לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Joe be it - מכתבים שאני כותב לה



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2003

טיפות של שיגעון


.

התחיל מטיפות עכשיו כבר גשם.
ולפעמים אני לא בטוח איפה המציאות ואיפה המשחק, מי את, ואת מי את מגלמת.

פלאפל עם חריף
חומוס עם חריף
גבינה עם חריף
בשר עם חריף
דגים עם חריף
אבל ריבה עם חריף  ??

 

(אגב מותק, התחיל קצת לשרוף לי בזין)

 

-----------------------------

 

רואה אותך שוכבת בין הסדינים הלבנים
ומטפס ת'דרך אלייך, אלייך
אוהב אותך צועקת ואת ידייך מחליקות
הסיפוק שאת שואבת ממני אלייך

 

אני שותק ואת צוחקת
כן, יש טיפות של שיגעון בינינו
חלום כחול ואת נוטפת
את כמו האש, כמו להבה, שורפת

 

אני אוהב אותך תמיד מחדש
כמו בירח דבש כשאת אוחזת אותי
חזק כמו נחש, מאבד שליטה רועד ונרגש

 

התחושה שאת נותנת וגופך שמבקש
אז קחי אותי למעלה, אלייך, אלייך
האש שבך בוערת, חלום שמרגש
הסיפוק שאת שואבת ממני אלייך

 

(חלום כחול, רמי פורטיס)

נכתב על ידי , 18/11/2003 17:14  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: זכר




4,091
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJoe אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Joe ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)