לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Shit happens




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2011    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2011

get real!


לאחרונה נחשפתי לעולם הדייטים המתוסבך,ונידהמתי לגלות ולשמוע על מליוני השיטות והדרכים להביא בחורה למיטה.

מה שיותר הפתיע אותי,הוא ששמעתי את זה מנקודת מבט של גבר, (במקרה,חבר שלי).

לפני שאני וחבר שלי התחלנו לצאת,הוא יצא עם הרבה בנות לפני,וכמו כל גבר ממוצע,גם התחיל עם מספיק,

הקטע הוא,שעד גיל 18 בערך הוא היה אאוטסיידר לגמרי,בחורות היו נראות לו כמו עבמים או פנטזיות רחוקות,

וזה מדהים אותי לראות איך כל העולם ונקודת המבט שלך יכולה להישתנות מדבר כל כך פשוט,כמו ללמוד להתחיל עם בחורות.

זה נשמע כמו זיוני שכל לגמרי,אבל ראיתי את זה קורה כבר כמה וכמה פעמים,וכל פעם מחדש אני מופתעת לגלות שהגברים פיתחו לעצמם

אלפי תאוריות ושיטות,והשקיעו שעות ומחשבות מטורפות,רק כדי להביא אותנו למיטה,או אפילו פחות,רק בשביל מספר טלפון.

לדעתי כל הסיפור הוא לא באמת הקטע של הסקס,או כדי לפתח באמת משהו,אלא התחושה של ההישג כשאתה מקבל ממישהי מספר,

בדיוק כמו שאנחנו הבחורות מבסוטות כל פעם שמישהו זורק לנו שריקה,או איזה צ'ייסר בבר,תחושת הביטחון עולה אוטומטית,ואתה מתחיל לפתח את זה לא רק בשביל להתחיל עם בנות,אלא גם כדי ליצור קשרים עם אנשים,להשיג דברים,וכמובן,המעמד החברתי .

ולמרות כל זה,אני לא יכולה שלא לתהות,אתם לא חושבים שכל השיטות ,המחשבה,והתאוריות המטורפות שלכם בקשר לנשים לא מוגזמות קצת?

אז נכון,זה נחמד וכיפי,אבל זה לא קצת עובר את הגבול?

אולי כדאי שבמקום להשקיע כל כך הרבה כוח והשקעה,תהיו קצת עצמכם לפעמים?

כאילו,ברצינות,אנשים הוציאו רבי מכר ,ויש אלפי אתרים,תאוריות,ושיטות ידועות,אבל זה לא קצת מטורף??

אם יש משהו שעושה לי את זה אישית בגבר,זה שהוא אמיתי וכנה לגבי עצמו,ולא מחפש את האישור שהוא מספיק טוב בשביל להשיג את המספר שלי,או להכניס אותי למיטה,אלא שיהיה מספיק בטוח בעצמו.

נכתב על ידי nehama , 31/5/2011 13:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עד להודעה חדשה


בנתיים הכול מעולה,הכול הולך חלק,בדיוק כמו שזה אמור להיות.

אבל אם יש משהו שלמדתי זה שהכול לזמן מוגבל ושום דבר לא נישאר כמו שהוא ,אז מתי זה יחול גם עלינו?

אנחנו מדברים על מתי ואיך,אבל השאלה היא אם בכלל?

ואני יודעת אני מנתחת את זה יותר מידי,אני צריכה להינות ממה שיש לי עכשיו לפני שגם זה ייגמר,

אבל מה אם אני יתחיל להינות יותר מידי? ולהיקשר? וחס וחלילה עוד להתאהב קצת..

הבעיה היא שאני מפחדת לאבד את זה עוד לפני שיש לי את זה בידיים,עוד לפני שאני יודעת שאתה כאן,ואתה שלי.

כמה רכושני מצידי.

הכול מתפוגג מתי שהוא,בימינו "עד שהמוות יפריד בינינו" הפך לעד שאני אתפוס אותך עם העוזרת,

ולא,אני לא רצה מהר מידי,אני לא באמת שואפת כרגע לנישואים ולאהבה של שנים,אני רק אומרת שאם פעם היינו רגועים מהמחשבה שמתי שהוא נתחתן,ואז הבן זוג יחיה איתנו לנצח,היום האופציה להישאר לבד היא הרבה יותר נגישה ואפשרית,ובתור נערה בת 16,אני אולי לא מחפשת את זה,אבל מה שאני מנסה להגיד זה,שגם החלום שהיה פעם בגדר משהו קיים וידוע שייקרה,היום הפך להרבה מאוד אנשים לרק חלום.

איפה שכחנו את הרומנטיקה ,את ההשקעה,היום במקום מכתבי אהבה אנחנו שולחים סמיילים באסאמאס,במקום לחכות ולעשות דברים מהבנה ואהבה,ילדות בנות 12 כבר פותחות רגליים בשירותי בית ספר,ודווקא בתור מישהי שמעולם לא הייתה בעולם ההוא,הישן והאחר,אני יכולה להרשות לעצמי לרצות אותו,כי אני חלק מהדור הזה,הדור הטכנולוגי,הנרקוטי,המכני.

הפכנו למכונות שמחפשות רק למי לפתוח תרגליים באיזה שירותים של מועדון מסריח,כשהכול מסביבנו מריח מאלכוהול וילדות מזויפת.

שיט שוב אני גולשת...אבל יש לי רק שאלה אחת,לבן אדם וחצי בערך שעוברים לי בבלוג הקטן והנטוש שלי,

מתי אתם איבדם את התמימות שלכם?

נכתב על ידי nehama , 22/5/2011 21:52  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  nehama

בת: 30




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnehama אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על nehama ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)