לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Joe be it - מכתבים שאני כותב לה



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2005

תבין


 

תבין.
משהו קורה משהו קרה, תמיד קורה משהו, למישהו, איפושהו, תמיד יקרה.
תבין.
ביום בלילה בשבת בחול, היום ומחר ושלשום ואתמול,
ביני לבינה לבינו לבינם,
לכאן לשם, דרך עולם.
..

דברים זזים והולכים ובאים
תבין תבין תבין ותקילין
מישהו עייף,
הדוּד מטפטף
מישהו צריך, אז אל תאריך
השכן השכנה, לא נעים, חָבֵרה
אמא ואבא דוֹד מספרה.
חייל בעיתון
קופסאות בסלון,
תמיד - למישהו - כואב - הגרון.
..
ויש חתונה ויש מסיבה יש לוויה ברית בריתה
כתבות כתבות לחוץ, עבודה, אתמול בלילה ברחה הכלבה.
ההוא בא זה הלך, ההם נוסעים
עשיתי פסים
תבוא או שלא, תכתוב מרחוק האוטו שלנו גדול וירוק,
תבין תבין צריך להבין. מישהו תמיד צריך להבין,
היה יום קשה אני הולכת לישון,
אתה תמיד במקום אחרון.
אוהבת מאוד... ואין לי כוחות.
ויש לי לתת
יותר או פחות
..
ויש לי צידוקים ויש לי הסברים ויש לי תילי תילים של נימוקים
וסיבות ונסיבות ומסיבות ומסובבים
למעלה למטה ובכל הצדדים
ובתוך כל מה שיקרה ומה שקרה
אולי עוד אמצא דקה בשבילך
..
ואם לא - אז תבין.
אתה תמיד מבין
מישהו תמיד צריך להבין.

..

כוס אמק.

נכתב על ידי , 16/1/2005 15:08  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: זכר




4,091
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJoe אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Joe ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)