4 וחצי.

ההורים שלי תיכננו לקרוא לי לילה, אבל אז הם שינו את דעתם, מזל.

עד גיל 6 הייתי בטוחה שאילת זאת עיר של בתי מלון.

למרות מה שאתם עלולים לחשוב מהעובדה הקודמת, יש לי איי.קיו מעל הממוצע.

האמת שאין ממש משהו שאף אחד לא יודע עליי לדעתי, אבל מי שקורא בבלוג שלי לא יודע, אז בסדר.

בחיים שלי לא ניסיתי לעשן, מסתבר שזה מוזר בעניי אנשים

דבר אחרון שלא ידעתם עליי זה שבדברים קטנים ו"חסרי משמעות" נורא קשה לי להחליט.

 

האנשים שאני מעבירה את זה אליהם הם:

מגיב אחד מכל פוסט בערך

המגושרת,

Shamandalie,

נופר,

נועה,

Ruffi232,

לרה,

נעל של כפית.

 

תגיבו לי כשאתם עונים על זה, אני רוצה לראות.

נכתב על ידי י ס מ י ן , , 13/12/2008 17:19  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

948
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לי ס מ י ן , אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על י ס מ י ן , ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)