לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Joe be it - מכתבים שאני כותב לה



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2004

שתי ציפורים בנשיקה אחת


 

יש לה עדיין איזה קשר עם הקודם שלה. מדברת איתו בטלפון מדי פעם, בעיקר מקשיבה. אני לא נכנס לזה, אפילו מעדיף לצאת מהחדר, לתת לה את הפרטיות של שיחת הטלפון הזו. לפעמים גם נפגשים איתו.
תמיד כשנפגשים הוא מנשק אותה. לא נשיקה ידידותית, משהו מעבר לזה. מתעקש לנשק אותה על הפה. אומנם בשפתיים סגורות אבל בכל זאת מנשק.
היא לא אוהבת את זה, אני רואה שהיא לא אוהבת. משהו בעיווי הקל של העיניים, באי שביעות הרצון הכללית.
"כולה נשיקה" אני אומר לה, "מה הסיפור ? "
"לא יודעת, לא אוהבת את זה אבל לא נעים לי להרחיק אותו" היא מנסה להסביר.
יום אחד הוא הגזים, לגמרי. השתהה שניה מיותרת בנשיקה הזו, ועוד העביר לה יד בשיער.
ראיתי שהיא כועסת, שהפעם הוא הגזים.

 

יש גבולות שלא חוצים עם נשים, יש מקום שאף גבר לא רוצה להגיע אליו.
יומיים אחרי, קבענו לסרט בערב. באתי מוקדם באותו היום, עוד הספקתי להתקלח. מהמקלחת שמעתי אותה מדברת איתו בטלפון "אנחנו יוצאים לסרט רוצים לבוא ?"

שלא כהרגלה היא מוכנה בכמה דקות. אנחנו מגיעים מוקדם ואפילו מוצאים מקום טוב בחניה.
"יש לנו רבע שעה, יופי אפשר להספיק קפה לפני הסרט" אני אומר. היא מסתובבת אלי שולחת יד אל בין הרגליים שלי "לי יש רעיון יותר טוב" היא אומרת בשקט ולפני שאני מספיק להגיד מילה בנושא, החגורה והכפתורים בג'ינס שלי פתוחים. היא מתכופפת לעברי, לוקחת אותי בפיה ועושה בי את הקסמים שלה. עשר דקות של מציצה חלומית. מרגישה כשאני עומד לגמור, מחזיקה אותי שלא אזוז  ונותנת לי לגמור לה בפה, עד הסוף. כשאני מתאושש היא כבר מסודרת, פותחת את הדלת ויוצאת. "נו", היא מחייכת אלי, "אתה רוצה לאחר ? "

 

בלובי של הקולנוע אנחנו נפגשים איתם.
כהרגלו הוא רוכן אליה ומנשק אותה, כרגיל על הפה. הפעם היא מתעכבת, אוחזת בו, מכניסה לפה שלו את הלשון, מגלגלת, מלקקת, מנשקת אותו באריכות נותנת לו לטעום את הכל.
מנשקת אותו, ומסתכלת לי בעיניים.
אחר כך היא מתנתקת ממנו, מנקה את קצות השפתיים באצבעות ונותנת בו מבט ממושך, מחייכת את אחד החיוכים הקטנים שלה, ומשתהה קצת. הוא ממצמץ בשפתיים, מעווה קלות את הפה, מרגיש איזה טעם מוזר. אני רואה ניצוצות עפים לה מהעיניים, אוחזת לו בכתף, מתרוממת על קצות אצבעותיה ולוחשת לו משהו לתוך האוזן.

אחרי שניה הוא מפנה את הראש הצידה יורק כמו משוגע,  מוחה את השפתיים, כולו אדום, מחליף צבעים מוציא את הלשון ומנסה לנגב אותה בחולצה, מעווה את הפנים ומחליק תנועת בליעה בלתי רצונית.
מסתכל ימינה ושמאלה מחפש את השירותים, מעיף בה מבט של כעס מהול בגועל ורץ פנימה.
היא מתקרבת אלי לאט, עדיין מחוייכת, מעבירה יד מלטפת מעל האוזן שלי  "מה קרה לו ?" היא שואלת, "כולה נשיקה..."

נכתב על ידי , 4/1/2004 23:17  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: זכר




4,091
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJoe אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Joe ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)