לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

though life is rough life is tough and all I can do is laugh

אין גורל אחר מזה שאנחנו יוצרים לעצמנו

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2006

הכל אני יכול בחופש הגדול


(אני לא מאמין שמישהו כתב פוסט עם הכותרת הזאת לפני דקה בדיוק,מזל שהוא בן 10,ושהוא פתח את הבלוג שלו היום,או משהו כזה)

 

אז..חופש,האה?

 

יצאתי אתמול מהבית במדים ובסנדלים,במקום בנעל צבאית,זה מרגיש כמו..עולם ומלואו של שוני,אני מרגיש כמו נקבה ככה,אבל הנוחות ומחוסר בכאבי רגלים זה מחיר שאני שמח לשלם

בכלל,מרגע שאני לא מחויב עכשיו לחזור לבסיס לחודשים הקרובים,שלוכיות וחבשנות זה השם השני שלי,ובכלל שכחתי את משמעות המונח דיגום,זה כל כך כיף.

 

על כל פנים,הערת ביינתים בנוגע לתאונה,יש לציין שזה הסתדר על הצד הטוב ביותר,אחרי שיחה עם הבחור הערבי הזה במוצ"ש,הוא קבע עם אבא שלי ליום ראשון בבוקר,אומנם אמרתי שאני לא ראיתי אותו נוסע אחרי ולכן חשדתי שהמכונית גנובה,הוא אמר שהוא גר בעוספיה,שזה ליד הגבעה הצרפתית בירושלים,לאלו מכם שלא מכירים את הסביבה.

בכל מקרה,הבחור לא הגיע בשעה שנקבעה ביום ראשון,ולא יצר קשר מאז.ככה שמבחינתנו,אנחנו מסירים את ידנו מהאירוע,בהתחשב בעובדה שאין שום ראיות למה קרה לרכב,אז שומדבר שהוא יגיד במרחק זמן כזה לא יהיה קביל,ולכן,זה בעיה שלו.

 

מבחינת הבוס של אבא,שהוא בעליו של הרכב,לפי החוק,הוא אמר שכל עוד אני בסדר,אז המכונית זה משהו שולי,וככל הנראה שהעבודה תכסה את הוצאות התיקונים,מה שאומר,הכל הסתדר על הצד הטוב ביותר.

הממצאים הועלו לשיקול דעת

נעשו מסקנות שיאכפו במלוא חומרת הדין שאני יכול לספק לעצמי.

 

ועכשיו,חופש.

הרבה זמן לא היה לי חופש,בערך..מסוף כיתה י"א.

בהתחשב בעובדה שמיד כשסיימתי י"ב הלכתי לעבוד בקייטנה,ומיד לאחר מכן התגייסתי,לא היה לי זמן חופש אמיתי,ואני שוקל מה לעשות איתו,בהתחשב בעובדה שעכשיו יש לי,עם פריוילגיות שלא היו לי קודם(כמו נסיעות חינם)

 

אז,הכל אני יכול בחופש הגדול,השאלה היא,מה אני רוצה לעשות בחופש הגדול,לכן,רשימת מטרות כללית,מוטלות בספק,נתונות לויכוח,וכל דבר שהוא,אבל זה דברים שעולים לי בראש עכשיו:

*להרויח המון כסף מאבטחה של ריטה.

*לאבטח את פסטיבל הג'אז באילת,כמה שיותר שעות,להעביר זמן עם סיוון וזלדיס ועם קאסה דה ברזיל.

*לעשות את הניתוח ברגל,שיעבור בהצלחה ושהעולם יהיה שמח יותר

*שהמון המון אנשים יבואו לבקר פה בתקופת ההחלמה של הרגל שלי,בעוד שיש אנשים שאני מוכן לוותר להם אם הם לא יגיעו,אנשים מסוימים,שאני מניח שהם יודעים מי הם בלי אפילו צורך לחשוב על זה,ולא יגיעו,אלא אם כן יהיה להם תירוץ ממש טוב,דמם בראשם.

*אחרי הניתוח,להיכנס לכושר סוף סוף

*לחזור להתאמן.

*לעשות קורס ברמנים(?)

*לעשות קורס צילום(?)

*לקנות מצלמה חדשה(כן,בחלום,אולי)

*לקנות מכונית קטנה(זה חלום אפילו עוד יותר גדול)

*למצוא עבודה בלילות,או לסירוגין,במהלך היום,להכנסות נוספות

*פרויקט הצילום המאסיבי.

*בונדינג עם אנשים מסוימים.

יעדים להגיע אליהם,לריבוי פעמים או לריבוי אנשים:

חולון.

ראשון לציון.

הרצליה-רעננה והשרון.

נתניה.

קיסריה(?)

קריית טבעון(רק בשביל מורה חיילת מסוימת)

אילת.

תלאביב(מן הסתם)

X(כל מיני מקומות אחרים)

קנדה?(כן,בטח.i wish,how i wish)

 

ונכון לעכשיו,נסתפק בזה.

 

חופש נעים.

נכתב על ידי , 4/7/2006 17:06  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בן: 37

ICQ: 179616203 

תמונה




43,293

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmiki_mmx אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על miki_mmx ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)