לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מהראש למקלדת.



Avatarכינוי:  סוף סוף משהו אמיתי.

בן: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2011

אני בן שמונה עשרה.


אני עוד לא תופס מה זה אומר,

מה כל התקופה הזאת אומרת,

למה הכל נגמר כשהוא הכי מדהים.

 

זה היומולדת עם הכי הרבה רגשות מעורבים שהיה לי עד עכשיו. בהמון תחומים.

 

וכמתנה לכולנו,

 

הבלוג סגור.

 

ואולי עדיף לי כך,

אולי דברים באמת ישתנו.

בטוח.

 

נ.ב.

אם מישהו קורא פה ומכיר אותי במקרה,

תגידו לי בבקשה.

זהו. נגמר.

 

מ... עכ... שיו.

נכתב על ידי סוף סוף משהו אמיתי. , 23/6/2011 00:09  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



5,422
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , תנועות נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסוף סוף משהו אמיתי. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סוף סוף משהו אמיתי. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)