לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

though life is rough life is tough and all I can do is laugh

אין גורל אחר מזה שאנחנו יוצרים לעצמנו

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2006    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2006

שבוע חדש בפתח.


שבוע אחרון של חופש.

 

אז ככה,קניתי המון המון המון נעלים(כל המון=זוג נעלים)

מכאן,שקניתי שלוש זוגות.

נעלים גבוהות של היי-טק,שזה מאוד דומה לנעל צבאית ואפילו יש בנות שקונות את זה כנעל הצבארית שלהן,רק הגירסא הברית הקשוחה,והמגניבה בהחלט.

נעלים של קטרפילר,יחסית נמוכות למה שאני רגיל,אבל הן מוי נוחות,שזה מה שחשוב

ונעלי ספורט,שנראה איזה שימוש נוכל לעשות בהן בבסיס.

 

באותה הזדמנות של קניית נעלים קניתי עוד כמה ביגוד לעבודה ובלי קשר,וציוד הגיינה לקראת החזרה הקרבה לבסיס.

 

אמא קנתה לפני שבוע איזה מברשת שיניים מוזרה,שרוטטת,מסיבה לא מוזרה,בדיוק כמו הסכיני גילוח החדשים של ג'ילט,רק שבמקום לגלח את עצמך,עכשיו אתה יכול להינות מהחויה של לצחצח שיניים בויברטור.אחרי ניסיון אחד החלטתי לותר וחזרתי למברשת הרגילה שלי.

 

יום חמישי,בזמן ציד הקניות,התקשרו מהעבודה ורצו שאני אעבוד בראשון,אחרי שכבר תיכננתי על יום חופש לפני אילת,בהתחלה אמרו לי שרוצים אותי בשביל לאבטח תצוגת אופנה,ועל זה אמרתי שאני מוכן.

ואז חבי הזונה דפקה אותי והכניסו אותי לעוד יום בספארי,שואה.

אז מחר ספארי.

ומיום שני עד יום חמישי ככל הנראה,אני אהיה באילת.

פרטים על תהליך העבודה יתנו לי מחר ואם הוא מגניב,אז אני אדאג לפרסם אותו כאן:)

 

אתמול הייתה מסיבת יומולדת של דנה,בניתי על להיות במסיבה ואז לנסוע להופעה של קטטר,אבל ליאו עשה קטע מסריח,וילדותי להחריד,אז החלטתי לוותר.אני יודע שזה לא אומר לכם כלום,אבל אני צריך להוציא משקעים החוצה.

חמישי,לכשאחזור,יש לי ישיבת סגל ואז להיות בבית בסופ"ש,אלא אם כן אני אחליט להתחיל לנדוד.

יום ראשון הבא,אני כבר על הרכבות לצפון,לא,לא התגעגעתי לזה,למקרה שתהינו.

 

מרחף.

 

see ya on the flip side

נכתב על ידי , 27/8/2006 00:48  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בן: 37

ICQ: 179616203 

תמונה




43,293

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmiki_mmx אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על miki_mmx ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)