לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

though life is rough life is tough and all I can do is laugh

אין גורל אחר מזה שאנחנו יוצרים לעצמנו

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2006    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2006

אומרים לי...


שהמלחמה נגמרה.

ויש הפסקת אש.

והחיילים שלנו יחזרו עכשיו הביתה

הראו בחדשות חבר משפחה,בשכפ"ץ,קסדה,נשק,גם פצוע,לפי מה ששמעתי,בצילומי חזרה מלבנון.

 

חיילים שבים הביתה.

השכן שלי שיצא למילואים לפני שבועים,השאיר את אישתו ו2 ילדיו בבית חזר היום,חייל במדים עם ילד על הידים,החלום הישראלי מתגשם לנגד עיינינו.

 

אומרים לי,שהמלחמה נגמרה.ושניצחנו.

שצה"ל מיגר את אויביו מבחוץ,שאנחנו עם חזק ומאוחד,שכולנו בסדר.

ותודה לשאר השרים,ולראש הממשלה,ולכולנו בעורף,שישבנו שלובי ידיים ולא עשינו שום דבר.

 

אומרים לי,שהמלחמה נגמרה,ושהפסדנו.

ושחיזבאלה מחלק כרוזים ברחובות ביירות על הכנעת הצבא היהודי.

על זה שצהל ברח מלבנון ועכשיו הם יוכלו לחזור לרצועת לבנון.

 

אומרים לי,שמהלחמה נגמרה,ושעכשיו יש הפסקת אש.

ושכוחות או"ם מוזרמים בימים אלו ממש לעבר ישראל,ושכוחות של נאט"ו ושל כל העולם יבואו להחזיק את הרצועה.

 

אמרו לי היום,שהמלחמה נגמרה,ושהפסדנו,למרות שאנחנו הצבא הטוב ביותר

והעברתי בוקר שלם בלהתווכח עם מישהו,שמבוגר מספיק בשביל להיות אבא שלי,וטיפש כמו נעל.

שבשביל להראות את איכות הצבא שלנו,הרבה להשתמש בדוגמאות,כמו אמריקה וויטנאם,והירושמיה,וסרביה.

ואני אמרתי לו,הקשב נא,מלחמה,בסופו של דבר היא פוליטיקה,וכל מלחמה שונה בפני עצמה. וזאתי,רק מתחילה.

 

אומרים לי,שחתמנו על הסכם של הפסקת אש עם לבנון.

וזה נחמד,אני אומר להם,אבל חיזבאללה זה לא לבנון,ולבנון זה לא חיזבאללה,ועד שחיזבאללה לא יסכימו לזה,המלחמה עוד פה.

 

והמלחמה,לא נגמרה.

 

אמרו היום,שהמלחמה רק התחילה.וצדקו.

פעם,בתקופה שהעולם לא ידע כאבים של פצצות וקטיושות,היו הפרסים מיישבים סכסוכים בעזרת משחק,שח-מט קראו לו.

ואלו שעמדו בראש הצבא,הם אלו שלקחו את הסיכון,ולא אלו שבחזית.

והמלך שהיה מפסיד היה מפסיד,ואנשים לא היו נהרגים.והעולם היה שקט יותר

ובעולם היה כבוד.

 

בעולם שלנו,אין כבוד.

משחקים של כבוד,מתרוצצים ברחובות,עם סכינים,מחבטים ואלות.

הכבוד של היום,מחזיק ביד אחת בשערות ראשו של חייל ,וביד השניה אקדח "תן לי כבוד" הוא אומר,"והמון אנשים בשביל אדם אחד."

זה כבוד?

איך אדם יכול לכבד את עצמו אם הוא מכיר בעובדה שערך של אדם אחד אצלנו,שווה עשרות ואלפי אנשים שלהם?

 

אומרים לי,שהמלחמה נגמרה,כמו כל שאר המלחמות.

ואני אומר,שכל המלחמות עוד פה.

למלחמה יש השפעות הרסניות יותר מהרג מיידי של אנשים או רכוש.

תשאלו את האנשים שהירושמיה ונגסקי שהוזכרו באוזניי היום,על זה שהמלחמה נגמרה,ותסתכלו על השאריות המוטנטיות של עולם של פעם.

תשאלו,את החיילים האבודים של וויטנאם,שהמלחמה שכחה מהם,ושקועים עד היום בזוועות העבר,ותגידו להם,שהמלחמה נגמרה.

למשפחות השכולות,ששכלו את ילדיהם,תגידו שהמלחמה נגמרה.

 

המלחמה לא נגמרה,ולא תיגמר לעולם,היא חיה ובועטת אותנו בקרבינו.

 

התוכחתי היום,עם אותו בנאדם,שאמר לי שאנחנו צבא נהדר,צבא שלא נותנים לחיילים שלו לפגוע באנשים שהוא שובה,אלא מתייחס אליהם בהגינות.

ונתן דוגמאות על רציחות העם שהיו בסרביה בתקופת המהפכה.

והסברתי לו,על פוליטיקה גלובלית,על העובדה שמדינת ישראל,עם כל החוזק והחוסן שלה,היא גרגר אבק,ביחס לכוחות הפועלים מסביב.

ובניגוד לרוסיה בזמנו,וארצות הברית,לא יכולה להחזיק את עצמה בזכות עצמה,וחייבת תמיכה,וחייבת חיזוק,ונשלטת על ידי דעת הקהל העולמית.

וזה למה אנחנו נלחמים כמו שאנחנו נלחמים,כי אם הבחירה הייתה בידינו,על כל חייל הרוג היינו מוציאים להורג עשרה משלהם,ואז שהיו שואלים את עצמם,אם זה שוה להילחם.

 

 

אומרים לי,שהמלחמה נגמרה,והמלחמה הפוליטית התחילה.

שקריאות להתפטרות שרים,ראשי ממשלה ושאר חכ"ים הכרחית

ואני מוצא את עצמי שואל למה,מה ההיגיון בלזרוק מישהו אחרי שהוא הציל אותך ממשבר.

יצאנו מזה,עם אבדות קשות ועם הזנב בין הרגלים,אבל הבנו שאנחנו צריכים להחזיק את החיילים שלנו הביתה,למה שרק אנחנו נסבול,שגם משפחות אחרות בעולם ירגישו מה שאנחנו הרגשנו,אולי אז בפעם הבאה בחיזבאללה יחטפו לנו חיילים לא רק שורת מפציצים ישראלית תטוס מעל ביירות,אלא גם שורות על גבי שורות של מטוסים אירופאים ואמריקאים

ונשמיד את העולם הזה כבר מעכשיו.

 

אומרים לי שהמלחמה הזאת נגמרה.

ואני אומר,שסופה של המלחמה הזאתי,הוא תחילתה של מלחמה חדשה.

 

לפני שנים,המחשבה שלי על מלחמת עולם שלישית,הגיעו תמיד מ2 מקורות.

מאיזור המזרח הרחוק,שהתחזק לו בשקט בלי שאף אחד רואה,ויום אחד יקפוץ ויתחיל לעשות קמיקזה לכולם.

או מהמוסלמים,מתחזקים בהדרגה,ועושים הרבה רעש.

 

אומרים לי,שהמלחמה נגמרה.

ואני אומר,שמלחמת עולם התחילה.

 

 

נכתב על ידי , 14/8/2006 19:51  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בן: 37

ICQ: 179616203 

תמונה




43,293

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmiki_mmx אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על miki_mmx ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)