לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מהראש למקלדת.



Avatarכינוי:  סוף סוף משהו אמיתי.

בן: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2011

גרגל גרגל


כל כך הרבה לפרוק וכל כך מעט זמן

המון אנשים וכל הקשרים

והכל לחוץ וצפוף

 

כאילו השבוע ההוא לא נגמר,

לא ייגמר,

ימשיך לאט במהירות מסחררת

עד הגיוס

 

חתמתי,

היה טקס מגניב ומצחיק

החלק הראשון של הסמינר היה אחלה

אני מקווה שיהיה חלק שני, ובקרוב.

 

אני לא יכול להגיע היום בערב,

ולא הייתי יכול גם בבוקר.

פשלוק.

 

אם הוא היה עושה לך דבר כזה, כמו שעשית לי היום, היית מתפרצת בטירוף, אמא.

 

נראה לי אני אף פעם לא אבין אותך באמת, את יודעת?

אני אתגייס ודרכינו ייפרדו. למרות שנהיה לא רחוקים.

נכתב על ידי סוף סוף משהו אמיתי. , 4/6/2011 19:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



על כל מה שהיה פה בשבוע וחצי האחרונים...


אין מקום ואולי גם אין טעם לדבר.

 

העייפות באה יחד עם הסיפוק והאהבה. היה מדהים. היו גם כמה דברים שחבל. אבל יצא כל כך טוב.

 

אסתפק בהתחלה של משהו.

 

חלום צלול?

 

לפני שהתעוררתי

כבר הרסתי את הסוף

 

חודש יוני...

מפחיד.

נכתב על ידי סוף סוף משהו אמיתי. , 1/6/2011 00:10  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

5,422
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , תנועות נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסוף סוף משהו אמיתי. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סוף סוף משהו אמיתי. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)