לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

though life is rough life is tough and all I can do is laugh

אין גורל אחר מזה שאנחנו יוצרים לעצמנו

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2006    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2006

צפירה


נשמעת במרחבי הארץ

מוזר,הצפירה אף פעם לא תפסה אותי בדרכים ככה,לא מוכן,והנה,יושב בתחנות שממול לעזריאלי

ארבע דקות לשמונה נעצר מינבוס שממנו יוצאת חבורת קצינים

אני אורז את הדיסקמן בתיק

הם,עומדים ומדברים

אני,מדגם את עצמי

דקה לשמונה,הם ואני,כגוף אחד,במרחק של 15 מטר אחד מהשני בלי להניח עין אחד על השני,שמים כומתות על הראש.

 

3...2...1..

 

העולם נעצר כשקול הזעקה נשמע לראשונה.

יש כל כך הרבה דגלים שלא צריך לחפש אחד לקבור בו מבט.

מזוית עין אני רואה את הצד השני של הכביש,אוטובוסים,מכוניות,מוניות,אנשים,כולם נעצרים ועומדים.

לדקה אחת,כולנו איחוד

נהג מונית נעצר באמצע הכביש,פותח את דלת המכונית ונעמד,משמאלי,הקצינים ערוכים בשורה ישרה,עיינים לדגל,יד ימין לרקה.

מימיני,הבחור שדקה קודם לכן עוד עמד עם האוזניות באוזניים

 

תמיד שאלתי את עצמי,איך משמיעים את הצפירה בכל הארץ,יש איזה מעכת השתלטות כריזה ארצית שברגעי משבר ובימי זיכרון מפעילים אותה בשביל שהצפירה תישמע בכל הארץ?

ועזריאלי עוצר,תל אביב עוצרת,ישראל כולה נעצרת,לדקה דומיה.

לכבד,אפילו בזמן מינימלי כמו זה,את הנופלים,כולנו,כגוף אחד.

 

 

חלק מהיותנו יהודים,יותר נכון,מהיותנו ישראלים,זה צער על האבלים,זה החורבן והאובדן שמלוה את כולנו,עצם ההגדרה של להיות ישראלי בארץ ישראלי,היא לזכור את הסבל שנעשה לנו,ולעמוד על שלנו למרות זאת.

 

3...2...1..

וכולם חוזרים לעצמם,מכוניות חוזרות לנסוע,מוניות מסיעות אנשים,והאוטובוס הביתה מגיע.

חוזרים לסדר היום עם אבן בלב.

 

 


יום פועלים שמח.

9 חודש בצבא.

לפני שנה השתחרר לי המלווה

 

הולך להיות חודש טוב,בואו נקוה שבכל החזיתות

נכתב על ידי , 2/5/2006 01:01  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בן: 37

ICQ: 179616203 

תמונה




43,293

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmiki_mmx אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על miki_mmx ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)