לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Joe be it - מכתבים שאני כותב לה



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

אל תגע בי


אל תגע בי
אל תגע בכלל.
אל תתקרב אלי, אל תלטף,
לא בצוואר, לא לאורך הגב
לא בין אצבעות הידיים
אל תעביר לי אצבעות בשיער, אל תלטף לי בעדינות את האוזניים
אל תעביר לי יד על התחת לאט
אל תקרב את האצבעות שלך אל בין הירכיים שלי
אל תגע בי שם
ובטח שלא שם (איפה שלא נגעו בי כבר מזמן)
אל תגע לי בחזה, אל תצבוט לי את הפטמות, אל תמצוץ לי אותן
אל תלקק שום דבר
אל תנשוף לי אוויר חם מעל האוזן
אל תלחש לי  ד ב ר י ם  בחושך
אל תנשק אותי בצוואר,
אל תחזיק לי את הפנים בעדינות ותנשק אותי לאט בשפתיים
ו ב ל ש ו ן
אל תחבק אותי
שלא ארגיש את חום הגוף שלך
אל תתן לי להריח אותך, להרגיש אותך
להרגיש אותו במכנסים שלך
אל תגרום לי לנשום בכבדות
לרעוד, לנשוך את השפתיים, לבלוע רוק
להרטיב את התחתונים

 

רק קח אותי, לאיפה שתרצה
הורד אותי למטה, הפשל את המכנסיים
תן לי למצוץ, ככה אני אוהבת
תן לי להרגיש את הפה מלא
את החום בשפתים, ממלא את הפה, את הפעימות
פשק אותי עכשיו, אל תחכה, אל תעצור
היכנס אלי, כולך, עד הסוף לכל האורך
מלא אותי
אני גומרת
גומרת

נכתב על ידי , 11/9/2007 21:42  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: זכר




4,091
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJoe אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Joe ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)